ik hoef niet eens te kijkenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt niet, check maar wie de laatste 3 topics heeft geopend
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoef niet eens te kijkenzo erg is het
![]()
en ik dacht dat je 3 posts bedoelde
kijk 100 topic openen en daar op kicken is wel grappig maar na 100x wordt het voorspelbaarquote:
Nee hoor het blijft verrassend. En ik doe jullie gewoon een groot plezier. Scheelt jullie werk etc. En het is snel dus kunnen jullie meteen doorpraten. Jullie zouden me dankbaar moeten zijn. Me prijzen als een held. Al jullie geld aan me af staan etc..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk 100 topic openen en daar op kicken is wel grappig maar na 100x wordt het voorspelbaar
ok, je weet dat ik van je hou (OMG) maar daar blijft het bijquote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee hoor het blijft verrassend. En ik doe jullie gewoon een groot plezier. Scheelt jullie werk etc. En het is snel dus kunnen jullie meteen doorpraten. Jullie zouden me dankbaar moeten zijn. Me prijzen als een held. Al jullie geld aan me af staan etc..
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 10 december 2008 16:31 schreef renedis het volgende:
[..]
ok, je weet dat ik van je hou (OMG) maar daar blijft het bij
uhuquote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee hoor het blijft verrassend. En ik doe jullie gewoon een groot plezier. Scheelt jullie werk etc. En het is snel dus kunnen jullie meteen doorpraten. Jullie zouden me dankbaar moeten zijn. Me prijzen als een held. Al jullie geld aan me af staan etc..
ik kan alleen paar worden/ zinnenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
ken iemand hier duits...
http://www.stayfriends.de(...)lle/Imke_Bendig.html
wat staat daar allemaal? want zij is fucking lekker! (duitse collega van mij)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan alleen paar worden/ zinnen
wie heis bist du
ficken?
pipi machen
mof
ik mocht van mijn collega ook eerder na huisquote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef renedis het volgende:
maar mensen... tot ziens! ik ga lekker naar huis toe(moet eigenlijk tot 5 uur maar niemand is aanwezig
)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Runx het volgende:
[..]
uhuof je praat normaal mee in plaats van op te kicken om topic te sluiten. naja verder boeit me niet of je ze sluit maar ga dan niet onzin erin zetten van ja ik heb al 10 topic gesloten cearbear
ten tweede heb ik geen geld omdat ik allochtoon ben
je moest eigenlijk neer zetten : komt wel goed schatjequote:
hihihih fak je had me doorquote:Op woensdag 10 december 2008 16:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Jammer Runx, geen Fipo in mn fobo
laters
The All Seeing Eyequote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef debbie_19 het volgende:
Dames en heren goedemiddag
Ik heb een nieuwe baan!!!!![]()
![]()
Debbiequote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 10 december 2008 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
je moest eigenlijk neer zetten : komt wel goed schatje
maar ok nu kom door dit wel me laatste kwartier door
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
Heeft ze net een nieuwe baan wilt ze um weer kwijtquote:Op woensdag 10 december 2008 17:23 schreef debbie_19 het volgende:
Dank jullie welik ga nu even eten
Maar ik moest het ff kwijt![]()
Gefeli!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gefeli!Kut weer gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dichtbij![]()
Fixtquote:Op woensdag 10 december 2008 19:36 schreef Sgele het volgende:
Voor in de OP
Waar Sgele z'n koelkast te klein isHet is maar 4 liter whiskey en wat red bull
Debbie!!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Ohw dacht bijna dat je het over me post hadquote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef Crazy-p het volgende:
zo zeg.. wat een absolute bagger eigenlijk.. 4 uur op eerste hulp gezeten..
blergh
maar ja.. nu zo secret miljonair kijken.. en dan naar huis ofzo
Alles goed?quote:
quote:Jante moet 's avonds plassen en stapt zijn bed uit en loopt naar het toilet.
Terwijl hij over de gang loopt ziet hij dat de deur van zijn ouders' slaapkamer op een kiertje staat.
Hij kijkt door het kiertje... en zegt ineens
Godver... de godver!! Ik krijg al een slag voor mijn harses als ik alleen op mijn duim zuig!!
Goedemorgenquote:
Ik zou het liever als "vroeg" willen omschrijvenquote:
Nee hoor...ik heb gewoon nog genoeg vrije dagen voordat ik weg moet bij me huidige werkgever. En dan nog vakantie natuurlijkquote:
Pfff lekker zegquote:Op donderdag 11 december 2008 08:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hoor...ik heb gewoon nog genoeg vrije dagen voordat ik weg moet bij me huidige werkgever. En dan nog vakantie natuurlijk2 weken
Jahquote:Op donderdag 11 december 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff lekker zeg2 weken vakantie
Hey deb, mogguhquote:Op donderdag 11 december 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jahheb niet veel keus...wintersluiting. En per 5 januari begin ik bij me nieuwe baas
dus kan ik mooi nog ff 2 weken relaxen enzo
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 11 december 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jahheb niet veel keus...wintersluiting. En per 5 januari begin ik bij me nieuwe baas
dus kan ik mooi nog ff 2 weken relaxen enzo
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey deb, mogguh
Nieuwe baas, heb ik wat gemist?
Gefeliciteerd meid!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb gister laat in de middag te horen gekregen dat ik ben aangenomen
Dus ik heb gelijk een dag vrij genomenhad gister ook me loonstrookjes dingetje
gehad dat ik nog vrije dagen heb staan. En aangezien ik niet echt meer zin heb
om bij me ouwe baas te werken, is dit alweer een dag minder
En goeiemogguh
Dank Dankquote:Op donderdag 11 december 2008 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meid!!!![]()
![]()
Echt super tof, is het bedrijf dat jouw eerste keus was of niet?
En geniet lekker van je vrije dagen!
Leuk hoor!!! Dus je hebt al afscheid genomen bij je oude baas? Of ga je je kerstpakket nog ophalen?quote:
Zo volgens mij is er iemand bij met d'r nieuwe baanquote:
Mogguh Sgelequote:
Succes daar dan maar meequote:Op donderdag 11 december 2008 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk hoor!!! Dus je hebt al afscheid genomen bij je oude baas? Of ga je je kerstpakket nog ophalen?
Mogguh Sgele
Maar ik zal de komende dagen hier niet super actief zijn denk ik, ik heb nogal wat werk liggen dat voor de kerst gedaan moet zijn...
GEFELICITEERD DEBSIEquote:Op donderdag 11 december 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb gister laat in de middag te horen gekregen dat ik ben aangenomen
Dus ik heb gelijk een dag vrij genomenhad gister ook me loonstrookjes dingetje
gehad dat ik nog vrije dagen heb staan. En aangezien ik niet echt meer zin heb
om bij me ouwe baas te werken, is dit alweer een dag minder
En goeiemogguh
Mogguhquote:
morguh bellerquote:
Succes Sgele, en blijf van de dames af hequote:Op donderdag 11 december 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Beller![]()
Ben er weer weg van, volle bak werk vandaag![]()
![]()
dank jequote:Op donderdag 11 december 2008 09:03 schreef Mjahtogh het volgende:
Moguh
gefeliciteerd met je nieuwe carriere
Mogguh WLquote:Op donderdag 11 december 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
debbie gefeli
en hoe was het bij de bekkenbeul ?
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Guess who's back in town?!
Mogguh mensen!
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Guess who's back in town?!
Mogguh!quote:
close...quote:
Mogguhquote:Op donderdag 11 december 2008 09:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
close...
mogguh Beller en WL
Bijnaquote:
Goedemorgenquote:
Mogguh Draakjequote:Op donderdag 11 december 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
Hoe is alles mevrouw?quote:
Dat zijn natuurlijk nooit fijne aangelegenhedenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik heb gister nogal ruzie gemaakt met mijn trap
nee en het is zo'n 1 zijdige communicatie ookquote:Op donderdag 11 december 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk nooit fijne aangelegenheden
Rustig aan doen vandaagquote:Op donderdag 11 december 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee en het is zo'n 1 zijdige communicatie ook
Goed zoquote:Op donderdag 11 december 2008 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank doe ik ook wel hoor
ff een stapje terug
ha ha zal mn best doenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goed zoEn niet zo eigenwijs zijn he
Nah dat is tenminste ietsquote:
Slaapsequote:Op donderdag 11 december 2008 10:16 schreef draculettetje het volgende:
ha ronja slaapt, zoek ik ook mn bedje nog weer even op
Zeik niet, je hoeft er niet eens voor te werkenquote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff morgen wel... maar goed?
ik ga morgen een weekendje boarden in het duitsland... nu maakte mijn auto sinds gisteravond een wazig geluid in zn 3... dus vandaag toch maar ff naar de garage... versnellingsbak aan strond..
alsof het op mn rug groeit!
Dat schiet lekker opquote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff morgen wel... maar goed?
ik ga morgen een weekendje boarden in het duitsland... nu maakte mijn auto sinds gisteravond een wazig geluid in zn 3... dus vandaag toch maar ff naar de garage... versnellingsbak aan strond..
alsof het op mn rug groeit!
pauze in je vakantie. gekker moet het niet worden!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op
Ding is net terug uit de garage toch?
koleré , das een hoop geld zegquote:Op donderdag 11 december 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... naja... hij zou donderdag weer gaan... nu blijft hij vanmiddag daar en krijg ik gelukkig een leenauto mee om naar dld te gaan
gaat me alles in totaal wel rond de 1500 kosten
gvd!
Schijt in je broek, ellendeling!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pauze in je vakantie. gekker moet het niet worden!
mogguh sgele en renedis
De tering, da's een hoop geldquote:Op donderdag 11 december 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... naja... hij zou donderdag weer gaan... nu blijft hij vanmiddag daar en krijg ik gelukkig een leenauto mee om naar dld te gaan
gaat me alles in totaal wel rond de 1500 kosten
gvd!
Hier is het rond het vriespunt, maar blauwe lucht, geen neerslag en windstilquote:Op donderdag 11 december 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
hey sgele, wat voor weer heb jij daar ? het is hier om te huilen.
[ afbeelding ]
Trap dan ook de koppeling in als je wilt schakelenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zeker als je die 500 van de laatste keer er nog bij optelt... ik dacht na mijn cupra (die ongeveer even veel heeft gekost aan reparaties als aan aankoopbedrag) ik koop nu maar een degelijke trage auto dan zijn de reparatie kosten ook niet zo stervens hoog
nou dat klinkt idd goed.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier is het rond het vriespunt, maar blauwe lucht, geen neerslag en windstil
Eigenlijk best te doen dus
ik dacht tijdens mijn rijlessen ook altijd waar heeft die gast het over....quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trap dan ook de koppeling in als je wilt schakelen
Ah ik wilde het net vragen of je het nog aan de gang gekregen hadquote:Op donderdag 11 december 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht tijdens mijn rijlessen ook altijd waar heeft die gast het over....
trouwens nog bedankt voor de GTA4 hulp gister mensen!
toffe game... (10 minuutjes gespeeld )
ik vind het sturen en kijken alleen klote... kan je de cam niet vast achter je auto zetten ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah ik wilde het net vragen of je het nog aan de gang gekregen had
Ik vind het spel ook wel relaxed eigenlijk
je kan wel met v gezichtspunt veranderen, maja dan kijk je van binnen de auto vandaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het sturen en kijken alleen klote... kan je de cam niet vast achter je auto zetten ofzo?
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel met v gezichtspunt veranderen, maja dan kijk je van binnen de auto vandaan.
en anders moet je met je muis/ joypad de camera draaien
Mijn Logitech pad pakt ie nietquote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel met v gezichtspunt veranderen, maja dan kijk je van binnen de auto vandaan.
en anders moet je met je muis/ joypad de camera draaien
Zelf bewerkt?quote:
Godsammequote:
oh , ik heb het nog geen eens geprobeert met mijn logitech. ik heb wel gelezen dat een xbox360 controller gewoon standaard werkt. niet dat je daar wat aan hebt trouwens hahaquote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn Logitech pad pakt ie niet
Zit te kutten met toetsenbord en muis.
Caps lock zorgt er voor dat je je achter de auto bevind trouwens.
wacht even...ik kan m'n xbox controller op m'n laptop aansluiten?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , ik heb het nog geen eens geprobeert met mijn logitech. ik heb wel gelezen dat een xbox360 controller gewoon standaard werkt. niet dat je daar wat aan hebt trouwens haha
maar het valt me wel op dat steeds meer games de xbox360 controller standaard ondersteunen. tombraider shaun white snowboarding en prince of persia ook (alhoewel je die wel kan configureren met andere joypads)
D'r is een proggie waarmee je je PS3 controller ook op je PC kan laten werken geloof ik, maar dan wel via de USB kabel ofzo...quote:Op donderdag 11 december 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , ik heb het nog geen eens geprobeert met mijn logitech. ik heb wel gelezen dat een xbox360 controller gewoon standaard werkt. niet dat je daar wat aan hebt trouwens haha
maar het valt me wel op dat steeds meer games de xbox360 controller standaard ondersteunen. tombraider shaun white snowboarding en prince of persia ook (alhoewel je die wel kan configureren met andere joypads)
en ik dacht op een gegeven moment.. waar ken ik dat meisje vanquote:
ik denk van wel jaquote:Op donderdag 11 december 2008 11:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
wacht even...ik kan m'n xbox controller op m'n laptop aansluiten?
ja maar dat is niet hetzelfde hoor. in het spel staan tegenwoordig gewoon xbox360 controller plaatjes als schema zeg maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
D'r is een proggie waarmee je je PS3 controller ook op je PC kan laten werken geloof ik, maar dan wel via de USB kabel ofzo...
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op donderdag 11 december 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar dat is niet hetzelfde hoor. in het spel staan tegenwoordig gewoon xbox360 controller plaatjes als schema zeg maar.
ik denk dat ik er op een gegeven moment maar eentje ga halen. gewoon voor de spellen die niet standaard controllers ondersteunen. want als mn logitech niet werkt, zal de ps3 ook waarschijnlijk niet werken.
? Geen last van, hij gaat juist eindelijk eens een keer snel hierzoquote:
Klopt, de 360 controller is echt de beste PC controller die er isquote:Op donderdag 11 december 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar dat is niet hetzelfde hoor. in het spel staan tegenwoordig gewoon xbox360 controller plaatjes als schema zeg maar.
ik denk dat ik er op een gegeven moment maar eentje ga halen. gewoon voor de spellen die niet standaard controllers ondersteunen. want als mn logitech niet werkt, zal de ps3 ook waarschijnlijk niet werken.
Da's klote, de mijne zijn draadloosquote:Op donderdag 11 december 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, de 360 controller is echt de beste PC controller die er is
Ik krijg echt continu errorsquote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's klote, de mijne zijn draadloos![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
Heel stom, altijd als ik in het buitenland zit, is Fok gewoon beter te gebruiken, dan normaal in NL
ja ik ben een Hardcore PS1/2/3 controller fan. dat zal denk ik niet zo snel veranderen. dus vandaar dat ik nog geen xbox360 controller heb.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, de 360 controller is echt de beste PC controller die er is
Nu begint het hier ook te klooien ja..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik krijg echt continu errors
Je hebt wel gelezen he? Kan je die draadloze ook op je pc/laptop aansluiten dan ? Dat gaat volgens mij niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ookBedrade controllers zijn zooooo Xbox 1
![]()
Positieve discriminatie. FOK! denkt dan vast dat je een allochtoon bentquote:Op donderdag 11 december 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
Heel stom, altijd als ik in het buitenland zit, is Fok gewoon beter te gebruiken, dan normaal in NL
Doe mij dat maarquote:Op donderdag 11 december 2008 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
? Geen last van, hij gaat juist eindelijk eens een keer snel hierzo
ik vind bedraad alles beter.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ookBedrade controllers zijn zooooo Xbox 1
![]()
Ja ik heb eht wel gelezen. En ik zeg dus dat ik ook draadloze controllers heb omdat van die bedrade echt last-gen zijn. Voor de pc zijn ze wel handig, maar wie gaat er nu met een controller spellen op de pc spelen? Koop dan gewoon een consolequote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt wel gelezen he? Kan je die draadloze ook op je pc/laptop aansluiten dan ? Dat gaat volgens mij niet?
waarom niet ? volgens mij is dat bluetoothquote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt wel gelezen he? Kan je die draadloze ook op je pc/laptop aansluiten dan ? Dat gaat volgens mij niet?
PS2 heeft relaxte controllers jah!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben een Hardcore PS1/2/3 controller fan. dat zal denk ik niet zo snel veranderen. dus vandaar dat ik nog geen xbox360 controller heb.
omdat een pc veel mooiere versies heeft. je kan hem configureren zoals je wilt, en niet te vergeten alle mods die ervoor uitkomenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja ik heb eht wel gelezen. En ik zeg dus dat ik ook draadloze controllers heb omdat van die bedrade echt last-gen zijn. Voor de pc zijn ze wel handig, maar wie gaat er nu met een controller spellen op de pc spelen? Koop dan gewoon een console
Ik ook hoor, maar de 360 controller speelt gewoon erg fijn (met bijvoorbeeld DMC4)quote:Op donderdag 11 december 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben een Hardcore PS1/2/3 controller fan. dat zal denk ik niet zo snel veranderen. dus vandaar dat ik nog geen xbox360 controller heb.
500 Server Errorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind bedraad alles beter.
muis/controller/internet enz lol
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Mogguh Smokezquote:
Ja best goed eigenlijk, heb gewoon van 1 tot 8 geslapen ofzo!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Smokez
Hoe gaat het met het niet kunnen (of minder) kunnen slapen?
Nah dat is tenminste al heel wat jaquote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja best goed eigenlijk, heb gewoon van 1 tot 8 geslapen ofzo!
Hopelijk kan ik dat voorlopig ff volhouden
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja best goed eigenlijk, heb gewoon van 1 tot 8 geslapen ofzo!
Hopelijk kan ik dat voorlopig ff volhouden
Yepquote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
its all between the ears
Ze is jaloers?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, k zie m'n date vanavond ook weer
Beetje jammer alleen dat ik nu nogal ruzie heb met een van m'n beste vriendinnenIk ken haar dus weer via haar, en die loopt nu echt te bitchen om de kleinste dingetjes sinds ik met die andere afspreek. Succes de komende dagen, k hoor het wel als je weer bent afgekoeld
ja ik heb hem met mn logitech afgesteld zoals ik de voorgaande delen speelde op de ps2quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar de 360 controller speelt gewoon erg fijn (met bijvoorbeeld DMC4)
Moet alleen nog even mijn PS3 controller verbinden met mijn pc, ben benieuwd hoe dat speeltquote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb hem met mn logitech afgesteld zoals ik de voorgaande delen speelde op de ps2
Maar dat lijkt het dus wel opquote:Op donderdag 11 december 2008 12:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoop het niet, dat gezeik heb ik ff geen zin in eigenlijk
ik durf te wedden "oud en vertrouwd"quote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet alleen nog even mijn PS3 controller verbinden met mijn pc, ben benieuwd hoe dat speelt
Yep, daarvoor deed ze nooit echt moeilijk (tegen mij dan). Beetje jammer alleen dat beide dames buren en vriendinnen van elkaar zijn. Maarja, komt wel weer goedquote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dat lijkt het dus wel opWant ze is pas zo gaan reageren sinds je date met die andere dame?
Wij mannen zjin dan toch een stuk schappelijker.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou er bestaat niets ergers dan vrouwen die ruzien hoor. vrouwen kunnen uber gemeen zijn en psychologisch oorlog voeren
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2008 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wij mannen zjin dan toch een stuk schappelijker.
Geef elkaar een knal in elkaars gezicht en drink een biertje
ja tis wel zoquote:Op donderdag 11 december 2008 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wij mannen zjin dan toch een stuk schappelijker.
Geef elkaar een knal in elkaars gezicht en drink een biertje
idd wij mannen geven elkaar een blauw oog... vrouwen maken je psychisch en financieel kapot!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
nou er bestaat niets ergers dan vrouwen die ruzien hoor. vrouwen kunnen uber gemeen zijn en psychologisch oorlog voeren
[ afbeelding ]
hey man alles chill?quote:
ja zeker man, met jou ?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
hey man alles chill?
(damn heb echt niks te doen)
Nah ik heb de applicatie al op mijn pc staanquote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik durf te wedden "oud en vertrouwd"![]()
echt serieus, ik hou van die layout, racespellen, action/adventure. zelfs sommige rpgs speel ik ermee haha
Tot een april is het weekend!!!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Tot een april is het weekend!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feestquote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Tot een april is het weekend!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prima prima! verveel me alleen de pleures want er is geen reet te doen op mijn werkquote:Op donderdag 11 december 2008 13:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja zeker man, met jou ?
oh..enne hallo
ironischquote:Op donderdag 11 december 2008 14:10 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
prima prima! verveel me alleen de pleures want er is geen reet te doen op mijn werk
jawelquote:Op donderdag 11 december 2008 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet lief....
maar je gaat toch echt niet tot april helemaal niks doen?
Join the clubquote:
Okay...quote:
Ehr ik moet tot 15.45, dus dat is wel beterquote:Op donderdag 11 december 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
jij zal wel niet meer zo lang moeten of wel ?
ik moet officieel tot 17.30. maar neem weer een uurtje op vandaag haha
de hele week al gedaanvanavond maar even nuttige dingen doen, zit hele week alleen maar te gamen sinds ik thuis kom , en voordat ik het wist , was het bedtijd grrr lol
mwah tot 16.15 uur vandaag... half uurtje inhalen...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
jij zal wel niet meer zo lang moeten of wel ?
ik moet officieel tot 17.30. maar neem weer een uurtje op vandaag haha
de hele week al gedaanvanavond maar even nuttige dingen doen, zit hele week alleen maar te gamen sinds ik thuis kom , en voordat ik het wist , was het bedtijd grrr lol
*poest* whaahaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef Logician het volgende:
LOL heb ik weer![]()
http://www.channel6tvnews(...)dzcgsLEgRjYXJkGJAVDA
Stil isquote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Logician het volgende:hoe gaat het met allen? Ik ben net lekker thuis
Minder goed dan met jou, want jij bent thuis...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Logician het volgende:hoe gaat het met allen? Ik ben net lekker thuis
Dan heb jij vast uit kunnen slapen vanmorgen...quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Logician het volgende:
hoe gaat het met allen? Ik ben net lekker thuis
Whehehequote:
Mjaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb jij vast uit kunnen slapen vanmorgen...
Ik zal hem onthouden voor als het weer kloontijd isquote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Minder goed dan met jou, want jij bent thuis...
Grappig ik denk elke keer te Logistician te lezen..maar ja heb ook Logistics gestudeerd...
Verschil moet er zijn...quote:
kloontijd? in welke tijd van het jaar valt dat?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden voor als het weer kloontijd is
Altijd lekker om crap te eten...quote:
Ik las er laatst ook eentje, stond ipv musli with yogurth stond er muslim with yogurthquote:Op donderdag 11 december 2008 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd lekker om crap te eten...
ja idd beter manquote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr ik moet tot 15.45, dus dat is wel beter
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd beter man
elleuh logigeen deef in de buurt thuis ?
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm zit op zich wat in inderdaad
Maar wel met bierquote:Op donderdag 11 december 2008 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd lekker om crap te eten...
ik denk dat maleduck deef is om jou te controlerenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
[..]djeez gelukkig niet zeg
ps: mijn mentor kwam op het werk naar mij toe om te zeggen dat wij 3 niet meer mochten posten tijdens het werken
ja zwaar klote zeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
[..]djeez gelukkig niet zeg
ps: mijn mentor kwam op het werk naar mij toe om te zeggen dat wij 3 niet meer mochten posten tijdens het werken
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk dat maleduck deef is om jou te controleren
p00p en crazy-pquote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze hebben me door....
logi aan het werk
![]()
maar wie zijn de andere twee dan?
Hmmm vandaar dat het zo rustig is idd... en dan daarbij barra en debs die thuis zitten opgeteld... tja dat verklaart de stilte wel vandaag...quote:
mwah er valt niet veel te lezen vandaag... alleen het afgelopen half uur...quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
Mjah ze lezen dus serieus mee in dit topic op het werk
*rawr* Hmm misschien anderhalfde keusquote:Op donderdag 11 december 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
Trouwens ben net naar de kapper geweest![]()
Mijn haar is nu zo, ook kleur etc: voorbeeld
PWNDquote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
que ?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*rawr* Hmm misschien anderhalfde keus
das wel UltraTriest!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
dat is super duper über OMEGA triestquote:
dat neemt niet weg dat ik wil weten wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nvm, was niet voor jou bedoelt
volgens mij komt er een kinky antwoordquote:Op donderdag 11 december 2008 15:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat ik wil weten wat je bedoelt
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij komt er een kinky antwoord
* Moozzie wacht gespannen afquote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoals ik gisteren zei; "fap-o-matic"quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
*spannend*quote:Op donderdag 11 december 2008 15:32 schreef Logician het volgende:
* Logician heeft foto's gemaakt van nieuw haar, even online zetten
Een keer is genoegquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nou kom maar op met de linkjes dan
Een keer is genoegquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nou kom maar op met de linkjes dan
Leuk hoorquote:
staat je goed logi. zeker de strenge blik op foto 2quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid daaltquote:
Ik mis het niet, scheelt een stuk minder gezeikquote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]Volgens mij niet.
Ziet er leuk uit LogiAl mis ik stiekem wel je mooie langere bruine haar
had je net even eerder moeten zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:35 schreef Logician het volgende:
alleen niet op suf hoofd enzo letten
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]Volgens mij niet.
Ziet er leuk uit LogiAl mis ik stiekem wel je mooie langere bruine haar
ciaoquote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat eens appie opzoeken, tot later!!!![]()
Dat kanquote:Op donderdag 11 december 2008 15:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik mis het niet, scheelt een stuk minder gezeik
haarverfquote:Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kanMaarja ik val nou eenmaal altijd op brunettes (ook al zijn de meeste van mijn ex-vriendinnen blond, klopt iets niet).
Hahaha sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |