ren je de helft van de weg met de fiets aan de hand en de andere helft fiets je ?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders moet ik lopen naar de kroeg, da's me net iets te ver
Moet dat danquote:Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
hmmm deel 563 in een kleine 7500 seconden volgezet... niet echt snel ofzo..
Volgende keer beter...quote:
veeulste traag, dat haalt het gemiddelde zwaar onderuitquote:Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
hmmm deel 563 in een kleine 7500 seconden volgezet... niet echt snel ofzo..
volgens mij had renedis erover dat het in 5400 seconden moest kunnen...quote:
waarom zou dat niet mogen danquote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maaaaare... mag ik hier nog wel posten van jullie?
jaa ik heb daar een redelijke hekel aan als mensen dat zeggenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, ik maakte maar een grapje gek. Kerel trippen
Surequote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Theoretisch gezien wel, want je hebt nog steeds een arbeidsverband tot 1 april, maar je doet geen reet meer voor die club...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat ik niet meer op mn werk benquote:
LBquote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij had renedis erover dat het in 5400 seconden moest kunnen...
hmmm wat kunnen we daaraan doen?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
veeulste traag, dat haalt het gemiddelde zwaar onderuit
Scheer je weg, schavuit!!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik niet meer op mn werk ben
nope... ik geef jullie de eer... ben nog geen officiele vaste poster hier, dus vandaar...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij probeert het wijselijk niet meer
*doet kusje geeft*quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa ik heb daar een redelijke hekel aan als mensen dat zeggen
ik poets hem (bijna) iedere week, staat altijd in de garage, laat hem altijd warmdraaien en dan zeggen dat ie afgetrapt isredelijk fucked up als iemand dat dan zegt
naja ik loop tog ook stage , maar post ook hier, ik kon ook in die stage topic posten met al die kut kinderen, mara heb gekozen om hier te postenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik niet meer op mn werk ben
Meer mensen binnenhalen, meer gesprek stofquote:Op woensdag 10 december 2008 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm wat kunnen we daaraan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |