SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:Wat heeft dat topic hiermee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:44 schreef Alonely het volgende:
-verhaal-
Ik heb eerlijk waar geen flauw idee waarom ik dit zei!
Ze keek me op dat moment ook ontzettend raar aan.
Jij uit je diepste fantasie in een verliefde waas en dan ga je nog klagen ook als ze meewerkt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef Alonely het volgende:
Ja, alles leuk en aardig... maar dan mag zij het herfststukje gaan spelen.. en niet ik!
Neuh...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef BrandX het volgende:
[..]Ik zit hier in de bieb, en moest moeite doen om niet te schateren
Maar denk dat je dat zelf ook had gedaan als het andersom was geweest, of niet?
Dit is geen verspreking, dit is gewoon een uiting van je diepste gevoelens, zonder dat je remmingen hebt gevoeld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:59 schreef Alonely het volgende:
[..]
Neuh...
Ik kon er achteraf zelf wel om lachen, maar het was gewoon een hele bizarre verspreking.
Internetten in een bibliotheekquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef BrandX het volgende:
[..]Ik zit hier in de bieb, en moest moeite doen om niet te schateren
Maar denk dat je dat zelf ook had gedaan als het andersom was geweest, of niet?
Hey, tis gratis, lekker warm, en de hele dag open.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:25 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Internetten in een bibliotheek![]()
![]()
ieder forum heeft recht op zijn eigen baggertopic zo nu en dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik mis klonk, die had dit topic al lang verplaatst
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:44 schreef Alonely het volgende:
Ik heb eerlijk waar geen flauw idee waarom ik dit zei!
Ze keek me op dat moment ook ontzettend raar aan.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:08 schreef Croupouque het volgende:
Misschien dacht je onderbewust aan een romantisch diner bij aarslicht?
Met rozenmeur en maneschijt....quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:08 schreef Croupouque het volgende:
Misschien dacht je onderbewust aan een romantisch diner bij aarslicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |