Detailsquote:
oeps toch geen sepo...quote:
Failpo bedoel jequote:Op woensdag 10 december 2008 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
sneller... sepo
FAILquote:
failquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
Logi heeft een foto-updatetje gedaan en daarin is te zien hoe ze er uitziet![]()
*doet vreugde dansje*
Jullie dachten allemaal dat het een lief teder meisje was he maar volgens men onderzoekje heeft ze een best wel vage bouw
[ afbeelding ]
ja duidelijke failpo...quote:
dat zou ik kunnen doen.. enig probleem is.. zoveel vrije dagen heb ik niet.. en ivbm mn vader begin dit jaar.. en mn schoonvader .. weet ik niet of ik genoeg dagen heb!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vraag gewoon vrij dan? Hint: Intranet posting regarding last minute holiday requests
ja nu weet ik het wel..quote:
ja kappuh nou , ik moet officieel tot 17:30 . dat gaat WL echt niet redden. er is geen ruk te doenquote:
als ze dat niet kunnen begrijpen zijn het huftersquote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen.. enig probleem is.. zoveel vrije dagen heb ik niet.. en ivbm mn vader begin dit jaar.. en mn schoonvader .. weet ik niet of ik genoeg dagen heb!
Geef me dan maar een biertjequote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kappuh nou , ik moet officieel tot 17:30 . dat gaat WL echt niet redden. er is geen ruk te doen
Dan lunchen?quote:
quote:
nu al... blegh... nee dank je...quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Waaaa bijna halverwege de week, dan nog 2,5 dagen en dan werkeloos!!!!
nou ok, omdat jij het bent heh!quote:
heb je goeie ww vooruitzichten of valt het tegen?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
En dat zijn ze over 't algemeen.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ze dat niet kunnen begrijpen zijn het hufters
Ik zal je tot 16:45 uur gezelschap mogen houdenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kappuh nou , ik moet officieel tot 17:30 . dat gaat WL echt niet redden. er is geen ruk te doen
en MaleDuck, aangenaam kennis te makenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al... blegh... nee dank je...
euh.. jah dat zijn het ookquote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hoi jijquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
wat gaat het hier hard![]()
of ben ik oud geworden?![]()
Mogge Moozzie, Beller![]()
het gaat goed met mij hoor! met jullie ook?
Hey, jou ken ik niet. :p Halloquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
Woehoeh!!! Ow wachtquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
aangenaam, ik ben dus MaleDuckquote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
en MaleDuck, aangenaam kennis te maken![]()
hoiquote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
en MaleDuck, aangenaam kennis te maken![]()
Leannequote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
Geweldigquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok, omdat jij het bent heh!
[ afbeelding ]
Nee kan ik begrijpen... balen dat soort dingen, raar dat er dan niks geregeld kan worden...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh.. jah dat zijn het ook
ik kon met mn vader niet langer vrij krijgen omdat ik de dagen niet had
hallo.. het was ook geen vakantie..
En dat zijn het ookquote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Neen, vrijquote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan lunchen?
Bij mij duurt dat nog 1 uur en 20 min... maar nu eerst gebak...
quote:
En daarna?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
insgelijksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |