Je zou de trailer eens moeten zien...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:55 schreef Exterior het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat ze naar een einde aan het schrijven zijn? House die steeds softer wordt enzo..
House was menselijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat was daarmee?
Vond het wel een aardige aflevering.
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de pianoquote:
als hij het nou eens een keer zou proberen, zou hij misschien krijgen wat ie nodig heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de piano![]()
HouseCuddy
Wat heeft ie nodig dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
als hij het nou eens een keer zou proberen, zou hij misschien krijgen wat ie nodig heeft
Precies. Ga gewoon neuken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef Jivis het volgende:
Leuke case deze week. Alleen dat gedoe tussen Cuddy en House wordt een beetje eentonig.
Hugh Laurie op de piano met zijn eenzame, maar genietende gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de piano![]()
op het eind was het voor mijn gevoel alleen nog maar eenzaamquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Hugh Laurie op de piano met zijn eenzame, maar genietende gezichtsuitdrukking
Ja, maar muziek biedt hem wel troost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
op het eind was het voor mijn gevoel alleen nog maar eenzaam
quote:my penis stopped breathing.. do you know CPR ?
idd wel jammer maar dan zou House geen House meer zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:44 schreef Sc0tTy het volgende:
Damn, house was echt goed !
Happy house, jammer dat het maar voor deze ep was
, ik schrok me echt kapot in het begin :/
[..]
![]()
![]()
vind het wel jammer voor Cuddy, die had weer hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |