quote:Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd beter man
elleuh logigeen deef in de buurt thuis ?
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm zit op zich wat in inderdaad
Maar wel met bierquote:Op donderdag 11 december 2008 14:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Altijd lekker om crap te eten...
ik denk dat maleduck deef is om jou te controlerenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
[..]djeez gelukkig niet zeg
ps: mijn mentor kwam op het werk naar mij toe om te zeggen dat wij 3 niet meer mochten posten tijdens het werken
ja zwaar klote zeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
[..]djeez gelukkig niet zeg
ps: mijn mentor kwam op het werk naar mij toe om te zeggen dat wij 3 niet meer mochten posten tijdens het werken
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik denk dat maleduck deef is om jou te controleren
p00p en crazy-pquote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze hebben me door....
logi aan het werk
![]()
maar wie zijn de andere twee dan?
Hmmm vandaar dat het zo rustig is idd... en dan daarbij barra en debs die thuis zitten opgeteld... tja dat verklaart de stilte wel vandaag...quote:
mwah er valt niet veel te lezen vandaag... alleen het afgelopen half uur...quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
Mjah ze lezen dus serieus mee in dit topic op het werk
*rawr* Hmm misschien anderhalfde keusquote:Op donderdag 11 december 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
Trouwens ben net naar de kapper geweest![]()
Mijn haar is nu zo, ook kleur etc: voorbeeld
PWNDquote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
que ?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*rawr* Hmm misschien anderhalfde keus
das wel UltraTriest!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Logician het volgende:
dat is super duper über OMEGA triestquote:
dat neemt niet weg dat ik wil weten wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
nvm, was niet voor jou bedoelt
volgens mij komt er een kinky antwoordquote:Op donderdag 11 december 2008 15:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat ik wil weten wat je bedoelt
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij komt er een kinky antwoord
* Moozzie wacht gespannen afquote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoals ik gisteren zei; "fap-o-matic"quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |