En dan tussen de tieten van Bluezz je koffie wegslurpenquote:Op zondag 28 december 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ansjovis![]()
En bier om het weg te spoelen.
Dus jij komt ook weer?quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef SCH het volgende:
En dan tussen de tieten van Bluezz je koffie wegslurpen
Je kent de weg en het is toegankelijk voor iedereen .quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Tieten, tapas en die kleine geile stereotomy, maak me gek
Ja!!! SCH moet komen!quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb wel beveiliging bij me.quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent de weg en het is toegankelijk voor iedereen .
SCHijterdquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Neem je Foppe mee?quote:
Je bent veganistiSCH of nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCHijterdJe durft niet eens te komen
quote:
Toscaans is niet echt Tapas en Spaans.quote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef SCH het volgende:
Gadver, de gemarineerde Toscaanse kutten komen toch niet weer op tafel?
Daarom zijn ze ook zo smerig wijsneusquote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Toscaans is niet echt Tapas en Spaans.
Kon nou gewoon maar even langs dinsdag, knul.quote:
Ik durf te wedden dat jij nog nimmer een toscaans kutje geproefd hebtquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Nee, jij moet wat extra krachten opbouwen tegenwoordig hè
Ik heb geen idee waarom het altijd over seks moet gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 04:48 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet het in CUL uiteindelijk altijd over seks gaan? Zou het zo zijn dat mensen die van de fijne dingen van het leven genieten (zoals eten) ook volop genieten van die andere fijne dingen van het leven (seks)? Hmm, wetenschappelijk onderzoek waard
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.quote:Op maandag 29 december 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
O, ik verwacht trouwens echt niet om 18:00 aanwezig te zijn, maar dat had ik al doorgegeven.
Ik vind 18:00 stiekem ook wel belachelijk vroeg
Ja het wordt hoog tijd dat er hier gecensureerd word.quote:Op maandag 29 december 2008 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom het altijd over seks moet gaan.
Ik zou zelfs durven stellen dat er een apart subforum voor is en dat mensen daar hun ervaringen en fantasieen kwijt kunnen, maar dat is vast mijn uitermate bekrompen en saaie geest.
[..]
Ik gok dat 6 uur voor mij/ons ook niet echt haalbaar is. Iets met bijna laatste werkdag bij deze werkgever, niet vroeg beginnen vanwege de NCC vanavond en nog even ergens moeten omkleden en auto parkeren en dan met de trein naar Utrecht.
Ja johquote:Op maandag 29 december 2008 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Nee, jij moet wat extra krachten opbouwen tegenwoordig hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |