Nou, veel kotsen en aan de schijt zijn en je hebt het zo voor elkaar hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
BE, je kunt altijd nog de rijdende rechter inschakelen.
Chaca sterkte.
Beterschap Easy! Hoe doe je dat trouwens, uitdrogen? Bij kinderen hoor je wel eens zoiets, maar een volwassene... Beroerd genoeg lijkt me.
Zelfs als volwassenen is dat niet zo moeilijk.. Ik heb er regelmatig last van helaas.. (door ziekte van crohn)quote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
Beterschap Easy! Hoe doe je dat trouwens, uitdrogen? Bij kinderen hoor je wel eens zoiets, maar een volwassene... Beroerd genoeg lijkt me.
Nou geluk... geluk... Ze is er vorig jaar bijna aan onderdoor gegaan, dus het was meer wijsheid dat ze zichzelf naar de SH heeft gebracht na overleg met de huisarts.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, veel kotsen en aan de schijt zijn en je hebt het zo voor elkaar hoor
Easy heeft geluk dat ze naar het ziekenhuis is gegaan, met een infuusje ben je er sneller bovenop. Ik moest het zelf proberen met ORS en bouillonnetjes.
Ja,tent is zo geregeld, hapjes wil ik mijn oom voor vragen die kan dat heeeerlijk alleen ik zit een beetje met uitnodigingen enzo...quote:
ow ja ik herinner me dat ze dat eerder heeft gehad! wens haar beterschap van me lois als je haar spreekt!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:38 schreef Lois het volgende:
Ik ga haar vanmiddag even bellen Belaan, ik moet sowieso nog vragen welk zkh ze ligt want dat ben ik gisteren vergeten te vragen.
Ze had de buikgriep, en net als 2 jaar geleden sloeg dat door bij haar, ze kon niet meer stoppen met spugen, en is nu dus uitgedroogd. Er zitten nog wat meer complicaties bij op KNO gebied maar de uitdroging is op dit moment het eerste wat ze gaan behandelen.
Sven en L. zijn gelukkig weer beter, alleen bij Easy is het niet bij een simpele buikgriep gebleven. Ze was hier al bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |