quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, misschien de dagen tussen kerst en nieuwjaar? Gaat voorkeur uit voor weekend of weekdagen? Ik stel voor dat we ons ongans gaan eten bij zo'n Teppanyaki restaurant, waar een gekke Jappaner met spatels voor ons gaat showen.
In Utrecht.
's avonds rond een uur of 17:00-18:00 eerst borrelen en dan eten.
zaterdag 27 december
Stereotomy
Bluezz
golfer
DH (OVB)
Karrel_Laaglawaai (na overleg met vriendin)
Leintjeuh
zondag 28 december
Isabeau
Stereotomy
DH
Karrel_Laaglawaai (na overleg met vriendin)
Leintjeuh
Liejannuh (evt)
maandag 29 december
Stereotomy
DH
Leintjeuh
dinsdag 30 december
Isabeau
Stereotomy
Bluezz
golfer
Memento-Mori
Leintjeuh
Liejannuh
Nog een goede reden om het de 30ste te doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Gestemdnogmaals als het de 30e wordt dan hoop ik helemaal over te zijn en dan is een ieder van tevoren/naderhand best welkom voor een drnakje in mn nieuwe stulpje
Dat doen ze altijd aan de tippanplaat als het zover is met het omeletje en je dan stukjes mag gaan opvangen met je mond, toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil alleen maar als de gekke Japanner ook een idioot showtje geeft
Dat heb ik de vorige keer geweigerdquote:Op donderdag 11 december 2008 00:35 schreef golfer het volgende:
Dat doen ze altijd aan de tippanplaat als het zover is met het omeletje en je dan stukjes mag gaan opvangen met je mond, toch?
Idem hier.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige keer geweigerdIk ben geen hondje, ik eet met mes en vork stokjes.
Mja, en dat valt vaak tegenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil alleen maar als de gekke Japanner ook een idioot showtje geeft
Jouw Utereg?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Kep wel zin om met jullie door 'mijn' utereg te slenteren trouwens
Verhouding is nog steeds 40/4quote:Op donderdag 11 december 2008 00:49 schreef golfer het volgende:
Jouw Utereg?
Mens, je woont al jaren in dit dorp hier aan de kust.
Vetoquote:
quote:
De tapas lijkt me een goed idee als het de helft kost, ik heb namelijk een minimuminkomen (ben 21) en kan me anders alleen een borrel veroorlovenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Onbeperkt sushi is zeker weer te plebs, of niet?
Ik vrees dat we dan toch richting El Mundo gaan. Maar da's wel een van de betere Tapas die ik heb gehad ooit. En de helft goedkoper dan die gekke Jap.
We kunnen wel bij zo'n culinair verantwoorde fransoos gaan met hertenpaté in cranberryschuimsaus voor 28 EUR per hoofdgerecht, maar ben bang dat dat totaal niet bang for the buck is.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen is welkom bij memo mits niet allergisch voor poezebeesten want ik heb er 2
Mja als je niet weet waar je heen gaat maakt het toch ook niet uit dat je er niet komt, toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef Den_Haag het volgende:
30 gaan niet lukken vrees ik. vertrek dan dacht ik naar Venetie
Woon jij in het centrum van Utrecht? Maw, is het loopbaar van het station? En naar de gracht?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen is welkom bij memo mits niet allergisch voor poezebeesten want ik heb er 2
Mits adres ge PM-ed wordt rijdt mijn auto met de TomTom er wel heen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
nope ik woon niet in het centrum was het maar waartis zeker klein kwartiertje met de bus. Maar het is geen verplichting
140 cm. in de lengte?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Tegen die tijd heb ik een 140 bed
Prima hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik heb even gekeken, en El Mundo is aanmerkelijk goedkoper dan De Abrikoos, en de kwaliteit is daar gewoon goed. Gezellig ook.![]()
Menu C van 21,50 EUR pp op de website http://www.tapasbar-elmundo.nl/ ziet er uitstekend uit, met de garnalen aan het einden voor degenen die geen schaaldieren lusten is er exact hetzelfde menu B maar dan 2.50 EUR goedkoper.
Zuipen doe je op je eigen kosten.![]()
Gezellig idee zo?
Welke verdieping?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Probeer de tafel achter in de zaak te bespreken, das romantic
DH zit in Venetiëquote:
De Tarzan?quote:
Heeft Isabeau een nieuwe vlam?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa's verloofde isVolledig goed gekeurd door de commissie van Kritische Lein! Hij is heul gezellig in bed
![]()
![]()
Moeten we voedsel komen brengen? Mag hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:09 schreef Windigo het volgende:
Ik kan helaas niet komen, dus reserveer geen plek voor mij.
quote:
Ik was mijn nieuwe sonische wapens aan het testen.quote:
Het lijkt me wel leuk, maar heb het best druk tussen de feestdagen door. Werk enzo. Een "ja" onder voorbehoud.quote:
* MuadDib denkt hard na om hier iets tegenin te brengen...quote:
Jammer.quote:Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
de zondag is de enige dag dat ik eventueel zou kunnen
Tofquote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
10 mensen in totaal (met o.a. Muadiben Isa's verloofde) dus ik ga voor 12 reserveren en zien we dan wel. Al komen we uiteindelijk op 20 uit, een reservering eruit slepen in de vroegte lijkt me verstandig.
Het wordt Tapasbar El Mundo in Utrecht, en de prijs waaraan je moet denken is ca. 20 EUR pp. En daar krijg je heel, heel, heel, heel veel eten voor.![]()
Ben jij isa's verloofde?quote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef z80 het volgende:
even een vraagje
hoe laat begint het eten? ik moet eerst nog werken.
en is er een parkeer plaats in de buurt van deze tent die niet de hoofdprijs vraagt?
Dit voelt behoorlijk als een mes op m'n keelquote:
Ja en als je nou niet kauwt dan kunnen we jouw tapas hergebruiken.quote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dit voelt behoorlijk als een mes op m'n keel
quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en als je nou niet kauwt dan wil ik jouw tapas hergebruiken.
Bah. Viezerd.quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en als je nou niet kauwt dan kunnen we jouw tapas hergebruiken.
Nou, wat voor viezigs doe ik dan?quote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
oooooh oooh ooh horen wie het zegt
Niets, mijn liefquote:Op maandag 15 december 2008 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, wat voor viezigs doe ik dan?
pfff je zou zelf maar wat graag onder de plak zitten menquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Karrel zit onder de plak... nèèeh nèèhh nèèhhh
Ik ga gewoon meeten heurquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pfff je zou zelf maar wat graag onder de plak zitten men
Oh ok, ik heb niet goed gelezen, dacht dat je niks had. Ik zou ook voor iets met echte mensen kiezen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat weet ik nog niet. Moet nu kiezen tussen meeten zonder vriendin, of Oliebollentraining met vriendin. Dat laatste klinkt iets aantrekkelijker, no offense....
Sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat jullie Echte Mensen waren, BluezzbeebValt dat weer tegen zeg
Wie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:02 schreef borisz het volgende:
Viel tegen ja, komen er opeens twee luidsprekers opzetten de ene noemt zich Paul en die ander Trudie.
* borisz denkt nog een dagje na
Ik zat de hele middag met je te flirten maar je hebt me geen blik waardig gegund! Volgende keer stap ik op je af hoor!!!!11quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef KrnKje het volgende:
Dan komt ik ook weer eens langs, zijn er vergevorderde plannen voor een relaxe diner-meet... maar kan ik niet![]()
Volgende keer beter, maar ben wel erg benieuwd naar de belevenissen...
Whahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat de hele middag met je te flirten maar je hebt me geen blik waardig gegund! Volgende keer stap ik op je af hoor!!!!11![]()
![]()
met je lucid sticker op je laptop
Was jij dan diegene die laatst voor de koffieautomaat zat? Waarvan ik dacht toen ik weer weg liep met koffie in m'n hand dat ik een prima 'geurtje' rook en toen dacht... zou 'm dat zijn... maar dat dat dus zo lang duurde dat ik intussen al weer boven wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Weet ik ook weer hoe aantrekkelijk ik ben voor hetzelfde geslacht.![]()
![]()
Je kon me niet ruiken van die afstand, dát was het probleem.
Nee. Ik zit zelden tot nooit voor de koffieautomaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:15 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Was jij dan diegene die laatst voor de koffieautomaat zat? Waarvan ik dacht toen ik weer weg liep met koffie in m'n hand dat ik een prima 'geurtje' rook en toen dacht... zou 'm dat zijn... maar dat dat dus zo lang duurde dat ik intussen al weer boven was
*Streept* dan is hij het iig niet...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee. Ik zit zelden tot nooit voor de koffieautomaat.
Die zijn ondertussen tot de draad versleten. Helaas heb ik nu geheel zwarte All-Starsquote:Op maandag 15 december 2008 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Jij draagtpalladiums
bij deze al goedgekeurd
Ah, 2 Paulen dus, altijd feestquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:02 schreef borisz het volgende:
Viel tegen ja, komen er opeens twee luidsprekers opzetten de ene noemt zich Paul en die ander Trudie.
Ik heb de oudste rechten op die naam, dus je kiest maar een andere voornaam hoor.quote:
Paultje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb de oudste rechten op die naam, dus je kiest maar een andere voornaam hoor.
In steno, my dear?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil natuurlijk wel de notulen voor alle roddelsch.
Ik zie jullie ook als echte mensen, maar meer als collaga's. Ook jullie helpen mij de dag door. Op zich is er niks op tegen om collega's buiten werktijd te treffen, maar echte vriendschappen zijn toch anders. Bovendien vind ik het toch wel een beetje eng om jullie in het echie te treffen. Dan kan ik me niet achter mijn toetsenbord verschuilen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ok, ik heb niet goed gelezen, dacht dat je niks had. Ik zou ook voor iets met echte mensen kiezen hoor![]()
Ben je wel eens op een meeting geweest KL ?
Enge internetters
Ook die mag je meenemen. Maar dan staat het wel héél raar.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan kan ik me niet achter mijn toetsenbord verschuilen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jij een grote mond?
Niks van gemerkt!
Dat moet ook!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jij een grote mond?
Niks van gemerkt!
Ik zal het nog even overwegen inieder geval.
Als hij dat mag, wil ik dat ookquote:Op woensdag 17 december 2008 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ook die mag je meenemen. Maar dan staat het wel héél raar.
We 'nemen' hem gewoon even tussen ons inquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
En Steer heb ik in het echt nog niet zo banaal over seks horen praten als op fokmaar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Het moest toch een leuke dag worden op de berg.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
En Steer heb ik in het echt nog niet zo banaal over seks horen praten als op fokmaar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Ik weet nbiet of hij 2x onze boezemomvang wel aankanquote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Bluezz het volgende:
We 'nemen' hem gewoon even tussen ons in
Ja dan was het alleen bij voorstellen gebleven, hahahahaaaaa sukkel.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dus ik had dus wél een trio kunnen voorstellen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dan was het alleen bij voorstellen gebleven, hahahahaaaaa sukkel.
op de berg???quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dus ik had dus wél een trio kunnen voorstellen?
oh, ik val dus alweer onder 'de rest'quote:Op woensdag 17 december 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb online een vreselijk grote bek (zoals je wel gemerkt hebt, Karrel) maar meestal ben ik wel lief als ik Fokkers meet, zoals Isa, Bluezz, Golfer, Steer, MeMo en de rest. Als ik een baaldag heb, ben ik een bitch, maar meestal niet
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Reservering staat onder de naam meneer Steer.
Ok goed man, misschien kom ik ookquote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik heb net bij El Mundo gereserveerd voor dinsdag 30 december, 18:00.
Tapasbar El Mundo
Voorstraat 18
3512 AN Utrecht, Netherlands
+31 30 2364543
Heb voor 12 man gereserveerd (10 hebben bevestigd te komen), dus mocht je je op het laatst bedenken, dan kun je nog komen ook.
Reservering staat onder de naam meneer Steer.
Leuk.quote:
Oké, hebben nog wel even contact over hoe en waar.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef borisz het volgende:
Graag.
Scheelt mij weer gezeur met het OV.
Is goedquote:Op woensdag 17 december 2008 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, hebben nog wel even contact over hoe en waar.
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik heb net bij El Mundo gereserveerd voor dinsdag 30 december, 18:00.
Je bent ook welkom om 19:00 hoor, gewoon aanschuiven. En dan chip je maar wat minder in als bijdrage.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:39 schreef z80 het volgende:
dan meld ik bij deze dat ik niet kan.
moet tot 18:00 uur werken en het is dan nog een uur rijden.
Jij stond al op de lijst.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ok goed man, misschien kom ik ook
sorry maar ik hou niet van vis.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent ook welkom om 19:00 hoor, gewoon aanschuiven. En dan chip je maar wat minder in als bijdrage.Of juist meer want dan eet jij alle gamba's op die aan het eind komen
![]()
Als het aan Steer ligt wel:quote:Op woensdag 17 december 2008 21:38 schreef z80 het volgende:
dus als de rest al een uur bezig is, krijg ik het gevoel dat ik nog even de restjes mag wegwerken.
quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en als je nou niet kauwt dan kunnen we jouw tapas hergebruiken.
Parkeren in Vredenburg garage... is het handigstquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
Ga het proberen. Zal alleen wel met de auto zijn
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Parkeren in Vredenburg garage... is het handigst
Zeer welkom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien dat ik kom. vlieg de volgende ochtend.
Altijd je indekken, jij komt er welquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja maar je weet hoe het met vrouwen is als ik ze niet noem is het óók niet goed enzo.
Ligt Utrecht dan niet op de weg naar München?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef AKnynke het volgende:
nee. als ik onderweg ben naar munchen kan ik moeilijk ook in utrecht zijn...
Absoluut geen probleem me. Leuk juist als ze er ook bij is.quote:Op zondag 28 december 2008 15:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke...onder voorbehoud kom ik. Maar ik heb dan wel Milou bij me, weet niet of jullie dat erg vinden.
quote:Op zondag 28 december 2008 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx![]()
Milou past zich meestal goed aan en je kan prima met haar uit eten, anders had ik het ook net gedaan hoor.
Heb ook cnk bij me dan. Dacht eik dat hij gelijk nee zou zeggen, maar dat had ik dus even verkeerd ingeschat![]()
Als we komen zijn we wel wat later dan 18.00 uur.
Budget moest wel toegankelijk voor iedereen blijven. Ben achteraf gezien ook blij dat 20 EUR pp voor het eten betaalbaar is gebleven.quote:Op zondag 28 december 2008 20:19 schreef SCH het volgende:
Veel plezier, is een leuk restaurant
al had ik de cullies iets hoger ingeschat
En ansjovisquote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
Hele tijd duur lullen over vreten en dan een beetje veel te zoute sardines gaan eten.
En dan tussen de tieten van Bluezz je koffie wegslurpenquote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ansjovis![]()
En bier om het weg te spoelen.
Dus jij komt ook weer?quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef SCH het volgende:
En dan tussen de tieten van Bluezz je koffie wegslurpen
Je kent de weg en het is toegankelijk voor iedereen .quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Tieten, tapas en die kleine geile stereotomy, maak me gek
Ja!!! SCH moet komen!quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb wel beveiliging bij me.quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent de weg en het is toegankelijk voor iedereen .
SCHijterdquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Neem je Foppe mee?quote:
Je bent veganistiSCH of nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCHijterdJe durft niet eens te komen
quote:
Toscaans is niet echt Tapas en Spaans.quote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef SCH het volgende:
Gadver, de gemarineerde Toscaanse kutten komen toch niet weer op tafel?
Daarom zijn ze ook zo smerig wijsneusquote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Toscaans is niet echt Tapas en Spaans.
Kon nou gewoon maar even langs dinsdag, knul.quote:
Ik durf te wedden dat jij nog nimmer een toscaans kutje geproefd hebtquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Nee, jij moet wat extra krachten opbouwen tegenwoordig hè
Ik heb geen idee waarom het altijd over seks moet gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 04:48 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet het in CUL uiteindelijk altijd over seks gaan? Zou het zo zijn dat mensen die van de fijne dingen van het leven genieten (zoals eten) ook volop genieten van die andere fijne dingen van het leven (seks)? Hmm, wetenschappelijk onderzoek waard
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.quote:Op maandag 29 december 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
O, ik verwacht trouwens echt niet om 18:00 aanwezig te zijn, maar dat had ik al doorgegeven.
Ik vind 18:00 stiekem ook wel belachelijk vroeg
Ja het wordt hoog tijd dat er hier gecensureerd word.quote:Op maandag 29 december 2008 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom het altijd over seks moet gaan.
Ik zou zelfs durven stellen dat er een apart subforum voor is en dat mensen daar hun ervaringen en fantasieen kwijt kunnen, maar dat is vast mijn uitermate bekrompen en saaie geest.
[..]
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.
Ja johquote:Op maandag 29 december 2008 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Nee, jij moet wat extra krachten opbouwen tegenwoordig hè
Same here. Moet nog kijken of het gaat lukken. Mijn broer blijft namelijk bij mij slapen om de volgende ochtend naar Schiphol te kunnen.quote:Op maandag 29 december 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
O, ik verwacht trouwens echt niet om 18:00 aanwezig te zijn, maar dat had ik al doorgegeven.
Ik vind 18:00 stiekem ook wel belachelijk vroeg
Dan schiet je maar een beetje opquote:Op maandag 29 december 2008 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.
Waarschijnlijk zijn wij er wel op tijd. We (Bluezz, Borisz en ik) gaan eerst nog even het nieuwe onderkomen van M-M bekijken en rijden daarna met haar erbij door naar het centrum. Maar misschien dat we eerst nog ergens anders wat gaan drinken, dus geen enkel probleem ermee als je de reservering een half uurtje ofzo verschuift.quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn er al wel mensen om 18:00 uur? Anders verschuif ik de reservering net zo lief 30 of 60 minuten naar achter hoor.
Die zien ze toch over het hoofd.quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef MuadDib het volgende:
Hehehe, zal er grappig uitzien: iemand die in z'n eentje aan een tafel voor 12-plus in een boekje zit te lezen
Ook als Steer z'n boek plát op tafel legt?quote:
'k zal 18-plus boekjes thuislaten.quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef MuadDib het volgende:
Hehehe, zal er grappig uitzien: iemand die in z'n eentje aan een tafel voor 12-plus in een boekje zit te lezen
Jammer.quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik kan morgen niet
mijn broer staat om 6u bij mij voor de deur. dus geen tapas-meet voor mij. zie jullie in het nieuwe jaar wel weer IRL
Die zin snap ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
Vergeten jullie ook niet gepast geld mee te nemen?
hoe laat komen jullie dan nu? nu het wat later lijkt te zijn geworden? zo groot en boeiend is mn onderkomen nou ook weer nietquote:Op maandag 29 december 2008 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn wij er wel op tijd. We (Bluezz, Borisz en ik) gaan eerst nog even het nieuwe onderkomen van M-M bekijken en rijden daarna met haar erbij door naar het centrum. Maar misschien dat we eerst nog ergens anders wat gaan drinken, dus geen enkel probleem ermee als je de reservering een half uurtje ofzo verschuift.
We zijn rond een uur of 4, half 5 bij jou. Gaan we daarna lekker even de stad nog in voordat we naar El Mundo's gaan?quote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe laat komen jullie dan nu? nu het wat later lijkt te zijn geworden? zo groot en boeiend is mn onderkomen nou ook weer niet
ik vind het prima zoveel is er bij mij niet te zienquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn rond een uur of 4, half 5 bij jou. Gaan we daarna lekker even de stad nog in voordat we naar El Mundo's gaan?
Poezen knuffelenquote:Op maandag 29 december 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het prima zoveel is er bij mij niet te zien
jaja je weet al lang dat je naar de winterefteling gaat en zegt dit alleen om mij iets minder teleur te stellenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben nog in dubio, MeMo. Of ik je coole casa kom checken, of dat ik naar de winter-efteling ga....
+1 inzichtvolquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaja je weet al lang dat je naar de winterefteling gaat en zegt dit alleen om mij iets minder teleur te stellen
Have fun in de winterefteling![]()
Ik heb rokje aan vanaafquote:
Maakt niet uit, kan ook laptop meenemen en centjes verdienen door mijn werk af te maken in de trein. Heb dan vermaak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn er wel op tijd hoor Steer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |