Je hebt gelijk hoor. Ik kom denk ik ook niet, ik vind de eerste keer (Efteling, Efteling!!) best bijzonder en dat doe ik liever als gezinnetjequote:Op donderdag 11 december 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Viev, dat vind ik echt zonde van de moeite. Het is koud en hij heeft er zelf zo weinig aan dat ik dan liever volgend jaar ga ofzo.
Ga nou niet miereneuken over die 2 dagenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, Viev, dat vind ik echt zonde van de moeite. Het is koud en hij heeft er zelf zo weinig aan dat ik dan liever volgend jaar ga ofzo.
M zit nu bij menzis (tandarts), ik zit nu bij de Ohra (ortho). Uiteraard zit de dekking in de aanvullende verzekeringen.quote:
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:29 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha dat filmpje![]()
hoe kom je erachter dat je zulke dingen kunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda de P(l)opquote:Op donderdag 11 december 2008 20:56 schreef bixister het volgende:
misschien draagt ze verhullende kleding omdat ze er wat opgeblazen uitziet. of, nog veel waarschijnlijker: is ze een opblaaspop!!!
Ja misschien. Ik weet niet, aan de ene kant vind ik het zelf wel mooi, erg slank zeg maar.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
ja maar die is ook klein. Wel tof als je kindermaatje 164 aan kunt toch?
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef huuphuup het volgende:
Ja, ach, ze is ook al ehm, wat, 44 ofzo?
Ja, dát was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op donderdag 11 december 2008 21:47 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa neemt woorden terug
Das mijn wederhelftquote:Op donderdag 11 december 2008 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Milanese? Pizza!? Of is dat je buddy?
Goed is ie hèquote:Op donderdag 11 december 2008 21:56 schreef Belana het volgende:
zeg, sms'en jullie even allemaal "IVAN" naar 5656
Ik word volgende maand weer een jaartje OUDerquote:Op donderdag 11 december 2008 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb wel een zwak voor OUDeren eigenlijk
Ja, ik ook... Gezien zijn " eigen" dans had ik er een hard hoofd in, maar wat ie ook oppakte, het werd geweldigquote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Belana het volgende:
ik ben vanaf het begin helemaal weg van die jongen![]()
maar ze zijn allemaal goed natuurlijk
Die mag nog een paar jaar wegblijven hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Rewimo, kijk je al uit naar de Sarah voor de deur?
Ik wel een kilo of wat geledenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Hm, je hebt me nooit van dichtbij gezien hè?
dat ik mezelf een botte trut vond vanavond en nu eigenlijk de bevestiging zoek dat ik gelijk heb dat ik rust wil en moet nemen ...quote:
ze wonen allemaal hier in de buurt, hij was een soort voorbeeldfiguur voor hen, voor wij een relatie kregen. kijken tegen hem op enzo.. een paar van hen voetballen ook maar op andere dagen dan Johan. Hij geeft mij trouwens wel gelijk, maar vond vanavond dus ook dat ik ietwat te bot was omdat die meiden eigenlijk nooit echt wat fout doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef Jelief het volgende:
DJMO wat is de connectei tussen Johan en die pubers dan?
ssst niet te hard roepen meestal schatten ze mij 4 jaar jonger en Mike 4 jaar ouder waardoor we dus elkaars leeftijd zouden hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |