quote:Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
yes, dan ga ik naar het toilet
alsnog het laatste woord he, had jij toch bijna het laatste woord gehad
ja dan pik ik je baantje in als pro gamerquote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
worden er ook allochtonen aangenomen?
Lijkt me wel verstandig jaquote:Op woensdag 10 december 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook voor jeMaar lijkt me dat je wel continu je aandacht erbij moet hebben als je bezig bent moet proeven e.d.
Haha kan ik mij nog wel enigszins in vindenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig jaMijn vriendin is ook serieus niet happy dat ik daar ga werken.
Ze hebben mij toch ook aangenomen? En ik ben ook voor 50% allochtoonquote:Op woensdag 10 december 2008 11:26 schreef Runx het volgende:
[..]
worden er ook allochtonen aangenomen?
Snap het ook wel, maar proeven vinden plaats achter 1 meter dikke gewapend betonnen muren en het is afgesloten met een 70 cm dikke kluisdeur.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha kan ik mij nog wel enigszins in vinden
Dus jij bent ook werkeloos, of al uitzicht op een baan?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
heya Runxie
Jaja, ik ben zo goed als klaar, we wachten nog op het oordeel van de begeleider he![]()
Maar dat komt goed
Dat is dan wel weer een geruststellingquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap het ook wel, maar proeven vinden plaats achter 1 meter dikke gewapend betonnen muren en het is afgesloten met een 70 cm dikke kluisdeur.Volgens mijn toekomstige baas is het nog sterker bewapend dan de kluis van de nederlandse bank
Ik wil ook wel een tweede baantje doen waar ik hetzelfde doe als voor fok!games, maar er nog echt voor betaald krijg ookquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
Gamingonly! COOOL DAAR WIL IK WERKEN!!!!!!!
Open sollicitaties doen wonderenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
Runx werkt daar onbetaald als presentatorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
Ik ben niet werkeloos, ik heb mijn bijbaan bij TNT post nogquote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij bent ook werkeloos, of al uitzicht op een baan?
nee we hebben met mij erbij 3 presentatorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben mij toch ook aangenomen? En ik ben ook voor 50% allochtoon
Dus vast wel, neemt gamingonly dan nog meer mensen aan om een beetje voor de cam over games te lullen?
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:40 schreef Logician het volgende:
Wednesday, December 10, 2008 11:40:07 AM
**** deef alarm ****
Wat voor baan is het? Wat heb je gestudeerd?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:38 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik ben niet werkeloos, ik heb mijn bijbaan bij TNT post nog![]()
En ik heb uitzicht op een zeer leuke baan, moet alleen nog even aangenomen worden
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:40 schreef Logician het volgende:
**** deef alarm ****
jij gaat bom maken voor 50% weet het zekerquote:Op woensdag 10 december 2008 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben mij toch ook aangenomen? En ik ben ook voor 50% allochtoon
Dus vast wel, neemt gamingonly dan nog meer mensen aan om een beetje voor de cam over games te lullen?
had ik al gezegt dat ik een vrijgezelle blonde zus heb ?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
nee we hebben met mij erbij 3 presentatorsorry mate
hoho, beetje rustig aan hequote:Op woensdag 10 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat voor baan is het? Wat heb je gestudeerd? Waar was het? Waar woon je? Mag ik je pinpas? Wat is je pincode?
Maar klinkt goed!
picsquote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik al gezegt dat ik een vrijgezelle blonde zus heb ?
*doet slap slap deef*quote:Op woensdag 10 december 2008 11:40 schreef Logician het volgende:
**** deef alarm ****
eh, no it's notquote:
klopt wie weet wordt ik ooit betaald , maar gelukkig worden andere kosten wel gedekt dusquote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Runx werkt daar onbetaald als presentator
quote:
Oke, sorry... zal voortaan 1 vraag per post doen...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoho, beetje rustig aan he
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat voor baan is het? Wat heb je gestudeerd?
Maar klinkt goed!
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 10 december 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
nee we hebben met mij erbij 3 presentatorsorry mate
pic picquote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Komt vast goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu?
Et vous, heb je geen baan op het moment?
dus je verdient er niks aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:43 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt wie weet wordt ik ooit betaald , maar gelukkig worden andere kosten wel gedekt dus
haha lang leve de pic propertiesquote:
respect natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je verdient er niks aan?
koooool nou hopelijk krijg je hetquote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu?
Et vous, heb je geen baan op het moment?
Katherine Heigl?quote:
ja godver, verneuk het ffquote:
Dan post je al een nepfoto en van alles wat op het internet te vinden is kies je zo'n chagrijnig kijkend mensquote:
lekker laten wachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
het is druk hiero moet bij de telefoon bij springen tozoer staan 6 mensen in de wacht
OK cool, maar dat klinkt wel errug verantwoordelijk, dat je dan nog kan fokken!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Komt vast goed!
Jawel, ik heb een baan als project planner bij een bedrijf dat offshore olie en gas platformen (booreilanden) bouwt, maar heb genoeg tijd om hier te zijn..
Runx verdient dikke props en streetcredit onder ons gamenerds natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je verdient er niks aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |