Dat dus.quote:
beetje hoog voorhoofd, maar dat vergeven we d'rquote:
Nee een cadeautje dat de aanstaande ouders van de "onbevlekte ontvangenis" aan House hebben gegeven, omdat hij 'aardig' was. Dit om een weddenschap met Wilson te winnen, dat hij wel zo aardig kan zijn, dat hij cadeautjes krijgt.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil weten wat voor cadeautje House aan Wilson gaf. Ik gok z'n eigen boek?
Ze is nooit lesbisch geweest, ze is bi.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:49 schreef EvilMarc het volgende:
Om de een of andere reden heb ik echt een hekel aan dat dikke mens.
En waarom is 13 niet lesbisch meer![]()
Ze wordt eerst pleegmoeder en gaat dan adopteren, zoiets. De grootouders konden het niet helemaal aan omdat ... nou ja. Iets met hun dochter die dood was gegaan enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef marientje het volgende:
Gaat Cuddy die baby nou adopteren? Ik verstond het niet, wat die grootouders wilden.
Ja, leuk. Heb ik op maandag Two and a Half Men, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory en House en de rest van de week niets meer..quote:Op woensdag 10 december 2008 05:39 schreef wonderer het volgende:
In januari komt House voortaan op MAANDAG trouwens... Dat jullie het even wetenDit vanwege American Idol
Nee, was veel vierkanter cadeau volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil weten wat voor cadeautje House aan Wilson gaf. Ik gok z'n eigen boek?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef FJD het volgende:
Geweldige aflevering weer![]()
House die aardig probeert te doen
Nee, in Januari pas weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:04 schreef dapluiz het volgende:
Dus nog 1 te gaan tot de winterstop ?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:23 schreef dapluiz het volgende:
Ja kwam een beetje uit het niks inderdaad, tussen foreman en thirteen
Je wordt dan ook geacht kerstinkopen te doen met je familie leuke dingen te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVquote:
quote:House, I've got a DYFS home visit on Friday.
And I've got a W-H-O-R-E visit.
Nee, denk het niet. Het is eerder twijfel van Cuddy of ze het wel aankan.quote:
Dat goede met Cuddy vind ik wel wat irritant worden. Ja, het combineren van een baby en een baan is zwaar, big deal.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Het is eerder twijfel van Cuddy of ze het wel aankan.
Vond de aflevering wel aardig, niet bijzonder
BTW: die zuster die even het dubbelblinde experiment om zeep helpt![]()
Volgende week verdere ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
Cuddy is nog maar foster parent, ze heeft die baby niet geadopteerd. Ik vermoed dat ze het over een tijdje gwoon opgeeft en zich er eindelijk bij neerlegt dat baby's niet voor haar zijn.
In de season's finale gaat Cuddy's baby dan vast dood en blijkt House de vader te zijn waardoor S6 eindeloos op gang moet komen en Chase de nieuwe hoofdarts wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef banananasi het volgende:
Ja, hoop het ook. Anders zal die baby wel weer ziek worden ofzo
Ik vermoed dat er iemand komt opdagen die veel beter voor de baby kan zorgen waardoor Cuddy gedwongen wordt te kiezen voor zichzelf of dat kind etc enz. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef banananasi het volgende:
Ja, hoop het ook. Anders zal die baby wel weer ziek worden ofzo
Overigens zei mijn vent voor de promo al "she's gonna babysit House", dat was wel geinigquote:
Idem, maar ik vind dat House zelf een beetje aan het veranderen is. Niet per sé beter of slechter, maar je ziet wel dat hij als persoon iets verandert.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:13 schreef wonderer het volgende:
Ik was trouwens wel verrast dat hij de man wilde laten gaan om zelfmoord te plegen. Vond ik niet helemaal bij hem passen.
Hij gaat iig sneller door zn voorraad heenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
BTW heb ik het nou goed opgemerkt dat zijn vicodin niet meer lijkt te werken????
Dat leek me ook alleen gedaan om te benadrukken dat hij overeenkomsten met de patiënt had, net zoals het vastpakken van zijn been in bad en het extra moeilijke opstaan. Normaal gesproken wordt het niet zo expliciet uitgelicht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij gaat iig sneller door zn voorraad heen
Ik kreeg juist het idee dat ze zo willen aangeven dat het steeds minder goed met 'm gaat. Wie weet wat voor waanzinnige dingen ze hem nog allemaal kunnen laten doen onder invloed van te veel drugsquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat leek me ook alleen gedaan om te benadrukken dat hij overeenkomsten met de patiënt had, net zoals het vastpakken van zijn been in bad en het extra moeilijke opstaan. Normaal gesproken wordt het niet zo expliciet uitgelicht.
Volgens mij is dat gewoon het littekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kreeg juist het idee dat ze zo willen aangeven dat het steeds minder goed met 'm gaat. Wie weet wat voor waanzinnige dingen ze hem nog allemaal kunnen laten doen onder invloed van te veel drugs.
Hij loopt de laatste tijd ook weer een heel stuk minder goed.
Heeft hij trouwens nog altijd dood vlees in die wond? Waarom laat hij daar niets aan doen?
De patient vroeg hem of het steeds erger werd, waarop hij 'ja' zei. Ik weet niet of ze daarmee wilden aangeven of zijn pijn ook gedeeltelijk psychisch was en versterkt werd door die patient, of dat het inderdaad erger werd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat leek me ook alleen gedaan om te benadrukken dat hij overeenkomsten met de patiënt had, net zoals het vastpakken van zijn been in bad en het extra moeilijke opstaan. Normaal gesproken wordt het niet zo expliciet uitgelicht.
Hij heeft liever pijn dan zijn been eraf, lijkt me. En ondanks dat hij af en toe een manier zoekt om van die pijn af te komen (finale seizoen 2, onderzoek met dat meisje dat juist geen pijn voelde) denk ik dat het bij hem hoort en dat hij het deels als excuus gebruikt om te zijn wie hij is. Dit is makkelijker vol te houden dan een ommekeer in zijn persoonlijkheid dus in zijn leven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De patient vroeg hem of het steeds erger werd, waarop hij 'ja' zei. Ik weet niet of ze daarmee wilden aangeven of zijn pijn ook gedeeltelijk psychisch was en versterkt werd door die patient, of dat het inderdaad erger werd.
Overigens, laatst uit seizoen 1 Three Stories nog eens bekeken, waarin wordt gezegd hoe zijn been zo kwam. Hij kon kiezen tussen hopen dat de circulatie weer goed zou komen na veel pijn of amputeren. Toen raakte hij in coma en kozen Cuddy en Stacy voor een tussenweg, 'gedeeltelijk amputeren'. Dat heeft duidelijk niet geholpen, maar waarom kiest hij nu niet alsnog voor amputatie? Dat moet toch mogelijk zijn als je zo veel pijn hebt lijkt me zo..
Als je realisme wil moet je geen House kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef Burdie het volgende:
Wat een lelijk kind zeg.
En het was weer héél realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Hij heeft toch in het vorige seizoen ofzo een 'weddenschap' of iets in die richting gehad waarbij hij een tijdlang geen vicodin meer kon/mocht slikken? Omdat hij er verslaafd aan was of iets in die trant. Denk dat hij misschien daar naar verwees?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
[Viel me trouwens op dat hij niet zei "been there, done that" toen iemand opmerkte hoe hij het zou vinden als hij geen vicodin meer mocht slikken.
DAt deed hij dus NIET. En ja, een weddenschap, en dat hele gezeik met Tritter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft toch in het vorige seizoen ofzo een 'weddenschap' of iets in die richting gehad waarbij hij een tijdlang geen vicodin meer kon/mocht slikken? Omdat hij er verslaafd aan was of iets in die trant. Denk dat hij misschien daar naar verwees?
Doe me dan de season's finale van S4 maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Cuddy in een strakke broek is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mja, ze blijft een gratenpakhuis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Cuddy in een strakke broek is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze hebben de verloving al weer afgebroken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Cuddybtw ik zie geen ribben heur :/
O hun zijn in het echt dus getrouwt ?![]()
Ik las laatst ergens dat fans klaagden dat Cameron te weinig tekst kreeg, ik hoopte al dat ze haar nu niet Cuddys taak gingen geven vanwege die klachten. Maar gelukkig lijkt het daar vooralsnog niet opquote:Hij heeft de laatste 2 seizoenen echt een rol van 3x niks
Cameron != Hij ( Chase )quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de verloving al weer afgebroken.
[..]
Ik las laatst ergens dat fans klaagden dat Cameron te weinig tekst kreeg, ik hoopte al dat ze haar nu niet Cuddys taak gingen geven vanwege die klachten. Maar gelukkig lijkt het daar vooralsnog niet op
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
DAt deed hij dus NIET. En ja, een weddenschap, en dat hele gezeik met Tritter.
Detox. Leverde hem zijn eerste Emmy-nominatie op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?
Die jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Detox. Leverde hem zijn eerste Emmy-nominatie op.
Weet ik, had het meer in het algemeen over de rol van de oude cast.quote:
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?
Oops sorry..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch?
Hij reageert niet als ze zeggen of hij het leuk zou vinden om zonder vicodin te moeten. Terwijl dat wel zou moeten, want hij weet uit (twee) ervaring(en) hoe dat is.
Je leest mijn posts niet goed.
Flashbacksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Naar het schijnt zijn de producers aan het praten met Anne Dudek (Amber/Cutthroat bitch) om op 't einde van dit seizoen terug mee te doen. Geen idee in welke hoedanigheid en hoe lang.
Dat dus. Wees dan creatief, in plaats van dode karakters op een slappe manier terug te brengen.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef Burdie het volgende:
Wat ik trouwens niet wist he...Wat ík niet wistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Nou, als het hallucinaties van Wilson zijn omdat ie een zeldzame hersenziekte heeft, teken ik ervoor hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat dus. Wees dan creatief, in plaats van dode karakters op een slappe manier terug te brengen.
Ja, dat mis ik ook wel een beetje ja. Waarschijnlijk gebeurt dat steeds maar niet omdat House, Cuddy en Wilson triootje aan t spelen zijn en Foreman met Thirteen bezig is. Genoeg om steeds afleveringen te vullen.quote:
Mee eens, ik vond het een beetje ver gezocht, maar dat is tegenwoordig meer regel dan uitzonderingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef wonderer het volgende:
Die promo van vorige week was dus schromelijk overdrevenIk vond het redelijk saai, eerlijk gezegd, niet echt een spetterende 100ste aflevering.
Daar moet je even een ander topic voor zoekenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef CybPraetorian het volgende:
Kijkt niemand meer naar de gewone afleveringen op SB...
[NL] House M.D. #10 - "Everybody lies"quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar moet je even een ander topic voor zoeken.
Je was niet de enigequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef banananasi het volgende:
Ik dacht eerst dat Wilson een nieuwe vriendin had toen ik dat kopje met lippenstift zag
Ik dacht dat hij de afwas bij Cuddy deed omdat ze daar geen tijd meer voor had.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je was niet de enige.
Wij waren al bang dat Cuddy bij hem was blijven slapen.
'quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
[..]
[NL] House M.D. #10 - "Everybody lies"
Ik dacht eerst ook.. uhmm zal dat dan toch van Cuddy zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef banananasi het volgende:
Ik dacht eerst dat Wilson een nieuwe vriendin had toen ik dat kopje met lippenstift zag
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef banananasi het volgende:
Euhm, dat kopje viel me niet eens op. Wat me wel opviel is dat er twee open geslagen boeken op tafel lagen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de afwas bij Cuddy deed omdat ze daar geen tijd meer voor had.
Hij moet toch wat doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Euhm, dat kopje viel me niet eens op. Wat me wel opviel is dat er twee open geslagen boeken op tafel lagen.
In tegenstelling tot veel andere series loopt House niet eens zo heel ver achter. US zit op S5E14 terwijl NL pak m beet een aflevering of 10 achter loopt. Zijn dus maar weinig mensen die House nog op TV zullen volgen als ze US meekijken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:19 schreef CybPraetorian het volgende:
Dank! ik snap het verschil. Had gewoon op House gezocht, eerste de beste topic aangeklikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien al besproken in deze reeks, voor de zekerheid in een spoiler, ik wist er nog niets van![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:24 schreef TNA het volgende:
Nou, da's een seizoen en dan pleiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien al besproken in deze reeks, voor de zekerheid in een spoiler, ik wist er nog niets vanMaar hoezo in een spoiler?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |