Dat dus.quote:
beetje hoog voorhoofd, maar dat vergeven we d'rquote:
Nee een cadeautje dat de aanstaande ouders van de "onbevlekte ontvangenis" aan House hebben gegeven, omdat hij 'aardig' was. Dit om een weddenschap met Wilson te winnen, dat hij wel zo aardig kan zijn, dat hij cadeautjes krijgt.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil weten wat voor cadeautje House aan Wilson gaf. Ik gok z'n eigen boek?
Ze is nooit lesbisch geweest, ze is bi.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:49 schreef EvilMarc het volgende:
Om de een of andere reden heb ik echt een hekel aan dat dikke mens.
En waarom is 13 niet lesbisch meer![]()
Ze wordt eerst pleegmoeder en gaat dan adopteren, zoiets. De grootouders konden het niet helemaal aan omdat ... nou ja. Iets met hun dochter die dood was gegaan enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef marientje het volgende:
Gaat Cuddy die baby nou adopteren? Ik verstond het niet, wat die grootouders wilden.
Ja, leuk. Heb ik op maandag Two and a Half Men, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory en House en de rest van de week niets meer..quote:Op woensdag 10 december 2008 05:39 schreef wonderer het volgende:
In januari komt House voortaan op MAANDAG trouwens... Dat jullie het even wetenDit vanwege American Idol
Nee, was veel vierkanter cadeau volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil weten wat voor cadeautje House aan Wilson gaf. Ik gok z'n eigen boek?
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:55 schreef FJD het volgende:
Geweldige aflevering weer![]()
House die aardig probeert te doen
Nee, in Januari pas weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:04 schreef dapluiz het volgende:
Dus nog 1 te gaan tot de winterstop ?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:23 schreef dapluiz het volgende:
Ja kwam een beetje uit het niks inderdaad, tussen foreman en thirteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |