Bah. Viezerd.quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en als je nou niet kauwt dan kunnen we jouw tapas hergebruiken.
Nou, wat voor viezigs doe ik dan?quote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
oooooh oooh ooh horen wie het zegt
Niets, mijn liefquote:Op maandag 15 december 2008 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, wat voor viezigs doe ik dan?
pfff je zou zelf maar wat graag onder de plak zitten menquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Karrel zit onder de plak... nèèeh nèèhh nèèhhh
Ik ga gewoon meeten heurquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pfff je zou zelf maar wat graag onder de plak zitten men
Oh ok, ik heb niet goed gelezen, dacht dat je niks had. Ik zou ook voor iets met echte mensen kiezen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat weet ik nog niet. Moet nu kiezen tussen meeten zonder vriendin, of Oliebollentraining met vriendin. Dat laatste klinkt iets aantrekkelijker, no offense....
Sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat jullie Echte Mensen waren, BluezzbeebValt dat weer tegen zeg
Wie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:02 schreef borisz het volgende:
Viel tegen ja, komen er opeens twee luidsprekers opzetten de ene noemt zich Paul en die ander Trudie.
* borisz denkt nog een dagje na
Ik zat de hele middag met je te flirten maar je hebt me geen blik waardig gegund! Volgende keer stap ik op je af hoor!!!!11quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef KrnKje het volgende:
Dan komt ik ook weer eens langs, zijn er vergevorderde plannen voor een relaxe diner-meet... maar kan ik niet![]()
Volgende keer beter, maar ben wel erg benieuwd naar de belevenissen...
Whahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat de hele middag met je te flirten maar je hebt me geen blik waardig gegund! Volgende keer stap ik op je af hoor!!!!11![]()
![]()
met je lucid sticker op je laptop
Was jij dan diegene die laatst voor de koffieautomaat zat? Waarvan ik dacht toen ik weer weg liep met koffie in m'n hand dat ik een prima 'geurtje' rook en toen dacht... zou 'm dat zijn... maar dat dat dus zo lang duurde dat ik intussen al weer boven wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Weet ik ook weer hoe aantrekkelijk ik ben voor hetzelfde geslacht.![]()
![]()
Je kon me niet ruiken van die afstand, dát was het probleem.
Nee. Ik zit zelden tot nooit voor de koffieautomaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:15 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Was jij dan diegene die laatst voor de koffieautomaat zat? Waarvan ik dacht toen ik weer weg liep met koffie in m'n hand dat ik een prima 'geurtje' rook en toen dacht... zou 'm dat zijn... maar dat dat dus zo lang duurde dat ik intussen al weer boven was
*Streept* dan is hij het iig niet...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee. Ik zit zelden tot nooit voor de koffieautomaat.
Die zijn ondertussen tot de draad versleten. Helaas heb ik nu geheel zwarte All-Starsquote:Op maandag 15 december 2008 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Jij draagtpalladiums
bij deze al goedgekeurd
Ah, 2 Paulen dus, altijd feestquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:02 schreef borisz het volgende:
Viel tegen ja, komen er opeens twee luidsprekers opzetten de ene noemt zich Paul en die ander Trudie.
Ik heb de oudste rechten op die naam, dus je kiest maar een andere voornaam hoor.quote:
Paultje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb de oudste rechten op die naam, dus je kiest maar een andere voornaam hoor.
In steno, my dear?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil natuurlijk wel de notulen voor alle roddelsch.
Ik zie jullie ook als echte mensen, maar meer als collaga's. Ook jullie helpen mij de dag door. Op zich is er niks op tegen om collega's buiten werktijd te treffen, maar echte vriendschappen zijn toch anders. Bovendien vind ik het toch wel een beetje eng om jullie in het echie te treffen. Dan kan ik me niet achter mijn toetsenbord verschuilen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ok, ik heb niet goed gelezen, dacht dat je niks had. Ik zou ook voor iets met echte mensen kiezen hoor![]()
Ben je wel eens op een meeting geweest KL ?
Enge internetters
Ook die mag je meenemen. Maar dan staat het wel héél raar.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan kan ik me niet achter mijn toetsenbord verschuilen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jij een grote mond?
Niks van gemerkt!
Dat moet ook!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jij een grote mond?
Niks van gemerkt!
Ik zal het nog even overwegen inieder geval.
Als hij dat mag, wil ik dat ookquote:Op woensdag 17 december 2008 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ook die mag je meenemen. Maar dan staat het wel héél raar.
We 'nemen' hem gewoon even tussen ons inquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
En Steer heb ik in het echt nog niet zo banaal over seks horen praten als op fokmaar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Het moest toch een leuke dag worden op de berg.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
En Steer heb ik in het echt nog niet zo banaal over seks horen praten als op fokmaar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Ik weet nbiet of hij 2x onze boezemomvang wel aankanquote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Bluezz het volgende:
We 'nemen' hem gewoon even tussen ons in
Ja dan was het alleen bij voorstellen gebleven, hahahahaaaaa sukkel.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dus ik had dus wél een trio kunnen voorstellen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dan was het alleen bij voorstellen gebleven, hahahahaaaaa sukkel.
op de berg???quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dus ik had dus wél een trio kunnen voorstellen?
oh, ik val dus alweer onder 'de rest'quote:Op woensdag 17 december 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb online een vreselijk grote bek (zoals je wel gemerkt hebt, Karrel) maar meestal ben ik wel lief als ik Fokkers meet, zoals Isa, Bluezz, Golfer, Steer, MeMo en de rest. Als ik een baaldag heb, ben ik een bitch, maar meestal niet
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Reservering staat onder de naam meneer Steer.
Ok goed man, misschien kom ik ookquote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik heb net bij El Mundo gereserveerd voor dinsdag 30 december, 18:00.
Tapasbar El Mundo
Voorstraat 18
3512 AN Utrecht, Netherlands
+31 30 2364543
Heb voor 12 man gereserveerd (10 hebben bevestigd te komen), dus mocht je je op het laatst bedenken, dan kun je nog komen ook.
Reservering staat onder de naam meneer Steer.
Leuk.quote:
Oké, hebben nog wel even contact over hoe en waar.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef borisz het volgende:
Graag.
Scheelt mij weer gezeur met het OV.
Is goedquote:Op woensdag 17 december 2008 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, hebben nog wel even contact over hoe en waar.
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik heb net bij El Mundo gereserveerd voor dinsdag 30 december, 18:00.
Je bent ook welkom om 19:00 hoor, gewoon aanschuiven. En dan chip je maar wat minder in als bijdrage.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:39 schreef z80 het volgende:
dan meld ik bij deze dat ik niet kan.
moet tot 18:00 uur werken en het is dan nog een uur rijden.
Jij stond al op de lijst.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ok goed man, misschien kom ik ook
sorry maar ik hou niet van vis.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent ook welkom om 19:00 hoor, gewoon aanschuiven. En dan chip je maar wat minder in als bijdrage.Of juist meer want dan eet jij alle gamba's op die aan het eind komen
![]()
Als het aan Steer ligt wel:quote:Op woensdag 17 december 2008 21:38 schreef z80 het volgende:
dus als de rest al een uur bezig is, krijg ik het gevoel dat ik nog even de restjes mag wegwerken.
quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en als je nou niet kauwt dan kunnen we jouw tapas hergebruiken.
Parkeren in Vredenburg garage... is het handigstquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
Ga het proberen. Zal alleen wel met de auto zijn
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Parkeren in Vredenburg garage... is het handigst
Zeer welkom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien dat ik kom. vlieg de volgende ochtend.
Altijd je indekken, jij komt er welquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja maar je weet hoe het met vrouwen is als ik ze niet noem is het óók niet goed enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |