nope, ben zo goed als afgestudeerdquote:Op woensdag 10 december 2008 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah dan is het te verklaren... nu geen stage meer dan?
inderdaadquote:
omg Leannequote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
en MaleDuck, aangenaam kennis te maken![]()
Netjesquote:Op woensdag 10 december 2008 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
3 weken vakantie en daarna nieuwe Job
een kerstboom!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Netjes
Alle rust in de kerst periode
Wat gaat het worden?
heya Runxiequote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Runx het volgende:
[..]
omg Leanne![]()
das lang geleden
alles goed
hoe is het met je scriptie ? al afgestudeerd ?
Ik ga helpen met het ontwikkelen van starters (soort gigantische bougies) voor de nieuwe ruimteraketten van de ESAquote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Netjes
Alle rust in de kerst periode
Wat gaat het worden?
Aparte baanquote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een kerstboom!
oh, nieuwe baan
Naaisquote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga helpen met het ontwikkelen van starters (soort gigantische bougies) voor de nieuwe ruimteraketten van de ESA
En dan voornamelijk met de brandstof, ik moet voornamelijk veel proeven doen met dingen laten ontbranden/ontploffen.
aha netjesquote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
heya Runxie
Jaja, ik ben zo goed als klaar, we wachten nog op het oordeel van de begeleider he![]()
Maar dat komt goed
yes, dan ga ik naar het toiletquote:Op woensdag 10 december 2008 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej je wint tijdelijk want ik ga ff naar de supermarkt
Ontbijt regelen jeweetzt
klinkt tofquote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga helpen met het ontwikkelen van starters (soort gigantische bougies) voor de nieuwe ruimteraketten van de ESA
En dan voornamelijk met de brandstof, ik moet voornamelijk veel proeven doen met dingen laten ontbranden/ontploffen.
dat deed ik ook vroeger, maar toen ik 9 werd, vond ik dat niet meer leukquote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers, klinkt echt als een topbaanquote:
mietjequote:Op woensdag 10 december 2008 11:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat deed ik ook vroeger, maar toen ik 9 werd, vond ik dat niet meer leuk
Dat hoop ik dan ook voor jequote:Op woensdag 10 december 2008 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers, klinkt echt als een topbaanIk hoop dan ook minder uit verveling hier rond te hoeven hangen
quote:
worden er ook allochtonen aangenomen?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |