hey man alles chill?quote:
ja zeker man, met jou ?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:53 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
hey man alles chill?
(damn heb echt niks te doen)
Nah ik heb de applicatie al op mijn pc staanquote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik durf te wedden "oud en vertrouwd"![]()
echt serieus, ik hou van die layout, racespellen, action/adventure. zelfs sommige rpgs speel ik ermee haha
Tot een april is het weekend!!!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Tot een april is het weekend!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feestquote:Op donderdag 11 december 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Tot een april is het weekend!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prima prima! verveel me alleen de pleures want er is geen reet te doen op mijn werkquote:Op donderdag 11 december 2008 13:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja zeker man, met jou ?
oh..enne hallo
ironischquote:Op donderdag 11 december 2008 14:10 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
prima prima! verveel me alleen de pleures want er is geen reet te doen op mijn werk
jawelquote:Op donderdag 11 december 2008 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet lief....
maar je gaat toch echt niet tot april helemaal niks doen?
Join the clubquote:
Okay...quote:
Ehr ik moet tot 15.45, dus dat is wel beterquote:Op donderdag 11 december 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
jij zal wel niet meer zo lang moeten of wel ?
ik moet officieel tot 17.30. maar neem weer een uurtje op vandaag haha
de hele week al gedaanvanavond maar even nuttige dingen doen, zit hele week alleen maar te gamen sinds ik thuis kom , en voordat ik het wist , was het bedtijd grrr lol
mwah tot 16.15 uur vandaag... half uurtje inhalen...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
jij zal wel niet meer zo lang moeten of wel ?
ik moet officieel tot 17.30. maar neem weer een uurtje op vandaag haha
de hele week al gedaanvanavond maar even nuttige dingen doen, zit hele week alleen maar te gamen sinds ik thuis kom , en voordat ik het wist , was het bedtijd grrr lol
*poest* whaahaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef Logician het volgende:
LOL heb ik weer![]()
http://www.channel6tvnews(...)dzcgsLEgRjYXJkGJAVDA
Stil isquote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Logician het volgende:hoe gaat het met allen? Ik ben net lekker thuis
Minder goed dan met jou, want jij bent thuis...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Logician het volgende:hoe gaat het met allen? Ik ben net lekker thuis
Dan heb jij vast uit kunnen slapen vanmorgen...quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Logician het volgende:
hoe gaat het met allen? Ik ben net lekker thuis
Whehehequote:
Mjaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb jij vast uit kunnen slapen vanmorgen...
Ik zal hem onthouden voor als het weer kloontijd isquote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Minder goed dan met jou, want jij bent thuis...
Grappig ik denk elke keer te Logistician te lezen..maar ja heb ook Logistics gestudeerd...
Verschil moet er zijn...quote:
kloontijd? in welke tijd van het jaar valt dat?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zal hem onthouden voor als het weer kloontijd is
Altijd lekker om crap te eten...quote:
Ik las er laatst ook eentje, stond ipv musli with yogurth stond er muslim with yogurthquote:Op donderdag 11 december 2008 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd lekker om crap te eten...
ja idd beter manquote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr ik moet tot 15.45, dus dat is wel beter
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd beter man
elleuh logigeen deef in de buurt thuis ?
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm zit op zich wat in inderdaad
Maar wel met bierquote:Op donderdag 11 december 2008 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd lekker om crap te eten...
ik denk dat maleduck deef is om jou te controlerenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
[..]djeez gelukkig niet zeg
ps: mijn mentor kwam op het werk naar mij toe om te zeggen dat wij 3 niet meer mochten posten tijdens het werken
ja zwaar klote zeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
[..]djeez gelukkig niet zeg
ps: mijn mentor kwam op het werk naar mij toe om te zeggen dat wij 3 niet meer mochten posten tijdens het werken
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk dat maleduck deef is om jou te controleren
p00p en crazy-pquote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze hebben me door....
logi aan het werk
![]()
maar wie zijn de andere twee dan?
Hmmm vandaar dat het zo rustig is idd... en dan daarbij barra en debs die thuis zitten opgeteld... tja dat verklaart de stilte wel vandaag...quote:
mwah er valt niet veel te lezen vandaag... alleen het afgelopen half uur...quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
Mjah ze lezen dus serieus mee in dit topic op het werk
*rawr* Hmm misschien anderhalfde keusquote:Op donderdag 11 december 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
Trouwens ben net naar de kapper geweest![]()
Mijn haar is nu zo, ook kleur etc: voorbeeld
PWNDquote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
que ?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*rawr* Hmm misschien anderhalfde keus
das wel UltraTriest!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
dat is super duper über OMEGA triestquote:
dat neemt niet weg dat ik wil weten wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nvm, was niet voor jou bedoelt
volgens mij komt er een kinky antwoordquote:Op donderdag 11 december 2008 15:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat ik wil weten wat je bedoelt
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij komt er een kinky antwoord
* Moozzie wacht gespannen afquote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoals ik gisteren zei; "fap-o-matic"quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
*spannend*quote:Op donderdag 11 december 2008 15:32 schreef Logician het volgende:
* Logician heeft foto's gemaakt van nieuw haar, even online zetten
Een keer is genoegquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nou kom maar op met de linkjes dan
Een keer is genoegquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nou kom maar op met de linkjes dan
Leuk hoorquote:
staat je goed logi. zeker de strenge blik op foto 2quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid daaltquote:
Ik mis het niet, scheelt een stuk minder gezeikquote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]Volgens mij niet.
Ziet er leuk uit LogiAl mis ik stiekem wel je mooie langere bruine haar
had je net even eerder moeten zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:35 schreef Logician het volgende:
alleen niet op suf hoofd enzo letten
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]Volgens mij niet.
Ziet er leuk uit LogiAl mis ik stiekem wel je mooie langere bruine haar
ciaoquote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat eens appie opzoeken, tot later!!!![]()
Dat kanquote:Op donderdag 11 december 2008 15:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik mis het niet, scheelt een stuk minder gezeik
haarverfquote:Op donderdag 11 december 2008 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kanMaarja ik val nou eenmaal altijd op brunettes (ook al zijn de meeste van mijn ex-vriendinnen blond, klopt iets niet).
Hahaha sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |