Detailsquote:
oeps toch geen sepo...quote:
Failpo bedoel jequote:Op woensdag 10 december 2008 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
sneller... sepo
FAILquote:
failquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
Logi heeft een foto-updatetje gedaan en daarin is te zien hoe ze er uitziet![]()
*doet vreugde dansje*
Jullie dachten allemaal dat het een lief teder meisje was he maar volgens men onderzoekje heeft ze een best wel vage bouw
[ afbeelding ]
ja duidelijke failpo...quote:
dat zou ik kunnen doen.. enig probleem is.. zoveel vrije dagen heb ik niet.. en ivbm mn vader begin dit jaar.. en mn schoonvader .. weet ik niet of ik genoeg dagen heb!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vraag gewoon vrij dan? Hint: Intranet posting regarding last minute holiday requests
ja nu weet ik het wel..quote:
ja kappuh nou , ik moet officieel tot 17:30 . dat gaat WL echt niet redden. er is geen ruk te doenquote:
als ze dat niet kunnen begrijpen zijn het huftersquote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen.. enig probleem is.. zoveel vrije dagen heb ik niet.. en ivbm mn vader begin dit jaar.. en mn schoonvader .. weet ik niet of ik genoeg dagen heb!
Geef me dan maar een biertjequote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kappuh nou , ik moet officieel tot 17:30 . dat gaat WL echt niet redden. er is geen ruk te doen
Dan lunchen?quote:
quote:
nu al... blegh... nee dank je...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |