picsquote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik al gezegt dat ik een vrijgezelle blonde zus heb ?
*doet slap slap deef*quote:Op woensdag 10 december 2008 11:40 schreef Logician het volgende:
Wednesday, December 10, 2008 11:40:07 AM
**** deef alarm ****
eh, no it's notquote:
klopt wie weet wordt ik ooit betaald , maar gelukkig worden andere kosten wel gedekt dusquote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Runx werkt daar onbetaald als presentator
quote:
Oke, sorry... zal voortaan 1 vraag per post doen...quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoho, beetje rustig aan he
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat voor baan is het? Wat heb je gestudeerd?
Maar klinkt goed!
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 10 december 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
nee we hebben met mij erbij 3 presentatorsorry mate
pic picquote:Op woensdag 10 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Komt vast goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu?
Et vous, heb je geen baan op het moment?
dus je verdient er niks aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:43 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt wie weet wordt ik ooit betaald , maar gelukkig worden andere kosten wel gedekt dus
haha lang leve de pic propertiesquote:
respect natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je verdient er niks aan?
koooool nou hopelijk krijg je hetquote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb Arbeid&Organisatie psychologie gestudeerd. Ik ben op 1e gesprek geweest voor personeels/HR- adviseur bij een klein adviesbureau, waar ik en zij erg enthousiast over waren. Dus....f afwachten nu?
Et vous, heb je geen baan op het moment?
Katherine Heigl?quote:
ja godver, verneuk het ffquote:
Dan post je al een nepfoto en van alles wat op het internet te vinden is kies je zo'n chagrijnig kijkend mensquote:
lekker laten wachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
het is druk hiero moet bij de telefoon bij springen tozoer staan 6 mensen in de wacht
OK cool, maar dat klinkt wel errug verantwoordelijk, dat je dan nog kan fokken!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Komt vast goed!
Jawel, ik heb een baan als project planner bij een bedrijf dat offshore olie en gas platformen (booreilanden) bouwt, maar heb genoeg tijd om hier te zijn..
Runx verdient dikke props en streetcredit onder ons gamenerds natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je verdient er niks aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |