Same here. Moet nog kijken of het gaat lukken. Mijn broer blijft namelijk bij mij slapen om de volgende ochtend naar Schiphol te kunnen.quote:Op maandag 29 december 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
O, ik verwacht trouwens echt niet om 18:00 aanwezig te zijn, maar dat had ik al doorgegeven.
Ik vind 18:00 stiekem ook wel belachelijk vroeg
Dan schiet je maar een beetje opquote:Op maandag 29 december 2008 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.
Waarschijnlijk zijn wij er wel op tijd. We (Bluezz, Borisz en ik) gaan eerst nog even het nieuwe onderkomen van M-M bekijken en rijden daarna met haar erbij door naar het centrum. Maar misschien dat we eerst nog ergens anders wat gaan drinken, dus geen enkel probleem ermee als je de reservering een half uurtje ofzo verschuift.quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn er al wel mensen om 18:00 uur? Anders verschuif ik de reservering net zo lief 30 of 60 minuten naar achter hoor.
Die zien ze toch over het hoofd.quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef MuadDib het volgende:
Hehehe, zal er grappig uitzien: iemand die in z'n eentje aan een tafel voor 12-plus in een boekje zit te lezen
Ook als Steer z'n boek plįt op tafel legt?quote:
'k zal 18-plus boekjes thuislaten.quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef MuadDib het volgende:
Hehehe, zal er grappig uitzien: iemand die in z'n eentje aan een tafel voor 12-plus in een boekje zit te lezen
Jammer.quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik kan morgen niet
mijn broer staat om 6u bij mij voor de deur. dus geen tapas-meet voor mij. zie jullie in het nieuwe jaar wel weer IRL
Die zin snap ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
Vergeten jullie ook niet gepast geld mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |