quote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jij een grote mond?
Niks van gemerkt!
Dat moet ook!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jij een grote mond?
Niks van gemerkt!
Ik zal het nog even overwegen inieder geval.
Als hij dat mag, wil ik dat ookquote:Op woensdag 17 december 2008 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ook die mag je meenemen. Maar dan staat het wel héél raar.
We 'nemen' hem gewoon even tussen ons inquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
En Steer heb ik in het echt nog niet zo banaal over seks horen praten als op fokmaar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Het moest toch een leuke dag worden op de berg.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
En Steer heb ik in het echt nog niet zo banaal over seks horen praten als op fokmaar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Ik weet nbiet of hij 2x onze boezemomvang wel aankanquote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Bluezz het volgende:
We 'nemen' hem gewoon even tussen ons in
Ja dan was het alleen bij voorstellen gebleven, hahahahaaaaa sukkel.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dus ik had dus wél een trio kunnen voorstellen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dan was het alleen bij voorstellen gebleven, hahahahaaaaa sukkel.
op de berg???quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dus ik had dus wél een trio kunnen voorstellen?
oh, ik val dus alweer onder 'de rest'quote:Op woensdag 17 december 2008 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb online een vreselijk grote bek (zoals je wel gemerkt hebt, Karrel) maar meestal ben ik wel lief als ik Fokkers meet, zoals Isa, Bluezz, Golfer, Steer, MeMo en de rest. Als ik een baaldag heb, ben ik een bitch, maar meestal niet
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Reservering staat onder de naam meneer Steer.
Ok goed man, misschien kom ik ookquote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik heb net bij El Mundo gereserveerd voor dinsdag 30 december, 18:00.
Tapasbar El Mundo
Voorstraat 18
3512 AN Utrecht, Netherlands
+31 30 2364543
Heb voor 12 man gereserveerd (10 hebben bevestigd te komen), dus mocht je je op het laatst bedenken, dan kun je nog komen ook.
Reservering staat onder de naam meneer Steer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |