koleré , das een hoop geld zegquote:Op donderdag 11 december 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... naja... hij zou donderdag weer gaan... nu blijft hij vanmiddag daar en krijg ik gelukkig een leenauto mee om naar dld te gaan
gaat me alles in totaal wel rond de 1500 kosten
gvd!
Schijt in je broek, ellendeling!quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pauze in je vakantie. gekker moet het niet worden!
mogguh sgele en renedis
De tering, da's een hoop geldquote:Op donderdag 11 december 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja..... naja... hij zou donderdag weer gaan... nu blijft hij vanmiddag daar en krijg ik gelukkig een leenauto mee om naar dld te gaan
gaat me alles in totaal wel rond de 1500 kosten
gvd!
Hier is het rond het vriespunt, maar blauwe lucht, geen neerslag en windstilquote:Op donderdag 11 december 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
hey sgele, wat voor weer heb jij daar ? het is hier om te huilen.
[ afbeelding ]
Trap dan ook de koppeling in als je wilt schakelenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zeker als je die 500 van de laatste keer er nog bij optelt... ik dacht na mijn cupra (die ongeveer even veel heeft gekost aan reparaties als aan aankoopbedrag) ik koop nu maar een degelijke trage auto dan zijn de reparatie kosten ook niet zo stervens hoog
nou dat klinkt idd goed.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier is het rond het vriespunt, maar blauwe lucht, geen neerslag en windstil
Eigenlijk best te doen dus
ik dacht tijdens mijn rijlessen ook altijd waar heeft die gast het over....quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Trap dan ook de koppeling in als je wilt schakelen
Ah ik wilde het net vragen of je het nog aan de gang gekregen hadquote:Op donderdag 11 december 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht tijdens mijn rijlessen ook altijd waar heeft die gast het over....
trouwens nog bedankt voor de GTA4 hulp gister mensen!
toffe game... (10 minuutjes gespeeld )
ik vind het sturen en kijken alleen klote... kan je de cam niet vast achter je auto zetten ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah ik wilde het net vragen of je het nog aan de gang gekregen had
Ik vind het spel ook wel relaxed eigenlijk
je kan wel met v gezichtspunt veranderen, maja dan kijk je van binnen de auto vandaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het sturen en kijken alleen klote... kan je de cam niet vast achter je auto zetten ofzo?
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel met v gezichtspunt veranderen, maja dan kijk je van binnen de auto vandaan.
en anders moet je met je muis/ joypad de camera draaien
Mijn Logitech pad pakt ie nietquote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel met v gezichtspunt veranderen, maja dan kijk je van binnen de auto vandaan.
en anders moet je met je muis/ joypad de camera draaien
Zelf bewerkt?quote:
Godsammequote:
oh , ik heb het nog geen eens geprobeert met mijn logitech. ik heb wel gelezen dat een xbox360 controller gewoon standaard werkt. niet dat je daar wat aan hebt trouwens hahaquote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn Logitech pad pakt ie niet
Zit te kutten met toetsenbord en muis.
Caps lock zorgt er voor dat je je achter de auto bevind trouwens.
wacht even...ik kan m'n xbox controller op m'n laptop aansluiten?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , ik heb het nog geen eens geprobeert met mijn logitech. ik heb wel gelezen dat een xbox360 controller gewoon standaard werkt. niet dat je daar wat aan hebt trouwens haha
maar het valt me wel op dat steeds meer games de xbox360 controller standaard ondersteunen. tombraider shaun white snowboarding en prince of persia ook (alhoewel je die wel kan configureren met andere joypads)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |