Zaagmans in zijn wel heel erg jonge jarenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eetze mensen.
en jaja hier is tie weer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]thnx mooz...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
mijn schaap was ook fotomodel alleen leed zij aan anorexia echt waarquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, mijn ex-vriendin was ook fotomodel en ik weet hoe erg foto's bewerkt worden en dan vallen zulk soort dingen je altijd direct op. Haalt de fun er een beetje uit enzo
eetsmakelijk jongenquote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eetze mensen.
en jaja hier is tie weer
[ afbeelding ]
Zolang het maar niet op zijn gamekings is. "Ja man de game is vet, echt vet! Fucking moddervet man! heb je die graphics gezien? Moddervette graphics man! Het speelt ook lekker enzo en het is gewoon ontzettend tof enzo!" En dat zeggen ze dan 5 minuten lang waarna je nog geen idee hebt wat er nou goed en of slecht is aan een gamequote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel, maar dan anders, maar jullie gaan het wel zien
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:01 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn schaap was ook fotomodel alleen leed zij aan anorexia echt waar
Als het onder de modder zit, dan zie je toch geen reetquote:Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op zijn gamekings is. "Ja man de game is vet, echt vet! Fucking moddervet man! heb je die graphics gezien? Moddervette graphics man! Het speelt ook lekker enzo en het is gewoon ontzettend tof enzo!" En dat zeggen ze dan 5 minuten lang waarna je nog geen idee hebt wat er nou goed en of slecht is aan een game
Woehoeh!! We zitten alweer op het midden van de weekquote:Op woensdag 10 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eetze mensen.
en jaja hier is tie weer
[ afbeelding ]
ja en gamekings is echt te kinderachtig, naja kijk onze userbase zijn ook nog kinderen, maar gamekings is wel heel ergquote:Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op zijn gamekings is. "Ja man de game is vet, echt vet! Fucking moddervet man! heb je die graphics gezien? Moddervette graphics man! Het speelt ook lekker enzo en het is gewoon ontzettend tof enzo!" En dat zeggen ze dan 5 minuten lang waarna je nog geen idee hebt wat er nou goed en of slecht is aan een game
Keep dreamingquote:Op woensdag 10 december 2008 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wij niet, dus hup foto's
Doe maar bikini foto's
Damn right u should have..quote:Op woensdag 10 december 2008 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Heb nog wel ergens een hele zooi foto's op mijn pc staan thuis, maar daar kijk ik nooit meer naar. Hoef haar echt niet meer te zien
Ik had haar toen moeten dumpen en met logi mee naar huis moeten gaan
hihih..dat lukt hier goed hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja ik word hier betaald niet op uurbasis, maar op basis van mn taken, ik voer mn taken uit en ik kan ernaast fok bijhouden...
En ja de tijd die ik hier ben, probeer ik te vullen met veel spam
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Heb nog wel ergens een hele zooi foto's op mijn pc staan thuis, maar daar kijk ik nooit meer naar. Hoef haar echt niet meer te zien
Ik had haar toen moeten dumpen en met logi mee naar huis moeten gaan
erop nog wel...quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
hihih..dat lukt hier goed hoor
reminds me mensen...hebben jullie al een mooie kerstboom staan??![]()
![]()
[ afbeelding ]
bbquote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Damn right u should have..
Maaruhm even terug in lurk/meelees modus hier, tot na 14u allen![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Damn right u should have..
Maaruhm even terug in lurk/meelees modus hier, tot na 14u allen![]()
![]()
ja, daarom ben ik hier maar naartoe gekomen...quote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Nope, ik ben de gehele kerstvakantie vrijwel niet thuis dus ik sla een jaartje over. Ook is het me niet zo bevallen dat vorig jaar mijn kat alle glazen ballen uit de boom op de grond kapot gooidequote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |