DAt deed hij dus NIET. En ja, een weddenschap, en dat hele gezeik met Tritter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft toch in het vorige seizoen ofzo een 'weddenschap' of iets in die richting gehad waarbij hij een tijdlang geen vicodin meer kon/mocht slikken? Omdat hij er verslaafd aan was of iets in die trant. Denk dat hij misschien daar naar verwees?
Doe me dan de season's finale van S4 maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Cuddy in een strakke broek is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mja, ze blijft een gratenpakhuis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Cuddy in een strakke broek is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze hebben de verloving al weer afgebroken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Cuddybtw ik zie geen ribben heur :/
O hun zijn in het echt dus getrouwt ?![]()
Ik las laatst ergens dat fans klaagden dat Cameron te weinig tekst kreeg, ik hoopte al dat ze haar nu niet Cuddys taak gingen geven vanwege die klachten. Maar gelukkig lijkt het daar vooralsnog niet opquote:Hij heeft de laatste 2 seizoenen echt een rol van 3x niks
Cameron != Hij ( Chase )quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de verloving al weer afgebroken.
[..]
Ik las laatst ergens dat fans klaagden dat Cameron te weinig tekst kreeg, ik hoopte al dat ze haar nu niet Cuddys taak gingen geven vanwege die klachten. Maar gelukkig lijkt het daar vooralsnog niet op
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
DAt deed hij dus NIET. En ja, een weddenschap, en dat hele gezeik met Tritter.
Detox. Leverde hem zijn eerste Emmy-nominatie op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?
Die jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Detox. Leverde hem zijn eerste Emmy-nominatie op.
Weet ik, had het meer in het algemeen over de rol van de oude cast.quote:
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?
Oops sorry..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch?
Hij reageert niet als ze zeggen of hij het leuk zou vinden om zonder vicodin te moeten. Terwijl dat wel zou moeten, want hij weet uit (twee) ervaring(en) hoe dat is.
Je leest mijn posts niet goed.
Flashbacksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Naar het schijnt zijn de producers aan het praten met Anne Dudek (Amber/Cutthroat bitch) om op 't einde van dit seizoen terug mee te doen. Geen idee in welke hoedanigheid en hoe lang.
Dat dus. Wees dan creatief, in plaats van dode karakters op een slappe manier terug te brengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |