ik hoef niet eens te kijkenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt niet, check maar wie de laatste 3 topics heeft geopend
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoef niet eens te kijkenzo erg is het
![]()
en ik dacht dat je 3 posts bedoelde
kijk 100 topic openen en daar op kicken is wel grappig maar na 100x wordt het voorspelbaarquote:
Nee hoor het blijft verrassend. En ik doe jullie gewoon een groot plezier. Scheelt jullie werk etc. En het is snel dus kunnen jullie meteen doorpraten. Jullie zouden me dankbaar moeten zijn. Me prijzen als een held. Al jullie geld aan me af staan etc..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk 100 topic openen en daar op kicken is wel grappig maar na 100x wordt het voorspelbaar
ok, je weet dat ik van je hou (OMG) maar daar blijft het bijquote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee hoor het blijft verrassend. En ik doe jullie gewoon een groot plezier. Scheelt jullie werk etc. En het is snel dus kunnen jullie meteen doorpraten. Jullie zouden me dankbaar moeten zijn. Me prijzen als een held. Al jullie geld aan me af staan etc..
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 10 december 2008 16:31 schreef renedis het volgende:
[..]
ok, je weet dat ik van je hou (OMG) maar daar blijft het bij
uhuquote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee hoor het blijft verrassend. En ik doe jullie gewoon een groot plezier. Scheelt jullie werk etc. En het is snel dus kunnen jullie meteen doorpraten. Jullie zouden me dankbaar moeten zijn. Me prijzen als een held. Al jullie geld aan me af staan etc..
ik kan alleen paar worden/ zinnenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
ken iemand hier duits...
http://www.stayfriends.de(...)lle/Imke_Bendig.html
wat staat daar allemaal? want zij is fucking lekker! (duitse collega van mij)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:35 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan alleen paar worden/ zinnen
wie heis bist du
ficken?
pipi machen
mof
ik mocht van mijn collega ook eerder na huisquote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef renedis het volgende:
maar mensen... tot ziens! ik ga lekker naar huis toe(moet eigenlijk tot 5 uur maar niemand is aanwezig
)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Runx het volgende:
[..]
uhuof je praat normaal mee in plaats van op te kicken om topic te sluiten. naja verder boeit me niet of je ze sluit maar ga dan niet onzin erin zetten van ja ik heb al 10 topic gesloten cearbear
ten tweede heb ik geen geld omdat ik allochtoon ben
je moest eigenlijk neer zetten : komt wel goed schatjequote:
hihihih fak je had me doorquote:Op woensdag 10 december 2008 16:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Jammer Runx, geen Fipo in mn fobo
laters
The All Seeing Eyequote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef debbie_19 het volgende:
Dames en heren goedemiddag
Ik heb een nieuwe baan!!!!![]()
![]()
Debbiequote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 10 december 2008 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
je moest eigenlijk neer zetten : komt wel goed schatje
maar ok nu kom door dit wel me laatste kwartier door
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
Heeft ze net een nieuwe baan wilt ze um weer kwijtquote:Op woensdag 10 december 2008 17:23 schreef debbie_19 het volgende:
Dank jullie welik ga nu even eten
Maar ik moest het ff kwijt![]()
Gefeli!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:11 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gefeli!Kut weer gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dichtbij![]()
Fixtquote:Op woensdag 10 december 2008 19:36 schreef Sgele het volgende:
Voor in de OP
Waar Sgele z'n koelkast te klein isHet is maar 4 liter whiskey en wat red bull
Debbie!!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Ohw dacht bijna dat je het over me post hadquote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef Crazy-p het volgende:
zo zeg.. wat een absolute bagger eigenlijk.. 4 uur op eerste hulp gezeten..
blergh
maar ja.. nu zo secret miljonair kijken.. en dan naar huis ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |