Oh, ik wist niet of mensen er hier al van wisten. Ben door andere topics een beetje panisch met spoilers gewordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, da's een seizoen en dan pleiteMaar hoezo in een spoiler?
Ik las dat het over die prive detective zou gaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet of mensen er hier al van wisten. Ben door andere topics een beetje panisch met spoilers gewordenMaar, welk karakter zou het worden?
Maar waarom zou het een spoiler zijn als je dat soort nieuws post? Een spoiler waarvan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet of mensen er hier al van wisten. Ben door andere topics een beetje panisch met spoilers gewordenMaar, welk karakter zou het worden?
Ik doe nooit moeilijk over spoilertags, maar in andere topics worden mensen al panisch als je de geboortedatum van een acteur in het topic post. Wat mij betreft hoeft zoiets ook niet in een spoiler, maar better safe than sorry voor mensen die zoiets nog niet willen weten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom zou het een spoiler zijn als je dat soort nieuws post? Een spoiler waarvan?
a ik dacht al, kon hem nergens vindenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:04 schreef wonderer het volgende:
Geen House vandaag, Obama's speech is belangrijker.
http://bierdopje.com/shows/house/episodes/season/5quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:50 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek mist het ook
en van af aflevering 13 geen nl subs meer te vinden
sorry bedoel van af aflevering 14quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef FJD het volgende:
[..]
http://bierdopje.com/shows/house/episodes/season/5
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:48 schreef Cootz het volgende:
Ik vind het wel weer tijd worden voor House, morgen toch?
Die zelfgemaakte subs zijn eerlijk gezegd vaak zo slecht dat ik het afraad om ze te gebruiken....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef FJD het volgende:
[..]
http://bierdopje.com/shows/house/episodes/season/5
Eens. De vertalingen die ze soms gebruikenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die zelfgemaakte subs zijn eerlijk gezegd vaak zo slecht dat ik het afraad om ze te gebruiken....
Overmorgen pas ..quote:
Je zou de trailer eens moeten zien...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:55 schreef Exterior het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat ze naar een einde aan het schrijven zijn? House die steeds softer wordt enzo..
House was menselijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat was daarmee?
Vond het wel een aardige aflevering.
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de pianoquote:
als hij het nou eens een keer zou proberen, zou hij misschien krijgen wat ie nodig heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de piano![]()
HouseCuddy
Wat heeft ie nodig dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
als hij het nou eens een keer zou proberen, zou hij misschien krijgen wat ie nodig heeft
Precies. Ga gewoon neuken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef Jivis het volgende:
Leuke case deze week. Alleen dat gedoe tussen Cuddy en House wordt een beetje eentonig.
Hugh Laurie op de piano met zijn eenzame, maar genietende gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Aant einde nog "you can't always get what you want" op de piano![]()
op het eind was het voor mijn gevoel alleen nog maar eenzaamquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Hugh Laurie op de piano met zijn eenzame, maar genietende gezichtsuitdrukking
Ja, maar muziek biedt hem wel troost.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
op het eind was het voor mijn gevoel alleen nog maar eenzaam
quote:my penis stopped breathing.. do you know CPR ?
idd wel jammer maar dan zou House geen House meer zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:44 schreef Sc0tTy het volgende:
Damn, house was echt goed !
Happy house, jammer dat het maar voor deze ep was
, ik schrok me echt kapot in het begin :/
[..]
![]()
![]()
vind het wel jammer voor Cuddy, die had weer hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |