Welke verdieping?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Probeer de tafel achter in de zaak te bespreken, das romantic
DH zit in Venetiëquote:
De Tarzan?quote:
Heeft Isabeau een nieuwe vlam?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa's verloofde isVolledig goed gekeurd door de commissie van Kritische Lein! Hij is heul gezellig in bed
![]()
![]()
Moeten we voedsel komen brengen? Mag hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:09 schreef Windigo het volgende:
Ik kan helaas niet komen, dus reserveer geen plek voor mij.
quote:
Ik was mijn nieuwe sonische wapens aan het testen.quote:
Het lijkt me wel leuk, maar heb het best druk tussen de feestdagen door. Werk enzo. Een "ja" onder voorbehoud.quote:
* MuadDib denkt hard na om hier iets tegenin te brengen...quote:
Jammer.quote:Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
de zondag is de enige dag dat ik eventueel zou kunnen
Tofquote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
10 mensen in totaal (met o.a. Muadiben Isa's verloofde) dus ik ga voor 12 reserveren en zien we dan wel. Al komen we uiteindelijk op 20 uit, een reservering eruit slepen in de vroegte lijkt me verstandig.
Het wordt Tapasbar El Mundo in Utrecht, en de prijs waaraan je moet denken is ca. 20 EUR pp. En daar krijg je heel, heel, heel, heel veel eten voor.![]()
Ben jij isa's verloofde?quote:Op maandag 15 december 2008 12:30 schreef z80 het volgende:
even een vraagje
hoe laat begint het eten? ik moet eerst nog werken.
en is er een parkeer plaats in de buurt van deze tent die niet de hoofdprijs vraagt?
Dit voelt behoorlijk als een mes op m'n keelquote:
Ja en als je nou niet kauwt dan kunnen we jouw tapas hergebruiken.quote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dit voelt behoorlijk als een mes op m'n keel
quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en als je nou niet kauwt dan wil ik jouw tapas hergebruiken.
Bah. Viezerd.quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en als je nou niet kauwt dan kunnen we jouw tapas hergebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |