abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63931056
ik snoep wel tussendoor, maar vaak is het gewoon te druk om fatsoendelijk wat te eten.
Daarbij is het de bedoeling dat als je later dan om 14 uur begint dat je thuis eigenlijk al gegeten hebt, maar als ik om 15 uur eet om om 16 uur te werken dan heb ik gegarandeerd tegen 21 uur best wel weer honger.
Maar dan kom je weer aan enzo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:03:05 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_63931137
Er zijn hier toch wat Teckel bezitters? Misschien een leuk idee:

pi_63931140
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef chacama het volgende:

[..]

Ga je met ons mee naar de winterefteling in de kerstvakantie.....

en bedankt voor al jullie medeleven. Mijn vader heeft vanochtend nog gebeld. De begrafenis is zaterdag, dus daar kan ik helaas niet bij zijn. Ze weten verder nog steeds niet. We speculeren wel, maar daar wordt je eigenlijk ook niets wijzer van.

En inderdaad iedereen veel beterschap...

Brent: Fleur zou zeggen....: "stuur die groene stengels (bacterien) eens weg"

en waarom zitten er in de lekkere manderijntjes zoveel pitten?
Wanneer gaan jullie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:18:37 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63931516
Wel heel schattig cattie! Maar die van mij zou er alsnog mee in de stront gaan liggen rollen.
Vanochtend rammelde ik voor kleine tekkies! Ik zag 2 dwergjes lopen, puppies. Zo schattig met die rimpeltjes op hun koppies.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63931564
OOoh Cattie wat poepig,wat een dotjes Maar die van mij wil dat echt niet aan, ze heeft wel 1 jasje trouwens, een paardendekentje maar dan heel klein
Heb jij een standaard dan Rocka? Die van mij is een klein uitgevallen dwergje black&tan langhaar.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63931566
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Lois het volgende:
Ow zuurkool Helaas ben ik de enige die dat lust hier in huis, dus eten we het te weinig. Niet dat de dames anders wel groente eten hoor, die doen meer alsof
idem dito. saai he! maar ik ga 't toch ook weer eens maken. ze bekijken 't maar!

hetzelfde geldt voor rode kool hier. ik had laatst een heerlijke taartje ervan gemaakt, maar niks hoor. moest ik 't weer allemaal zelf op eten.
pi_63931596
Ik wil zo graag eens een teckelmeet!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 11 december 2008 @ 13:22:34 #183
108648 cattie
lieve moeder
pi_63931602
Oh Rocka, dwergteckelpuppies, die zijn helemaal onweerstaanbaar! Ik zou wel teckels willen, maar mijn man vindt het niets. Durft hij niet mee over straat.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 13:22:49 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_63931616
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef Lois het volgende:
Ja hoor Jarno, heus! Als ze 18 is slaapt ze de nachten door, als ze niet aan het stappen is, luistert ze wel naar je en eet ze ook groente. Echt!
Ik vrees dat ze dan nog niet luisteren... misschien ergens tussen de 9,5 en de 10 jr in wel... we wachten nog even af
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63931619
Ik heb alleen een golden retriever... Maar ik kan m wel een trui aandoen.
pi_63931662
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze dan nog niet luisteren... misschien ergens tussen de 9,5 en de 10 jr in wel... we wachten nog even af
Luisteren... zucht. Gister een discussie gehad over vriendjes... Hou op.

MSN-en gaat vanaf vandaag ook beperkt worden, ze zit alleen nog maar elke vrije minuut achter de pc....
pi_63931673
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef cattie het volgende:
Oh Rocka, dwergteckelpuppies, die zijn helemaal onweerstaanbaar! Ik zou wel teckels willen, maar mijn man vindt het niets. Durft hij niet mee over straat.
Ik heb echt het type ''stoer uitziende man" compleet met lange leren jas, leren laarzen en lang haar enzo, maar die krijgt juist altijd hele leuke reacties als hij op straat loopt met ons iniemienie teckeltje

Ja Tico, dat is ook poepig, zon mooie gebreide
pi_63931730
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen een golden retriever... Maar ik kan m wel een trui aandoen.
een rode!

* freecell was dit topic kwijt
Het is hier af en toe ook gewoon te hectisch in huis om te fok!ken.
vandaag hier de hele dag een oppas-uk en Leandertje is mieperig maar toch ben ik heel relaxed en heb voor het eerst in tijden tijd over

Misschien scheelt het dat ik vandaag van mezelf niks extra's hoef doen zolang de oppas-uk er is
pi_63931780
Cattie, waar heb je dat plaatje vandaan, ik zie niks als ik op het plaatje klik. Is het echt een plaatje van een webwinkel?
Misschien dat ik hem wel echt koop, die paarse is toch wel heel schetig
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 13:30:00 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_63931802
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Luisteren... zucht. Gister een discussie gehad over vriendjes... Hou op.

MSN-en gaat vanaf vandaag ook beperkt worden, ze zit alleen nog maar elke vrije minuut achter de pc....
We zitten weer in de grote bekken, mond is het niet meer te noemen, fase... ze ligt dus dagelijks voor straf om 20 uur in bed ipv 20:30 .. jeuj..
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 11 december 2008 @ 13:30:28 #191
190853 RockabeIIa
pi_63931815
Poppejans, ik heb ook een dwerg. Een gevlamde. Geen black & tan maar roodbruin met zwart dekhaar Heb haar lange oorhaar geknipt vorige week. Ze lijkt weer helemaal een puppy

En mijn vriend zei eerst ook dat ie niet ging lopen met een teckel totdat ie zag hoe leuk mensen haar vinden en hoe gaaf ze is buiten
pi_63931988
Ik wil ook een teckel
Saartje
  donderdag 11 december 2008 @ 13:38:47 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_63932044
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, ik heb ook een dwerg. Een gevlamde. Geen black & tan maar roodbruin met zwart dekhaar Heb haar lange oorhaar geknipt vorige week. Ze lijkt weer helemaal een puppy

En mijn vriend zei eerst ook dat ie niet ging lopen met een teckel totdat ie zag hoe leuk mensen haar vinden en hoe gaaf ze is buiten
Ja hallo, maar die van jou is ook gewoon superschetig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63932074
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef RockabeIIa het volgende:

Is die van jullie ook zo, die van ons kan echt GILLEN buiten
  donderdag 11 december 2008 @ 13:40:56 #195
190853 RockabeIIa
pi_63932099
Die van ons krijgt de kolder in de kop. Verstand op nul, blik op oneindig en maar rondjes rennen
pi_63933083
Hehe, ik ben trots op mezelf. Ik heb vandaag de laatste dingen gedaan om over te stappen van zorgverzekering.

Volgend jaar zitten we allebei bij een andere verzekeraar, een resitutie polis (dat voorschieten ik werd er scheitziek van) en voor M. een goede tandarts verzekering zonder medische acceptatie en voor mij (en dus de kinderen) een goede dekking mn de ortho voor Priscil.

hehe.
pi_63933167
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:03 schreef Ynske het volgende:
beterschap voor iedereen

pinq wat leuk, is t de winterefteling?
k wil ook nog een keer graag naar de efteling, en dan met name t sprookjesbos vastleggen maar t is zo duur voor alleen t sprookjesbos
ja het is al winterefteling
als je veel knorr eet, kan je sparen voor kortting!!! wij eten heul vaak knorr kruidenmixen dus we hebben al een stuk of 8 kaartjes met korting gespaard keihandig.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 december 2008 @ 14:28:29 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63933284
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:22 schreef pinquit het volgende:

[..]

ja het is al winterefteling
als je veel knorr eet, kan je sparen voor kortting!!! wij eten heul vaak knorr kruidenmixen dus we hebben al een stuk of 8 kaartjes met korting gespaard keihandig.
kijk das een handige tip
21 euro is toch weer wat minder dan 27
en de trein ernaar toe moet ooknog
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63933367
Winterefteling
Leander is zeker nog te jong als excuuskindje hè?
pi_63933432
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef freecell het volgende:
Winterefteling
Leander is zeker nog te jong als excuuskindje hè?
Nee hoor, ik gebruik Jennifer ook gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')