Jaquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
aaargh... worden klanten betaald om op ieder cijfertje te zeiken ofzo...![]()
![]()
hihi hoop het ook Runxjequote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
[..]
koooool nou hopelijk krijg je het![]()
leuk dat je terug bent![]()
Soms is chagrijnig ook wel sexyquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan post je al een nepfoto en van alles wat op het internet te vinden is kies je zo'n chagrijnig kijkend mens
Jij wordt betaald om dat gezeik aan te horenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
aaargh... worden klanten betaald om op ieder cijfertje te zeiken ofzo...![]()
![]()
nou okquote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan post je al een nepfoto en van alles wat op het internet te vinden is kies je zo'n chagrijnig kijkend mens
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Runx verdient dikke props en streetcredit onder ons gamenerds natuurlijk
had dan deze gepostquote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Soms is chagrijnig ook wel sexyal moet ik zeggen dat dit idd een iets mindere foto van mevr. Heigl is
Ach ja ik word hier betaald niet op uurbasis, maar op basis van mn taken, ik voer mn taken uit en ik kan ernaast fok bijhouden...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:48 schreef Leanne het volgende:
[..]
OK cool, maar dat klinkt wel errug verantwoordelijk, dat je dan nog kan fokken!
Niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ja het probleem is dat ik zelf niet eens tijd heb om te gamenmaar ik ben ook niet voor de reviews
Nee, ik moet zorgen dat ze niets te zeiken hebben... dus moet volgende keer nog beter mn best doen...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij wordt betaald om dat gezeik aan te horen
Het tepelhof van haar linkerborst is half weggeshoptquote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had dan deze gepost
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had dan deze gepost
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent toch geen homo ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het tepelhof van haar linkerborst is half weggeshopt
Hadden ze haar niet in een 1 maatje groter ding kunnen heisen? Ja, ross is in een zeikbui vandaag
je vriendin ?quote:
is de vakantiefoto weer niet goed genoeg ja ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
had dan deze gepost
[ afbeelding ]
die kan ik niet zienquote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de vakantiefoto weer niet goed genoeg ja ?
Ik kan ermee levenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de vakantiefoto weer niet goed genoeg ja ?
Nee, mijn ex-vriendin was ook fotomodel en ik weet hoe erg foto's bewerkt worden en dan vallen zulk soort dingen je altijd direct op. Haalt de fun er een beetje uit enzoquote:
nee hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, mijn ex-vriendin was ook fotomodel en ik weet hoe erg foto's bewerkt worden en dan vallen zulk soort dingen je altijd direct op. Haalt de fun er een beetje uit enzo
ja wel, maar dan andersquote:Op woensdag 10 december 2008 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet?Ik neem aan dat je wel moet weten waar je over lult
Of ga je het over vanalles behalve games hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |