tuurlijk niet, nu issie nog gratisquote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef freecell het volgende:
Winterefteling
Leander is zeker nog te jong als excuuskindje hè?
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Efteling? Raar maar waar: ik ben er nog nooit geweest
Ooooh! Dát is een leuk idee! Datum komt mij ook wel uit geloof ik, ik hou het in gedachten!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:07 schreef chacama het volgende:winterefteling meet
![]()
maandag 29 december????
tis denk ik voor mij wel de meest logische dagquote:Op donderdag 11 december 2008 17:07 schreef chacama het volgende:
winterefteling meet
![]()
maandag 29 december????
Welke is dat Tico?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef Ticootje het volgende:
. een goede tandarts verzekering zonder medische acceptatie en voor mij (en dus de kinderen) een goede dekking mn de ortho voor Priscil.
hehe.
Geen Sasha?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, leuk wel. Maar zo verschrikkelijk duur.
Ik zou dan zonder kind komen. Die heeft er niks aan. En dus moet zijn vader thuis zijn, want alle andere potentiele oppassen werken op maandag.En het is wel heel dicht op Sasha's verjaardag, dus ik moet even kijken hoe ik plan-technisch uit kom.
Je hebt gelijk hoor. Ik kom denk ik ook niet, ik vind de eerste keer (Efteling, Efteling!!) best bijzonder en dat doe ik liever als gezinnetjequote:Op donderdag 11 december 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Viev, dat vind ik echt zonde van de moeite. Het is koud en hij heeft er zelf zo weinig aan dat ik dan liever volgend jaar ga ofzo.
Ga nou niet miereneuken over die 2 dagenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Viev, dat vind ik echt zonde van de moeite. Het is koud en hij heeft er zelf zo weinig aan dat ik dan liever volgend jaar ga ofzo.
M zit nu bij menzis (tandarts), ik zit nu bij de Ohra (ortho). Uiteraard zit de dekking in de aanvullende verzekeringen.quote:
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:29 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha dat filmpje![]()
hoe kom je erachter dat je zulke dingen kunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |