Detailsquote:
oeps toch geen sepo...quote:
Failpo bedoel jequote:Op woensdag 10 december 2008 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
sneller... sepo
FAILquote:
failquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:32 schreef Moozzie het volgende:
Logi heeft een foto-updatetje gedaan en daarin is te zien hoe ze er uitziet![]()
*doet vreugde dansje*
Jullie dachten allemaal dat het een lief teder meisje was he maar volgens men onderzoekje heeft ze een best wel vage bouw
[ afbeelding ]
ja duidelijke failpo...quote:
dat zou ik kunnen doen.. enig probleem is.. zoveel vrije dagen heb ik niet.. en ivbm mn vader begin dit jaar.. en mn schoonvader .. weet ik niet of ik genoeg dagen heb!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vraag gewoon vrij dan? Hint: Intranet posting regarding last minute holiday requests
ja nu weet ik het wel..quote:
ja kappuh nou , ik moet officieel tot 17:30 . dat gaat WL echt niet redden. er is geen ruk te doenquote:
als ze dat niet kunnen begrijpen zijn het huftersquote:Op woensdag 10 december 2008 11:07 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen.. enig probleem is.. zoveel vrije dagen heb ik niet.. en ivbm mn vader begin dit jaar.. en mn schoonvader .. weet ik niet of ik genoeg dagen heb!
Geef me dan maar een biertjequote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kappuh nou , ik moet officieel tot 17:30 . dat gaat WL echt niet redden. er is geen ruk te doen
Dan lunchen?quote:
quote:
nu al... blegh... nee dank je...quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Waaaa bijna halverwege de week, dan nog 2,5 dagen en dan werkeloos!!!!
nou ok, omdat jij het bent heh!quote:
heb je goeie ww vooruitzichten of valt het tegen?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
En dat zijn ze over 't algemeen.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ze dat niet kunnen begrijpen zijn het hufters
Ik zal je tot 16:45 uur gezelschap mogen houdenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kappuh nou , ik moet officieel tot 17:30 . dat gaat WL echt niet redden. er is geen ruk te doen
en MaleDuck, aangenaam kennis te makenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al... blegh... nee dank je...
euh.. jah dat zijn het ookquote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hoi jijquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
wat gaat het hier hard![]()
of ben ik oud geworden?![]()
Mogge Moozzie, Beller![]()
het gaat goed met mij hoor! met jullie ook?
Hey, jou ken ik niet. :p Halloquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
Woehoeh!!! Ow wachtquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
aangenaam, ik ben dus MaleDuckquote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
en MaleDuck, aangenaam kennis te maken![]()
hoiquote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
Leannequote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
Geweldigquote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok, omdat jij het bent heh!
[ afbeelding ]
Nee kan ik begrijpen... balen dat soort dingen, raar dat er dan niks geregeld kan worden...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh.. jah dat zijn het ook
ik kon met mn vader niet langer vrij krijgen omdat ik de dagen niet had
hallo.. het was ook geen vakantie..
En dat zijn het ookquote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Neen, vrijquote:Op woensdag 10 december 2008 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan lunchen?
Bij mij duurt dat nog 1 uur en 20 min... maar nu eerst gebak...
quote:
En daarna?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
insgelijksquote:
Ach ja verschil moet er zijn...quote:
serieus dudequote:
Okquote:Op woensdag 10 december 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
aangenaam, ik ben dus MaleDucken redelijk nieuw... (ruim een week aanwezig hier...)
Vandaag zit het meequote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja verschil moet er zijn...
Bij de een zit het mee...
bij de ander wat minder...
Ah dan is het te verklaren... nu geen stage meer dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Leanne het volgende:
[..]
Okik ben lean, en ik kwam hier veel tijdens mijn stage, waar ik dus weinig te doen had
en bij mij wat minderquote:
quote:
Tsss... ook al iemand bij wie het mee zit vandaag...quote:
Dank uquote:Op woensdag 10 december 2008 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en bij mij wat minder
Maar geniet ervan hoor!
ja tochquote:Op woensdag 10 december 2008 11:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Altijd laatste woord hebben he jij![]()
Nou niet bij iedereenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tsss... ook al iemand bij wie het mee zit vandaag...
kwaak ze , eh eetsequote:Op woensdag 10 december 2008 11:16 schreef MaleDuck het volgende:
maar ik ben even gebak eten... gaat een collega weg...
quote:
spammerquote:
dudequote:
nope, ben zo goed als afgestudeerdquote:Op woensdag 10 december 2008 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah dan is het te verklaren... nu geen stage meer dan?
inderdaadquote:
omg Leannequote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
Netjesquote:Op woensdag 10 december 2008 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
3 weken vakantie en daarna nieuwe Job
een kerstboom!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Netjes
Alle rust in de kerst periode
Wat gaat het worden?
heya Runxiequote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
omg Leanne![]()
das lang geleden
alles goed
hoe is het met je scriptie ? al afgestudeerd ?
Ik ga helpen met het ontwikkelen van starters (soort gigantische bougies) voor de nieuwe ruimteraketten van de ESAquote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Netjes
Alle rust in de kerst periode
Wat gaat het worden?
Aparte baanquote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een kerstboom!
oh, nieuwe baan
Naaisquote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga helpen met het ontwikkelen van starters (soort gigantische bougies) voor de nieuwe ruimteraketten van de ESA
En dan voornamelijk met de brandstof, ik moet voornamelijk veel proeven doen met dingen laten ontbranden/ontploffen.
aha netjesquote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
heya Runxie
Jaja, ik ben zo goed als klaar, we wachten nog op het oordeel van de begeleider he![]()
Maar dat komt goed
yes, dan ga ik naar het toiletquote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej je wint tijdelijk want ik ga ff naar de supermarkt
Ontbijt regelen jeweetzt
klinkt tofquote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga helpen met het ontwikkelen van starters (soort gigantische bougies) voor de nieuwe ruimteraketten van de ESA
En dan voornamelijk met de brandstof, ik moet voornamelijk veel proeven doen met dingen laten ontbranden/ontploffen.
dat deed ik ook vroeger, maar toen ik 9 werd, vond ik dat niet meer leukquote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers, klinkt echt als een topbaanquote:
mietjequote:Op woensdag 10 december 2008 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat deed ik ook vroeger, maar toen ik 9 werd, vond ik dat niet meer leuk
Dat hoop ik dan ook voor jequote:Op woensdag 10 december 2008 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers, klinkt echt als een topbaanIk hoop dan ook minder uit verveling hier rond te hoeven hangen
quote:
worden er ook allochtonen aangenomen?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
yes, dan ga ik naar het toilet
alsnog het laatste woord he, had jij toch bijna het laatste woord gehad
ja dan pik ik je baantje in als pro gamerquote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
worden er ook allochtonen aangenomen?
Lijkt me wel verstandig jaquote:Op woensdag 10 december 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook voor jeMaar lijkt me dat je wel continu je aandacht erbij moet hebben als je bezig bent moet proeven e.d.
Haha kan ik mij nog wel enigszins in vindenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig jaMijn vriendin is ook serieus niet happy dat ik daar ga werken.
Ze hebben mij toch ook aangenomen? En ik ben ook voor 50% allochtoonquote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
worden er ook allochtonen aangenomen?
Snap het ook wel, maar proeven vinden plaats achter 1 meter dikke gewapend betonnen muren en het is afgesloten met een 70 cm dikke kluisdeur.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha kan ik mij nog wel enigszins in vinden
Dus jij bent ook werkeloos, of al uitzicht op een baan?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
heya Runxie
Jaja, ik ben zo goed als klaar, we wachten nog op het oordeel van de begeleider he![]()
Maar dat komt goed
Dat is dan wel weer een geruststellingquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap het ook wel, maar proeven vinden plaats achter 1 meter dikke gewapend betonnen muren en het is afgesloten met een 70 cm dikke kluisdeur.Volgens mijn toekomstige baas is het nog sterker bewapend dan de kluis van de nederlandse bank
Ik wil ook wel een tweede baantje doen waar ik hetzelfde doe als voor fok!games, maar er nog echt voor betaald krijg ookquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
Gamingonly! COOOL DAAR WIL IK WERKEN!!!!!!!
Open sollicitaties doen wonderenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
Runx werkt daar onbetaald als presentatorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
Ik ben niet werkeloos, ik heb mijn bijbaan bij TNT post nogquote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij bent ook werkeloos, of al uitzicht op een baan?
nee we hebben met mij erbij 3 presentatorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben mij toch ook aangenomen? En ik ben ook voor 50% allochtoon
Dus vast wel, neemt gamingonly dan nog meer mensen aan om een beetje voor de cam over games te lullen?
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:40 schreef Logician het volgende:
Wednesday, December 10, 2008 11:40:07 AM
**** deef alarm ****
Wat voor baan is het? Wat heb je gestudeerd?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:38 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik ben niet werkeloos, ik heb mijn bijbaan bij TNT post nog![]()
En ik heb uitzicht op een zeer leuke baan, moet alleen nog even aangenomen worden
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:40 schreef Logician het volgende:
**** deef alarm ****
jij gaat bom maken voor 50% weet het zekerquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben mij toch ook aangenomen? En ik ben ook voor 50% allochtoon
Dus vast wel, neemt gamingonly dan nog meer mensen aan om een beetje voor de cam over games te lullen?
had ik al gezegt dat ik een vrijgezelle blonde zus heb ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
nee we hebben met mij erbij 3 presentatorsorry mate
hoho, beetje rustig aan hequote:Op woensdag 10 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat voor baan is het? Wat heb je gestudeerd? Waar was het? Waar woon je? Mag ik je pinpas? Wat is je pincode?
Maar klinkt goed!
picsquote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik al gezegt dat ik een vrijgezelle blonde zus heb ?
*doet slap slap deef*quote:Op woensdag 10 december 2008 11:40 schreef Logician het volgende:
**** deef alarm ****
eh, no it's notquote:
klopt wie weet wordt ik ooit betaald , maar gelukkig worden andere kosten wel gedekt dusquote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Runx werkt daar onbetaald als presentator
quote:
Oke, sorry... zal voortaan 1 vraag per post doen...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoho, beetje rustig aan he
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat voor baan is het? Wat heb je gestudeerd?
Maar klinkt goed!
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 10 december 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
nee we hebben met mij erbij 3 presentatorsorry mate
pic picquote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Komt vast goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu?
Et vous, heb je geen baan op het moment?
dus je verdient er niks aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:43 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt wie weet wordt ik ooit betaald , maar gelukkig worden andere kosten wel gedekt dus
haha lang leve de pic propertiesquote:
respect natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je verdient er niks aan?
koooool nou hopelijk krijg je hetquote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu?
Et vous, heb je geen baan op het moment?
Katherine Heigl?quote:
ja godver, verneuk het ffquote:
Dan post je al een nepfoto en van alles wat op het internet te vinden is kies je zo'n chagrijnig kijkend mensquote:
lekker laten wachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
het is druk hiero moet bij de telefoon bij springen tozoer staan 6 mensen in de wacht
OK cool, maar dat klinkt wel errug verantwoordelijk, dat je dan nog kan fokken!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Komt vast goed!
Jawel, ik heb een baan als project planner bij een bedrijf dat offshore olie en gas platformen (booreilanden) bouwt, maar heb genoeg tijd om hier te zijn..
Runx verdient dikke props en streetcredit onder ons gamenerds natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je verdient er niks aan?
Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
aaargh... worden klanten betaald om op ieder cijfertje te zeiken ofzo...![]()
![]()
hihi hoop het ook Runxjequote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
[..]
koooool nou hopelijk krijg je het![]()
leuk dat je terug bent![]()
Soms is chagrijnig ook wel sexyquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan post je al een nepfoto en van alles wat op het internet te vinden is kies je zo'n chagrijnig kijkend mens
Jij wordt betaald om dat gezeik aan te horenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
aaargh... worden klanten betaald om op ieder cijfertje te zeiken ofzo...![]()
![]()
nou okquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan post je al een nepfoto en van alles wat op het internet te vinden is kies je zo'n chagrijnig kijkend mens
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Runx verdient dikke props en streetcredit onder ons gamenerds natuurlijk
had dan deze gepostquote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Soms is chagrijnig ook wel sexyal moet ik zeggen dat dit idd een iets mindere foto van mevr. Heigl is
Ach ja ik word hier betaald niet op uurbasis, maar op basis van mn taken, ik voer mn taken uit en ik kan ernaast fok bijhouden...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
OK cool, maar dat klinkt wel errug verantwoordelijk, dat je dan nog kan fokken!
Niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ja het probleem is dat ik zelf niet eens tijd heb om te gamenmaar ik ben ook niet voor de reviews
Nee, ik moet zorgen dat ze niets te zeiken hebben... dus moet volgende keer nog beter mn best doen...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij wordt betaald om dat gezeik aan te horen
Het tepelhof van haar linkerborst is half weggeshoptquote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had dan deze gepost
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had dan deze gepost
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent toch geen homo ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het tepelhof van haar linkerborst is half weggeshopt
Hadden ze haar niet in een 1 maatje groter ding kunnen heisen? Ja, ross is in een zeikbui vandaag
je vriendin ?quote:
is de vakantiefoto weer niet goed genoeg ja ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had dan deze gepost
[ afbeelding ]
die kan ik niet zienquote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de vakantiefoto weer niet goed genoeg ja ?
Ik kan ermee levenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de vakantiefoto weer niet goed genoeg ja ?
Nee, mijn ex-vriendin was ook fotomodel en ik weet hoe erg foto's bewerkt worden en dan vallen zulk soort dingen je altijd direct op. Haalt de fun er een beetje uit enzoquote:
nee hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, mijn ex-vriendin was ook fotomodel en ik weet hoe erg foto's bewerkt worden en dan vallen zulk soort dingen je altijd direct op. Haalt de fun er een beetje uit enzo
ja wel, maar dan andersquote:Op woensdag 10 december 2008 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet?Ik neem aan dat je wel moet weten waar je over lult
Of ga je het over vanalles behalve games hebben?
Zaagmans in zijn wel heel erg jonge jarenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eetze mensen.
en jaja hier is tie weer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]thnx mooz...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
mijn schaap was ook fotomodel alleen leed zij aan anorexia echt waarquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, mijn ex-vriendin was ook fotomodel en ik weet hoe erg foto's bewerkt worden en dan vallen zulk soort dingen je altijd direct op. Haalt de fun er een beetje uit enzo
eetsmakelijk jongenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eetze mensen.
en jaja hier is tie weer
[ afbeelding ]
Zolang het maar niet op zijn gamekings is. "Ja man de game is vet, echt vet! Fucking moddervet man! heb je die graphics gezien? Moddervette graphics man! Het speelt ook lekker enzo en het is gewoon ontzettend tof enzo!" En dat zeggen ze dan 5 minuten lang waarna je nog geen idee hebt wat er nou goed en of slecht is aan een gamequote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel, maar dan anders, maar jullie gaan het wel zien
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:01 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn schaap was ook fotomodel alleen leed zij aan anorexia echt waar
Als het onder de modder zit, dan zie je toch geen reetquote:Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op zijn gamekings is. "Ja man de game is vet, echt vet! Fucking moddervet man! heb je die graphics gezien? Moddervette graphics man! Het speelt ook lekker enzo en het is gewoon ontzettend tof enzo!" En dat zeggen ze dan 5 minuten lang waarna je nog geen idee hebt wat er nou goed en of slecht is aan een game
Woehoeh!! We zitten alweer op het midden van de weekquote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eetze mensen.
en jaja hier is tie weer
[ afbeelding ]
ja en gamekings is echt te kinderachtig, naja kijk onze userbase zijn ook nog kinderen, maar gamekings is wel heel ergquote:Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op zijn gamekings is. "Ja man de game is vet, echt vet! Fucking moddervet man! heb je die graphics gezien? Moddervette graphics man! Het speelt ook lekker enzo en het is gewoon ontzettend tof enzo!" En dat zeggen ze dan 5 minuten lang waarna je nog geen idee hebt wat er nou goed en of slecht is aan een game
Keep dreamingquote:Op woensdag 10 december 2008 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wij niet, dus hup foto's
Doe maar bikini foto's
Damn right u should have..quote:Op woensdag 10 december 2008 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Heb nog wel ergens een hele zooi foto's op mijn pc staan thuis, maar daar kijk ik nooit meer naar. Hoef haar echt niet meer te zien
Ik had haar toen moeten dumpen en met logi mee naar huis moeten gaan
hihih..dat lukt hier goed hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja ik word hier betaald niet op uurbasis, maar op basis van mn taken, ik voer mn taken uit en ik kan ernaast fok bijhouden...
En ja de tijd die ik hier ben, probeer ik te vullen met veel spam
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Heb nog wel ergens een hele zooi foto's op mijn pc staan thuis, maar daar kijk ik nooit meer naar. Hoef haar echt niet meer te zien
Ik had haar toen moeten dumpen en met logi mee naar huis moeten gaan
erop nog wel...quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
hihih..dat lukt hier goed hoor
reminds me mensen...hebben jullie al een mooie kerstboom staan??![]()
![]()
[ afbeelding ]
bbquote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Damn right u should have..
Maaruhm even terug in lurk/meelees modus hier, tot na 14u allen![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Damn right u should have..
Maaruhm even terug in lurk/meelees modus hier, tot na 14u allen![]()
![]()
ja, daarom ben ik hier maar naartoe gekomen...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Nope, ik ben de gehele kerstvakantie vrijwel niet thuis dus ik sla een jaartje over. Ook is het me niet zo bevallen dat vorig jaar mijn kat alle glazen ballen uit de boom op de grond kapot gooidequote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |