Omdat zijn kop er zo uitzagquote:Op donderdag 11 december 2008 19:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom. Wáarom is het dan jou éx??
En weer verder lezen......
Ik heb ook liever dat jij het SHE-bootcamp diet volgt. Het enige waar je controle over hebt in je lijf, is wat je erin stopt.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef Muis006 het volgende:
And now for something completely different:
Ik heb een of ander raar borrelend gevoel onder mijn linkerborst en steeds als het borrelt moet ik hoesten
Ja ik zou wel willen, maar klein probleempje: mijn mams flipt als ik opeens drastisch anders ga eten alleen nog maar high carb/low fat wilquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat jij het SHE-bootcamp diet volgt. Het enige waar je controle over hebt in je lijf, is wat je erin stopt.
Choose wisely.
* SHE geeft kusje op de borst
Mariaquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hellowsies!
*laat Muis schrikken* het helpt tegen de hik, misschien ook tegen borrelen?
DaD: klinkt goed!
En ik ga terug lezen en so you think you can dance kijken
Nee, in dat dieet let je helemaal niet op eiwitten en kh's.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik zou wel willen, maar klein probleempje: mijn mams flipt als ik opeens drastisch anders ga eten alleen nog maar high carb/low fat wil. Ze is al bezorgd genoeg om me
Ik heb een receptenwaaier met 101 sappen en smoothiesquote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, in dat dieet let je helemaal niet op eiwitten en kh's.
Je let alleen op wat voor voedsel je tot je neemt. En je moet ranzige groenten smoothies drinken die elke vezel in je lichaam helemaal schoon zwiepen.
Niets mag bewerkt zijn
Niets mag uit zijn originele oorsprong gehaald worden.
Het lijkt een beetje op Japans
Shalom Miss_S!quote:
Wat moeten al die japanners dan met sojasaus? En noodles? En al die andere meuk die ik daar gezien heb?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, in dat dieet let je helemaal niet op eiwitten en kh's.
Je let alleen op wat voor voedsel je tot je neemt. En je moet ranzige groenten smoothies drinken die elke vezel in je lichaam helemaal schoon zwiepen.
Niets mag bewerkt zijn
Niets mag uit zijn originele oorsprong gehaald worden.
Het lijkt een beetje op Japans
Ja baas! Ik zal het morgen meteen maken. Is dat ontbijt/lunchvervangend of moet ik het als tussendoortje zien?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:08 schreef SHE het volgende:
Die moet je drinken! Vooral die met peterselie!
Peterselie is een wonderkruid.
Net als knoflook.
Net als broccoli
Net als bimi
Just eat it.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb helemaal niet bijgelezen, ik kom alleen tussendoor even snel melden dat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat de haarverf van Tink uit het assortiment is gehaald
Ieuw!!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Omdat zijn kop er zo uitzag
[ afbeelding ]
Echt, sprékend.
En verder eh..paste hij niet echt bij me..maar dat vertel ik allemaal nog wel een keer.
Hij dacht dat ie de nieuwe Klaas Bruinsma was, zeg maar.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat moeten al die japanners dan met sojasaus? En noodles? En al die andere meuk die ik daar gezien heb?
Neenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef neen het volgende:
Ik ben echt in de opperste staat van luiheid, ik ging me net scheren en halverwege bedacht ik dat ik geen zin meer had. Nu zit ik hier en ik moet zo naar dat feestje... ik doe ook een pet op want de gel is op. Bah. De kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |