quote:Jante moet 's avonds plassen en stapt zijn bed uit en loopt naar het toilet.
Terwijl hij over de gang loopt ziet hij dat de deur van zijn ouders' slaapkamer op een kiertje staat.
Hij kijkt door het kiertje... en zegt ineens
Godver... de godver!! Ik krijg al een slag voor mijn harses als ik alleen op mijn duim zuig!!
Goedemorgenquote:
Ik zou het liever als "vroeg" willen omschrijvenquote:
Nee hoor...ik heb gewoon nog genoeg vrije dagen voordat ik weg moet bij me huidige werkgever. En dan nog vakantie natuurlijkquote:
Pfff lekker zegquote:Op donderdag 11 december 2008 08:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hoor...ik heb gewoon nog genoeg vrije dagen voordat ik weg moet bij me huidige werkgever. En dan nog vakantie natuurlijk2 weken
Jahquote:Op donderdag 11 december 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff lekker zeg2 weken vakantie
Hey deb, mogguhquote:Op donderdag 11 december 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jahheb niet veel keus...wintersluiting. En per 5 januari begin ik bij me nieuwe baas
dus kan ik mooi nog ff 2 weken relaxen enzo
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 11 december 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jahheb niet veel keus...wintersluiting. En per 5 januari begin ik bij me nieuwe baas
dus kan ik mooi nog ff 2 weken relaxen enzo
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey deb, mogguh
Nieuwe baas, heb ik wat gemist?
Gefeliciteerd meid!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb gister laat in de middag te horen gekregen dat ik ben aangenomen
Dus ik heb gelijk een dag vrij genomenhad gister ook me loonstrookjes dingetje
gehad dat ik nog vrije dagen heb staan. En aangezien ik niet echt meer zin heb
om bij me ouwe baas te werken, is dit alweer een dag minder
En goeiemogguh
Dank Dankquote:Op donderdag 11 december 2008 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meid!!!![]()
![]()
Echt super tof, is het bedrijf dat jouw eerste keus was of niet?
En geniet lekker van je vrije dagen!
Leuk hoor!!! Dus je hebt al afscheid genomen bij je oude baas? Of ga je je kerstpakket nog ophalen?quote:
Zo volgens mij is er iemand bij met d'r nieuwe baanquote:
Mogguh Sgelequote:
Succes daar dan maar meequote:Op donderdag 11 december 2008 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk hoor!!! Dus je hebt al afscheid genomen bij je oude baas? Of ga je je kerstpakket nog ophalen?
Mogguh Sgele
Maar ik zal de komende dagen hier niet super actief zijn denk ik, ik heb nogal wat werk liggen dat voor de kerst gedaan moet zijn...
GEFELICITEERD DEBSIEquote:Op donderdag 11 december 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik heb gister laat in de middag te horen gekregen dat ik ben aangenomen
Dus ik heb gelijk een dag vrij genomenhad gister ook me loonstrookjes dingetje
gehad dat ik nog vrije dagen heb staan. En aangezien ik niet echt meer zin heb
om bij me ouwe baas te werken, is dit alweer een dag minder
En goeiemogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |