Ligt Utrecht dan niet op de weg naar München?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef AKnynke het volgende:
nee. als ik onderweg ben naar munchen kan ik moeilijk ook in utrecht zijn...
Absoluut geen probleem me. Leuk juist als ze er ook bij is.quote:Op zondag 28 december 2008 15:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke...onder voorbehoud kom ik. Maar ik heb dan wel Milou bij me, weet niet of jullie dat erg vinden.
quote:Op zondag 28 december 2008 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx![]()
Milou past zich meestal goed aan en je kan prima met haar uit eten, anders had ik het ook net gedaan hoor.
Heb ook cnk bij me dan. Dacht eik dat hij gelijk nee zou zeggen, maar dat had ik dus even verkeerd ingeschat![]()
Als we komen zijn we wel wat later dan 18.00 uur.
Budget moest wel toegankelijk voor iedereen blijven. Ben achteraf gezien ook blij dat 20 EUR pp voor het eten betaalbaar is gebleven.quote:Op zondag 28 december 2008 20:19 schreef SCH het volgende:
Veel plezier, is een leuk restaurant
al had ik de cullies iets hoger ingeschat
En ansjovisquote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
Hele tijd duur lullen over vreten en dan een beetje veel te zoute sardines gaan eten.
En dan tussen de tieten van Bluezz je koffie wegslurpenquote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ansjovis![]()
En bier om het weg te spoelen.
Dus jij komt ook weer?quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef SCH het volgende:
En dan tussen de tieten van Bluezz je koffie wegslurpen
Je kent de weg en het is toegankelijk voor iedereen .quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Tieten, tapas en die kleine geile stereotomy, maak me gek
Ja!!! SCH moet komen!quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb wel beveiliging bij me.quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent de weg en het is toegankelijk voor iedereen .
SCHijterdquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Neem je Foppe mee?quote:
Je bent veganistiSCH of nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCHijterdJe durft niet eens te komen
quote:
Toscaans is niet echt Tapas en Spaans.quote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef SCH het volgende:
Gadver, de gemarineerde Toscaanse kutten komen toch niet weer op tafel?
Daarom zijn ze ook zo smerig wijsneusquote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Toscaans is niet echt Tapas en Spaans.
Kon nou gewoon maar even langs dinsdag, knul.quote:
Ik durf te wedden dat jij nog nimmer een toscaans kutje geproefd hebtquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Nee, jij moet wat extra krachten opbouwen tegenwoordig hè
Ik heb geen idee waarom het altijd over seks moet gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 04:48 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet het in CUL uiteindelijk altijd over seks gaan? Zou het zo zijn dat mensen die van de fijne dingen van het leven genieten (zoals eten) ook volop genieten van die andere fijne dingen van het leven (seks)? Hmm, wetenschappelijk onderzoek waard
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.quote:Op maandag 29 december 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
O, ik verwacht trouwens echt niet om 18:00 aanwezig te zijn, maar dat had ik al doorgegeven.
Ik vind 18:00 stiekem ook wel belachelijk vroeg
Ja het wordt hoog tijd dat er hier gecensureerd word.quote:Op maandag 29 december 2008 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom het altijd over seks moet gaan.
Ik zou zelfs durven stellen dat er een apart subforum voor is en dat mensen daar hun ervaringen en fantasieen kwijt kunnen, maar dat is vast mijn uitermate bekrompen en saaie geest.
[..]
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.
Ja johquote:Op maandag 29 december 2008 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Nee, jij moet wat extra krachten opbouwen tegenwoordig hè
Same here. Moet nog kijken of het gaat lukken. Mijn broer blijft namelijk bij mij slapen om de volgende ochtend naar Schiphol te kunnen.quote:Op maandag 29 december 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
O, ik verwacht trouwens echt niet om 18:00 aanwezig te zijn, maar dat had ik al doorgegeven.
Ik vind 18:00 stiekem ook wel belachelijk vroeg
Dan schiet je maar een beetje opquote:Op maandag 29 december 2008 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.
Waarschijnlijk zijn wij er wel op tijd. We (Bluezz, Borisz en ik) gaan eerst nog even het nieuwe onderkomen van M-M bekijken en rijden daarna met haar erbij door naar het centrum. Maar misschien dat we eerst nog ergens anders wat gaan drinken, dus geen enkel probleem ermee als je de reservering een half uurtje ofzo verschuift.quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn er al wel mensen om 18:00 uur? Anders verschuif ik de reservering net zo lief 30 of 60 minuten naar achter hoor.
Die zien ze toch over het hoofd.quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef MuadDib het volgende:
Hehehe, zal er grappig uitzien: iemand die in z'n eentje aan een tafel voor 12-plus in een boekje zit te lezen
Ook als Steer z'n boek plát op tafel legt?quote:
'k zal 18-plus boekjes thuislaten.quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef MuadDib het volgende:
Hehehe, zal er grappig uitzien: iemand die in z'n eentje aan een tafel voor 12-plus in een boekje zit te lezen
Jammer.quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Den_Haag het volgende:
ik kan morgen niet
mijn broer staat om 6u bij mij voor de deur. dus geen tapas-meet voor mij. zie jullie in het nieuwe jaar wel weer IRL
Die zin snap ik nietquote:Op maandag 29 december 2008 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
Vergeten jullie ook niet gepast geld mee te nemen?
hoe laat komen jullie dan nu? nu het wat later lijkt te zijn geworden? zo groot en boeiend is mn onderkomen nou ook weer nietquote:Op maandag 29 december 2008 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn wij er wel op tijd. We (Bluezz, Borisz en ik) gaan eerst nog even het nieuwe onderkomen van M-M bekijken en rijden daarna met haar erbij door naar het centrum. Maar misschien dat we eerst nog ergens anders wat gaan drinken, dus geen enkel probleem ermee als je de reservering een half uurtje ofzo verschuift.
We zijn rond een uur of 4, half 5 bij jou. Gaan we daarna lekker even de stad nog in voordat we naar El Mundo's gaan?quote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe laat komen jullie dan nu? nu het wat later lijkt te zijn geworden? zo groot en boeiend is mn onderkomen nou ook weer niet
ik vind het prima zoveel is er bij mij niet te zienquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn rond een uur of 4, half 5 bij jou. Gaan we daarna lekker even de stad nog in voordat we naar El Mundo's gaan?
Poezen knuffelenquote:Op maandag 29 december 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het prima zoveel is er bij mij niet te zien
jaja je weet al lang dat je naar de winterefteling gaat en zegt dit alleen om mij iets minder teleur te stellenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben nog in dubio, MeMo. Of ik je coole casa kom checken, of dat ik naar de winter-efteling ga....
+1 inzichtvolquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaja je weet al lang dat je naar de winterefteling gaat en zegt dit alleen om mij iets minder teleur te stellen
Have fun in de winterefteling![]()
Ik heb rokje aan vanaafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |