DAt deed hij dus NIET. En ja, een weddenschap, en dat hele gezeik met Tritter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft toch in het vorige seizoen ofzo een 'weddenschap' of iets in die richting gehad waarbij hij een tijdlang geen vicodin meer kon/mocht slikken? Omdat hij er verslaafd aan was of iets in die trant. Denk dat hij misschien daar naar verwees?
Doe me dan de season's finale van S4 maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Cuddy in een strakke broek is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mja, ze blijft een gratenpakhuis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Cuddy in een strakke broek is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze hebben de verloving al weer afgebroken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Cuddybtw ik zie geen ribben heur :/
O hun zijn in het echt dus getrouwt ?![]()
Ik las laatst ergens dat fans klaagden dat Cameron te weinig tekst kreeg, ik hoopte al dat ze haar nu niet Cuddys taak gingen geven vanwege die klachten. Maar gelukkig lijkt het daar vooralsnog niet opquote:Hij heeft de laatste 2 seizoenen echt een rol van 3x niks
Cameron != Hij ( Chase )quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de verloving al weer afgebroken.
[..]
Ik las laatst ergens dat fans klaagden dat Cameron te weinig tekst kreeg, ik hoopte al dat ze haar nu niet Cuddys taak gingen geven vanwege die klachten. Maar gelukkig lijkt het daar vooralsnog niet op
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
DAt deed hij dus NIET. En ja, een weddenschap, en dat hele gezeik met Tritter.
Detox. Leverde hem zijn eerste Emmy-nominatie op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?
Die jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Detox. Leverde hem zijn eerste Emmy-nominatie op.
Weet ik, had het meer in het algemeen over de rol van de oude cast.quote:
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft het in het begin toch wel een keer geprobeerD?
Oops sorry..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch?
Hij reageert niet als ze zeggen of hij het leuk zou vinden om zonder vicodin te moeten. Terwijl dat wel zou moeten, want hij weet uit (twee) ervaring(en) hoe dat is.
Je leest mijn posts niet goed.
Flashbacksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Naar het schijnt zijn de producers aan het praten met Anne Dudek (Amber/Cutthroat bitch) om op 't einde van dit seizoen terug mee te doen. Geen idee in welke hoedanigheid en hoe lang.
Dat dus. Wees dan creatief, in plaats van dode karakters op een slappe manier terug te brengen.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef Burdie het volgende:
Wat ik trouwens niet wist he...Wat ík niet wistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Nou, als het hallucinaties van Wilson zijn omdat ie een zeldzame hersenziekte heeft, teken ik ervoor hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat dus. Wees dan creatief, in plaats van dode karakters op een slappe manier terug te brengen.
Ja, dat mis ik ook wel een beetje ja. Waarschijnlijk gebeurt dat steeds maar niet omdat House, Cuddy en Wilson triootje aan t spelen zijn en Foreman met Thirteen bezig is. Genoeg om steeds afleveringen te vullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, ik vond het een beetje ver gezocht, maar dat is tegenwoordig meer regel dan uitzonderingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef wonderer het volgende:
Die promo van vorige week was dus schromelijk overdrevenIk vond het redelijk saai, eerlijk gezegd, niet echt een spetterende 100ste aflevering.
Daar moet je even een ander topic voor zoekenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef CybPraetorian het volgende:
Kijkt niemand meer naar de gewone afleveringen op SB...
[NL] House M.D. #10 - "Everybody lies"quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar moet je even een ander topic voor zoeken.
Je was niet de enigequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef banananasi het volgende:
Ik dacht eerst dat Wilson een nieuwe vriendin had toen ik dat kopje met lippenstift zag
Ik dacht dat hij de afwas bij Cuddy deed omdat ze daar geen tijd meer voor had.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je was niet de enige.
Wij waren al bang dat Cuddy bij hem was blijven slapen.
'quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
[..]
[NL] House M.D. #10 - "Everybody lies"
Ik dacht eerst ook.. uhmm zal dat dan toch van Cuddy zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef banananasi het volgende:
Ik dacht eerst dat Wilson een nieuwe vriendin had toen ik dat kopje met lippenstift zag
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef banananasi het volgende:
Euhm, dat kopje viel me niet eens op. Wat me wel opviel is dat er twee open geslagen boeken op tafel lagen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de afwas bij Cuddy deed omdat ze daar geen tijd meer voor had.
Hij moet toch wat doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Euhm, dat kopje viel me niet eens op. Wat me wel opviel is dat er twee open geslagen boeken op tafel lagen.
In tegenstelling tot veel andere series loopt House niet eens zo heel ver achter. US zit op S5E14 terwijl NL pak m beet een aflevering of 10 achter loopt. Zijn dus maar weinig mensen die House nog op TV zullen volgen als ze US meekijken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:19 schreef CybPraetorian het volgende:
Dank! ik snap het verschil. Had gewoon op House gezocht, eerste de beste topic aangeklikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien al besproken in deze reeks, voor de zekerheid in een spoiler, ik wist er nog niets van![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:24 schreef TNA het volgende:
Nou, da's een seizoen en dan pleiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien al besproken in deze reeks, voor de zekerheid in een spoiler, ik wist er nog niets vanMaar hoezo in een spoiler?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Oh, ik wist niet of mensen er hier al van wisten. Ben door andere topics een beetje panisch met spoilers gewordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, da's een seizoen en dan pleiteMaar hoezo in een spoiler?
Ik las dat het over die prive detective zou gaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet of mensen er hier al van wisten. Ben door andere topics een beetje panisch met spoilers gewordenMaar, welk karakter zou het worden?
Maar waarom zou het een spoiler zijn als je dat soort nieuws post? Een spoiler waarvan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet of mensen er hier al van wisten. Ben door andere topics een beetje panisch met spoilers gewordenMaar, welk karakter zou het worden?
Ik doe nooit moeilijk over spoilertags, maar in andere topics worden mensen al panisch als je de geboortedatum van een acteur in het topic post. Wat mij betreft hoeft zoiets ook niet in een spoiler, maar better safe than sorry voor mensen die zoiets nog niet willen weten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom zou het een spoiler zijn als je dat soort nieuws post? Een spoiler waarvan?
a ik dacht al, kon hem nergens vindenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:04 schreef wonderer het volgende:
Geen House vandaag, Obama's speech is belangrijker.
http://bierdopje.com/shows/house/episodes/season/5quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:50 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek mist het ook
en van af aflevering 13 geen nl subs meer te vinden
sorry bedoel van af aflevering 14quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef FJD het volgende:
[..]
http://bierdopje.com/shows/house/episodes/season/5
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:48 schreef Cootz het volgende:
Ik vind het wel weer tijd worden voor House, morgen toch?
Die zelfgemaakte subs zijn eerlijk gezegd vaak zo slecht dat ik het afraad om ze te gebruiken....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef FJD het volgende:
[..]
http://bierdopje.com/shows/house/episodes/season/5
Eens. De vertalingen die ze soms gebruikenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die zelfgemaakte subs zijn eerlijk gezegd vaak zo slecht dat ik het afraad om ze te gebruiken....
Overmorgen pas ..quote:
Je zou de trailer eens moeten zien...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:55 schreef Exterior het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat ze naar een einde aan het schrijven zijn? House die steeds softer wordt enzo..
House was menselijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat was daarmee?
Vond het wel een aardige aflevering.
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de pianoquote:
als hij het nou eens een keer zou proberen, zou hij misschien krijgen wat ie nodig heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de piano![]()
HouseCuddy
Wat heeft ie nodig dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
als hij het nou eens een keer zou proberen, zou hij misschien krijgen wat ie nodig heeft
Precies. Ga gewoon neuken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef Jivis het volgende:
Leuke case deze week. Alleen dat gedoe tussen Cuddy en House wordt een beetje eentonig.
Hugh Laurie op de piano met zijn eenzame, maar genietende gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de piano![]()
op het eind was het voor mijn gevoel alleen nog maar eenzaamquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Hugh Laurie op de piano met zijn eenzame, maar genietende gezichtsuitdrukking
Ja, maar muziek biedt hem wel troost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
op het eind was het voor mijn gevoel alleen nog maar eenzaam
quote:my penis stopped breathing.. do you know CPR ?
idd wel jammer maar dan zou House geen House meer zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:44 schreef Sc0tTy het volgende:
Damn, house was echt goed !
Happy house, jammer dat het maar voor deze ep was
, ik schrok me echt kapot in het begin :/
[..]
![]()
![]()
vind het wel jammer voor Cuddy, die had weer hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |