quote:Op woensdag 10 december 2008 10:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Is er hier nog iemand die interesse heeft in 2 kaarten voor de musical Tarzan? Voor vanavond!
Er zijn ergere dingen.quote:
quote:
Niet goed, ik heb om half 1 een afspraak bij de dokter. Ben door overgeven sinds zaterdag 10 kilo kwijt. (die moesten er wel af, maar niet zo).quote:Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef snoopy het volgende:
Wat balen voor je spuugBeterschap
![]()
Easy, hoe is het met jou?
Ik denk dat dat de beste oplossing isquote:Op woensdag 10 december 2008 11:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Spuugdat is hier om de hoek joh! Als ik nou meega, ga je dan wel?
Wat tof! Dan kan Spuug wel!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou ja ik zou er zelf nooit naartoe gaan maar ik vind het sneu als Spuug haar avondje moet mislopen. En wie weet, misschien vind ik het wel geweldig
deze misschien?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ken iemand een leuke website met kinderkapsels?
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Spuugdat is hier om de hoek joh! Als ik nou meega, ga je dan wel?
Nohh boor jij me zomaar mijn Tarzanontmaagding even door mijn neusquote:Op woensdag 10 december 2008 13:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Maneki
ik heb de kaarten aan buren 3 huizen verderop gegeven.
Hij zat zo aardig te zwaaien in zijn auto toen ie thuiskwam terwijl ik net naar m'n brievenbus liep, dus ik liep er even heen. Zij is zwanger van een tweeling, en het leek me zo leuk voor ze dat ze dan mooi nog een keer samen naar de musical konden voor de baby's er zijn, want dan is het gedaan met de rust.
Ik kan die kaarten nou niet meer inpikken.
![]()
quote:
Gelukkig is deze er ook nog:quote:Op woensdag 10 december 2008 14:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nohh boor jij me zomaar mijn Tarzanontmaagding even door mijn neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lois op 10-12-2008 14:16:11 ]Je zou er haast een boek over schrijven!
Whehe. Volgens mij zien kinderen dat geeneens dat soort eh, dingen.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:44 schreef RockabeIIa het volgende:
ik krijg zin in een marsepeinstaaf...
Ik heb eerst even achter me gekeken of er niemand zatquote:Op woensdag 10 december 2008 14:16 schreef Lois het volgende:
Ik heb hem even gespoilerd mous, ik zit op mijn werk
Ja hoiquote:Op woensdag 10 december 2008 13:52 schreef Jarno het volgende:
Welke van de hier postende OUDers had er nu pas een Pentax camera gekocht? En welk model was dat?
Bevalt die nog, ook na een paar weken? Kun je nog minpunten verzinnen of ben je nog verblind door de aankoop?quote:
Ik PM wel evenquote:Op woensdag 10 december 2008 19:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bevalt die nog, ook na een paar weken? Kun je nog minpunten verzinnen of ben je nog verblind door de aankoop?. Zit nog tussen deze te dubben en de Canon 40D namelijk...
Oh, reply mag ook in dit topic anders!
Was al begonnen met een reply, maar heb je toch maar even in dat topic geantwoord. Hebben misschien meer mensen er wat aan.quote:
Klinkt me bekend in de oren (ha ha, ik hoor zelf ook helemaal niks vandaagquote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Jarno het volgende:
Zo en nu tik ik 2 paracetamols achterover en ga ik naar bed. Heel de week al gammel en verkouden en er komt nu opeens een felle oorpijn opzetten... niet normaal meer.
Au.
Nou, veel kotsen en aan de schijt zijn en je hebt het zo voor elkaar hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
BE, je kunt altijd nog de rijdende rechter inschakelen.
Chaca sterkte.
Beterschap Easy! Hoe doe je dat trouwens, uitdrogen? Bij kinderen hoor je wel eens zoiets, maar een volwassene... Beroerd genoeg lijkt me.
Zelfs als volwassenen is dat niet zo moeilijk.. Ik heb er regelmatig last van helaas.. (door ziekte van crohn)quote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
Beterschap Easy! Hoe doe je dat trouwens, uitdrogen? Bij kinderen hoor je wel eens zoiets, maar een volwassene... Beroerd genoeg lijkt me.
Nou geluk... geluk... Ze is er vorig jaar bijna aan onderdoor gegaan, dus het was meer wijsheid dat ze zichzelf naar de SH heeft gebracht na overleg met de huisarts.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, veel kotsen en aan de schijt zijn en je hebt het zo voor elkaar hoor
Easy heeft geluk dat ze naar het ziekenhuis is gegaan, met een infuusje ben je er sneller bovenop. Ik moest het zelf proberen met ORS en bouillonnetjes.
Ja,tent is zo geregeld, hapjes wil ik mijn oom voor vragen die kan dat heeeerlijk alleen ik zit een beetje met uitnodigingen enzo...quote:
ow ja ik herinner me dat ze dat eerder heeft gehad! wens haar beterschap van me lois als je haar spreekt!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:38 schreef Lois het volgende:
Ik ga haar vanmiddag even bellen Belaan, ik moet sowieso nog vragen welk zkh ze ligt want dat ben ik gisteren vergeten te vragen.
Ze had de buikgriep, en net als 2 jaar geleden sloeg dat door bij haar, ze kon niet meer stoppen met spugen, en is nu dus uitgedroogd. Er zitten nog wat meer complicaties bij op KNO gebied maar de uitdroging is op dit moment het eerste wat ze gaan behandelen.
Sven en L. zijn gelukkig weer beter, alleen bij Easy is het niet bij een simpele buikgriep gebleven. Ze was hier al bang voor.
Ja, goed he? Ik heb gewoon feeling met alle OUDersquote:Op donderdag 11 december 2008 10:40 schreef Saffier het volgende:
Het bankje doet haar naam wel eer aan zeg![]()
ik vond dubbele van normale dosis antihistaminica + stootkuur prednison eigenlijk wel sterk genoegquote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, goed he? Ik heb gewoon feeling met alle OUDers![]()
p_igletHeb je geen toegang tot sterkser spul?
![]()
Brent heeft gelukkig geen oorontsteking maar het is een cocktail van kiezen, enorme verkoudheid met een vleugje griep eroverheen. Hij kan nog steeds goed schreeuwen, dus daar is iig niets mis mee!
Vanavond boerenkool met worst!
volgens het introductieschema van Kleintjes mag het vanaf zes maandenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Zuurkool vanavond... Mag Jennifer dat eigenlijk?? Anders worteltje voor de kleine Jen.
Ga je met ons mee naar de winterefteling in de kerstvakantie.....quote:Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef Ynske het volgende:
beterschap voor iedereen
pinq wat leuk, is t de winterefteling?
k wil ook nog een keer graag naar de efteling, en dan met name t sprookjesbos vastleggenmaar t is zo duur voor alleen t sprookjesbos
wanneer gaan jullie dan? moet nl kijken of paps en mams niets gepland hebbenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef chacama het volgende:
[..]
Ga je met ons mee naar de winterefteling in de kerstvakantie.....
Wanneer gaan jullie?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef chacama het volgende:
[..]
Ga je met ons mee naar de winterefteling in de kerstvakantie.....
en bedankt voor al jullie medeleven. Mijn vader heeft vanochtend nog gebeld. De begrafenis is zaterdag, dus daar kan ik helaas niet bij zijn. Ze weten verder nog steeds niet. We speculeren wel, maar daar wordt je eigenlijk ook niets wijzer van.
En inderdaad iedereen veel beterschap...
Brent: Fleur zou zeggen....: "stuur die groene stengels (bacterien) eens weg"
en waarom zitten er in de lekkere manderijntjes zoveel pitten?
idem dito. saai he! maar ik ga 't toch ook weer eens maken. ze bekijken 't maar!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Lois het volgende:
Ow zuurkool![]()
![]()
Helaas ben ik de enige die dat lust hier in huis, dus eten we het te weinig. Niet dat de dames anders wel groente eten hoor, die doen meer alsof
Ik vrees dat ze dan nog niet luisteren... misschien ergens tussen de 9,5 en de 10 jr in wel... we wachten nog even afquote:Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef Lois het volgende:
Ja hoor Jarno, heus! Als ze 18 is slaapt ze de nachten door, als ze niet aan het stappen is, luistert ze wel naar je en eet ze ook groente. Echt!
Luisteren... zucht. Gister een discussie gehad over vriendjes... Hou op.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan nog niet luisteren... misschien ergens tussen de 9,5 en de 10 jr in wel... we wachten nog even af
Ik heb echt het type ''stoer uitziende man" compleet met lange leren jas, leren laarzen en lang haar enzo, maar die krijgt juist altijd hele leuke reacties als hij op straat loopt met ons iniemienie teckeltjequote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef cattie het volgende:
Oh Rocka, dwergteckelpuppies, die zijn helemaal onweerstaanbaar! Ik zou wel teckels willen, maar mijn man vindt het niets. Durft hij niet mee over straat.
een rode!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen een golden retriever... Maar ik kan m wel een trui aandoen.
We zitten weer in de grote bekken, mond is het niet meer te noemen, fase... ze ligt dus dagelijks voor straf om 20 uur in bed ipv 20:30 .. jeuj..quote:Op donderdag 11 december 2008 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Luisteren... zucht. Gister een discussie gehad over vriendjes... Hou op.
MSN-en gaat vanaf vandaag ook beperkt worden, ze zit alleen nog maar elke vrije minuut achter de pc....
Ja hallo, maar die van jou is ook gewoon superschetig!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, ik heb ook een dwerg. Een gevlamde. Geen black & tan maar roodbruin met zwart dekhaarHeb haar lange oorhaar geknipt vorige week. Ze lijkt weer helemaal een puppy
En mijn vriend zei eerst ook dat ie niet ging lopen met een teckel totdat ie zag hoe leuk mensen haar vinden en hoe gaaf ze is buiten
Is die van jullie ook zo, die van ons kan echt GILLEN buitenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:
En mijn vriend zei eerst ook dat ie niet ging lopen met een teckel totdat ie zag hoe leuk mensen haar vinden en hoe gaaf ze is buiten
ja het is al wintereftelingquote:Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef Ynske het volgende:
beterschap voor iedereen
pinq wat leuk, is t de winterefteling?
k wil ook nog een keer graag naar de efteling, en dan met name t sprookjesbos vastleggenmaar t is zo duur voor alleen t sprookjesbos
kijk das een handige tipquote:Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja het is al winterefteling![]()
als je veel knorr eet, kan je sparen voor kortting!!! wij eten heul vaak knorr kruidenmixendus we hebben al een stuk of 8 kaartjes met korting gespaard
keihandig.
Nee hoor, ik gebruik Jennifer ook gewoon.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef freecell het volgende:
Winterefteling
Leander is zeker nog te jong als excuuskindje hè?
tuurlijk niet, nu issie nog gratisquote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef freecell het volgende:
Winterefteling
Leander is zeker nog te jong als excuuskindje hè?
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Efteling? Raar maar waar: ik ben er nog nooit geweest
Ooooh! Dát is een leuk idee! Datum komt mij ook wel uit geloof ik, ik hou het in gedachten!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:07 schreef chacama het volgende:winterefteling meet
![]()
maandag 29 december????
tis denk ik voor mij wel de meest logische dagquote:Op donderdag 11 december 2008 17:07 schreef chacama het volgende:
winterefteling meet
![]()
maandag 29 december????
Welke is dat Tico?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef Ticootje het volgende:
. een goede tandarts verzekering zonder medische acceptatie en voor mij (en dus de kinderen) een goede dekking mn de ortho voor Priscil.
hehe.
Geen Sasha?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, leuk wel. Maar zo verschrikkelijk duur.
Ik zou dan zonder kind komen. Die heeft er niks aan. En dus moet zijn vader thuis zijn, want alle andere potentiele oppassen werken op maandag.En het is wel heel dicht op Sasha's verjaardag, dus ik moet even kijken hoe ik plan-technisch uit kom.
Je hebt gelijk hoor. Ik kom denk ik ook niet, ik vind de eerste keer (Efteling, Efteling!!) best bijzonder en dat doe ik liever als gezinnetjequote:Op donderdag 11 december 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Viev, dat vind ik echt zonde van de moeite. Het is koud en hij heeft er zelf zo weinig aan dat ik dan liever volgend jaar ga ofzo.
Ga nou niet miereneuken over die 2 dagenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Viev, dat vind ik echt zonde van de moeite. Het is koud en hij heeft er zelf zo weinig aan dat ik dan liever volgend jaar ga ofzo.
M zit nu bij menzis (tandarts), ik zit nu bij de Ohra (ortho). Uiteraard zit de dekking in de aanvullende verzekeringen.quote:
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:29 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha dat filmpje![]()
hoe kom je erachter dat je zulke dingen kunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda de P(l)opquote:Op donderdag 11 december 2008 20:56 schreef bixister het volgende:
misschien draagt ze verhullende kleding omdat ze er wat opgeblazen uitziet. of, nog veel waarschijnlijker: is ze een opblaaspop!!!
Ja misschien. Ik weet niet, aan de ene kant vind ik het zelf wel mooi, erg slank zeg maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
ja maar die is ook klein. Wel tof als je kindermaatje 164 aan kunt toch?
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef huuphuup het volgende:
Ja, ach, ze is ook al ehm, wat, 44 ofzo?
Ja, dát was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op donderdag 11 december 2008 21:47 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa neemt woorden terug
Das mijn wederhelftquote:Op donderdag 11 december 2008 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Milanese? Pizza!? Of is dat je buddy?
Goed is ie hèquote:Op donderdag 11 december 2008 21:56 schreef Belana het volgende:
zeg, sms'en jullie even allemaal "IVAN" naar 5656
Ik word volgende maand weer een jaartje OUDerquote:Op donderdag 11 december 2008 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb wel een zwak voor OUDeren eigenlijk
Ja, ik ook... Gezien zijn " eigen" dans had ik er een hard hoofd in, maar wat ie ook oppakte, het werd geweldigquote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Belana het volgende:
ik ben vanaf het begin helemaal weg van die jongen![]()
maar ze zijn allemaal goed natuurlijk
Die mag nog een paar jaar wegblijven hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Rewimo, kijk je al uit naar de Sarah voor de deur?
Ik wel een kilo of wat geledenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Hm, je hebt me nooit van dichtbij gezien hè?
dat ik mezelf een botte trut vond vanavond en nu eigenlijk de bevestiging zoek dat ik gelijk heb dat ik rust wil en moet nemen ...quote:
ze wonen allemaal hier in de buurt, hij was een soort voorbeeldfiguur voor hen, voor wij een relatie kregen. kijken tegen hem op enzo.. een paar van hen voetballen ook maar op andere dagen dan Johan. Hij geeft mij trouwens wel gelijk, maar vond vanavond dus ook dat ik ietwat te bot was omdat die meiden eigenlijk nooit echt wat fout doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef Jelief het volgende:
DJMO wat is de connectei tussen Johan en die pubers dan?
ssst niet te hard roepen meestal schatten ze mij 4 jaar jonger en Mike 4 jaar ouder waardoor we dus elkaars leeftijd zouden hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |