Dat dus.quote:
beetje hoog voorhoofd, maar dat vergeven we d'rquote:
Nee een cadeautje dat de aanstaande ouders van de "onbevlekte ontvangenis" aan House hebben gegeven, omdat hij 'aardig' was. Dit om een weddenschap met Wilson te winnen, dat hij wel zo aardig kan zijn, dat hij cadeautjes krijgt.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil weten wat voor cadeautje House aan Wilson gaf. Ik gok z'n eigen boek?
Ze is nooit lesbisch geweest, ze is bi.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:49 schreef EvilMarc het volgende:
Om de een of andere reden heb ik echt een hekel aan dat dikke mens.
En waarom is 13 niet lesbisch meer![]()
Ze wordt eerst pleegmoeder en gaat dan adopteren, zoiets. De grootouders konden het niet helemaal aan omdat ... nou ja. Iets met hun dochter die dood was gegaan enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef marientje het volgende:
Gaat Cuddy die baby nou adopteren? Ik verstond het niet, wat die grootouders wilden.
Ja, leuk. Heb ik op maandag Two and a Half Men, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory en House en de rest van de week niets meer..quote:Op woensdag 10 december 2008 05:39 schreef wonderer het volgende:
In januari komt House voortaan op MAANDAG trouwens... Dat jullie het even wetenDit vanwege American Idol
Nee, was veel vierkanter cadeau volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil weten wat voor cadeautje House aan Wilson gaf. Ik gok z'n eigen boek?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef FJD het volgende:
Geweldige aflevering weer![]()
House die aardig probeert te doen
Nee, in Januari pas weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:04 schreef dapluiz het volgende:
Dus nog 1 te gaan tot de winterstop ?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:23 schreef dapluiz het volgende:
Ja kwam een beetje uit het niks inderdaad, tussen foreman en thirteen
Je wordt dan ook geacht kerstinkopen te doen met je familie leuke dingen te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVquote:
quote:House, I've got a DYFS home visit on Friday.
And I've got a W-H-O-R-E visit.
Nee, denk het niet. Het is eerder twijfel van Cuddy of ze het wel aankan.quote:
Dat goede met Cuddy vind ik wel wat irritant worden. Ja, het combineren van een baby en een baan is zwaar, big deal.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Het is eerder twijfel van Cuddy of ze het wel aankan.
Vond de aflevering wel aardig, niet bijzonder
BTW: die zuster die even het dubbelblinde experiment om zeep helpt![]()
Volgende week verdere ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
Cuddy is nog maar foster parent, ze heeft die baby niet geadopteerd. Ik vermoed dat ze het over een tijdje gwoon opgeeft en zich er eindelijk bij neerlegt dat baby's niet voor haar zijn.
In de season's finale gaat Cuddy's baby dan vast dood en blijkt House de vader te zijn waardoor S6 eindeloos op gang moet komen en Chase de nieuwe hoofdarts wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef banananasi het volgende:
Ja, hoop het ook. Anders zal die baby wel weer ziek worden ofzo
Ik vermoed dat er iemand komt opdagen die veel beter voor de baby kan zorgen waardoor Cuddy gedwongen wordt te kiezen voor zichzelf of dat kind etc enz. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef banananasi het volgende:
Ja, hoop het ook. Anders zal die baby wel weer ziek worden ofzo
Overigens zei mijn vent voor de promo al "she's gonna babysit House", dat was wel geinigquote:
Idem, maar ik vind dat House zelf een beetje aan het veranderen is. Niet per sé beter of slechter, maar je ziet wel dat hij als persoon iets verandert.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:13 schreef wonderer het volgende:
Ik was trouwens wel verrast dat hij de man wilde laten gaan om zelfmoord te plegen. Vond ik niet helemaal bij hem passen.
Hij gaat iig sneller door zn voorraad heenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
BTW heb ik het nou goed opgemerkt dat zijn vicodin niet meer lijkt te werken????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |