Dat vind ik dus ook, en lezers hebben recht op een eerlijke meningquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee zoiets had ik al verwacht hahaha![]()
![]()
maar het is wel het eerlijkst
Niet iedereen weet dat playstation portable en playstation 3 van sony is, maar ze weten wel dat het van playstation isquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Playstation is niet het merk. Dat is Sony.
Dus zou 't logischer zijn:Nintendo Sony Microsoft
ofWii Playstation Xbox
Maargoed, just my 2 cents
Sony staat wel degelijk op beide machinesquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nintendo is voor zowel de Nintendo DS als de Nintendo Wii neem ik aan. Zowel de Playstation 3 als Playstation portable hebben playstation in hun naam en niet "Sony"
iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat playstation portable en playstation 3 van sony is, maar ze weten wel dat het van playstation is
en ik zou mijn DS spellen niet zoeken onder 'Wii' maar wel onder 'Nintendo'
Het is ook Nintendo Wii, Nintendo DS
En zoals rossdale zegt: Playstation 2, playstation 3, playstation portable en niet sony playstation 3 etc
Het is maar net wat de consument begrijptquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat playstation portable en playstation 3 van sony is, maar ze weten wel dat het van playstation is
en ik zou mijn DS spellen niet zoeken onder 'Wii' maar wel onder 'Nintendo'
Het is ook Nintendo Wii, Nintendo DS
En zoals rossdale zegt: Playstation 2, playstation 3, playstation portable en niet sony playstation 3 etc
Klopt, maar PSP wordt nooit Sony Playstation Portable genoemdquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sony staat wel degelijk op beide machines
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is maar net wat de consument begrijpt
Nee, helemaal nietsquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar PSP wordt nooit Sony Playstation Portable genoemd
Maargoed ze spreken ook niet over Microsoft Xbox 360... dus achja. Maakt het echt zoveel uit?
Persoonlijk vind ik dat wel een beetje afbreuk doen aan de presentatie. Maar misschien ben ik wat dat betreft wel een muggenzifterquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar PSP wordt nooit Sony Playstation Portable genoemd
Maargoed ze spreken ook niet over Microsoft Xbox 360... dus achja. Maakt het echt zoveel uit?
Mods worden vaak niet belicht, en dat is echt zondequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan helaas niet op de site kijken.
maar heeft het een pc gedeelte, das hetgene wat mij interesseert.
veel sites lopen daar ver achter mee, als je kijkt hoe groot de community van sommige games is, en alle mods die ervoor uitkomen.
Dat vind ik dus idioot. Net zoals mensen die ervan overtuigd zijn dat "Allstars" het merk is van het "Allstars"quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou mn DS spellen gewoon onder DS zoekenquote:en ik zou mijn DS spellen niet zoeken onder 'Wii' maar wel onder 'Nintendo'
Het is ook een Sony Playstation 3 en een Sony Playstation Portablequote:Het is ook Nintendo Wii, Nintendo DS
Maar je zegt evenmin "Ik heb een Nintendo Wii" als dat je zou zeggen ik heb een "Sony Playstation 3"quote:En zoals rossdale zegt: Playstation 2, playstation 3, playstation portable en niet sony playstation 3 etc
Lees: Veel gezeik, iedereen doet het op zijn of haar eigen manierquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat vind ik dus idioot. Net zoals mensen die ervan overtuigd zijn dat "Allstars" het merk is van het "Allstars"
model van Converse.
[..]
Ik zou mn DS spellen gewoon onder DS zoeken
[..]
Het is ook een Sony Playstation 3 en een Sony Playstation Portable
[..]
Maar je zegt evenmin "Ik heb een Nintendo Wii" als dat je zou zeggen ik heb een "Sony Playstation 3"
Je zegt gewoon "Ik heb een Wii" of "Ik heb een Playstation/PS3"
Het gaat er om wat de meeste mensen begrijpen en niet om hoe het hoortquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat vind ik dus idioot. Net zoals mensen die ervan overtuigd zijn dat "Allstars" het merk is van het "Allstars"
model van Converse.
[..]
Ik zou mn DS spellen gewoon onder DS zoeken
[..]
Het is ook een Sony Playstation 3 en een Sony Playstation Portable
[..]
Maar je zegt evenmin "Ik heb een Nintendo Wii" als dat je zou zeggen ik heb een "Sony Playstation 3"
Je zegt gewoon "Ik heb een Wii" of "Ik heb een Playstation/PS3"
whehehehehe Sheeps On Strike!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
Runx pas maar op, je schapen zijn aan het trainen om jou van het veld te slaan als je ze weer gaat 'stalken'
ja we(zij ik post geen nieuwsquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan helaas niet op de site kijken.
maar heeft het een pc gedeelte, das hetgene wat mij interesseert.
veel sites lopen daar ver achter mee, als je kijkt hoe groot de community van sommige games is, en alle mods die ervoor uitkomen.
ja idd. vanavond maar even high res texture mod voor fallout3 maar even proberenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mods worden vaak niet belicht, en dat is echt zonde
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. vanavond maar even high res texture mod voor fallout3 maar even proberen
ik bedoelde deze, kan alleen niet kijken grrquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
http://fallout3.rpg-mods.com/downloadarea/Fallout-3-Mods/
Naaaisquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde deze, kan alleen niet kijken grr
http://www.gamershell.com/news_65974.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |