nee dat is dezequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
Is dat het logo van de plaatselijke gay-club?
Serieus? hoe doet ie dat dan? want mijn lul zou denk ik geen tandarts kunnen worden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tandarts geweest, wat een lul is dat toch.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Serieus? hoe doet ie dat dan? want mijn lul zou denk ik geen tandarts kunnen worden?
Ik snap er niks van, wel speciaaleen lul als tandarts
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 8 december 2008 21:54 schreef remlof het volgende:
Breathtaking, ban op verzoek tot vrijdagmiddag.
Dat is even lekker wakker wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is even lekker wakker worden
Hoogstaandequote:
Het gaat al tijden zo? misschien horen we nu wel rond de 680 te zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
Wat een kankernummering. Dit hoort 570 of 571 te zijn
Omdat ik niet zo goed ben met photoshopquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom neem je geen kerst UI?
Met een kalkoen uit z`n oor
grrrrrrrrquote:
10quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoogstaande
Voor verdere beschrijving stuk of 10 SC's terug, ik blijf me niet herhalen
572quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
Wat een kankernummering. Dit hoort 570 of 571 te zijn
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoogstaande
Voor verdere beschrijving stuk of 10 SC's terug, ik blijf me niet herhalen
Boh, gewoon naar FEE gaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed ben met photoshop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
Waar zijn BP, NB, NG, KM1, AFCAjos en zulks userts die WEL cool zijnDie hebben een leven en zijn wél aan het werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze slapen nog
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
In 539 (lekker makkelijk zoeken met maar 350 forumpostsquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Misschien wel 19
Tel ze is anders mag je niet meer meedoen
Lekker puh
''Die hebben een leven'' knurftquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die hebben een leven en zijn wél aan het werk?
Of ze slapen nog
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
Waar zijn BP, NB, NG, KM1, AFCAjos en zulks userts die WEL cool zijnIk ben er toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NG moet de hele dag stage lopen en KM1 heb ik net gezien hier.
Blij is een te groot woordquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In 539 (lekker makkelijk zoeken met maar 350 forumposts)
Gezien dit 572 hoort te zijn, zijn het 33 SC's terug
Nu blij?![]()
Ik weet waar NG is, hij fokt altijd op stage. IK KEN HEM RL!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben er toch?
NG moet de hele dag stage lopen en KM1 heb ik net gezien hier.
Taaie vieze placentaquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
terug Vind penis
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Heb je die dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu kunnen we ongestraft haar naaktfoto's posten
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Tieten Vagina Pijpen
EIN !!! 11ZZ!1111
Ik vind het niet leuk meer, mag ik stoppen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Tieten Vagina Pijpen
EIN !!! 11ZZ!1111
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Blij is een te groot woordwellicht 3 seconde verheerlijkt omdat jij deed wat ik zei
meer niet
hey mijn nichtjes!quote:
Guten morgen!quote:
Dat is een understatementquote:
Ja had zoeen afspraak met de SLB-ert, maar was 5 minuten te laat en kon weer oprottenquote:
Klinkt als mijn schoolleven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja had zoeen afspraak met de SLB-ert, maar was 5 minuten te laat en kon weer oprotten![]()
ik welquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja had zoeen afspraak met de SLB-ert, maar was 5 minuten te laat en kon weer oprotten![]()
enenenenenenenenenenenen????quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef IQM het volgende:
Hello.
Ik heb gisteren weer een Jude Law-film gekeken.
Ik deed het 3x achter elkaar en voelde me exxtrrrrrrreeem goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
trouwens gister deed ik jou ''superman shotje'' ofzo en ging ik een kwartier bad
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij niet? Whehehe, sukkel. BT heeft mij een BT.rar gemaild
Ik voelde hem ook wel gister alleen was het niet fijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik deed het 3x achter elkaar en voelde me exxtrrrrrrreeem goed
Ik heb hem ook + extraquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het is dus wel duidelijk wie BT aardiger vind
Userpicsquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef sezten het volgende:
zwart is lekker toch alles veel mooier!
emooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Ik ben niet emoquote:
daarom ben je dus maagd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef sezten het volgende:
zwart is lekker toch alles veel mooier!
emooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Ik wilde nieuwe pics downloaden, is haar members section downquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
"jo joey, what the fuck is that man, let mee see that"
Ja, dat blijkt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het is dus wel duidelijk wie BT aardiger vind
quote:
Ik ook niet, toch is het zo.quote:
Ik geloof sowieso niemand met een Dombo UI.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook niet, toch is het zo.
Maar wel: Scenemo ->![]()
He, wat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef reetveter het volgende:
Gelieve geen tieten/tetten/prammen/memmen/jetsers/voorgevels te posten aangezien ik op school zit!!!!
yupquote:
Dus borsten mogen wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef reetveter het volgende:
Gelieve geen tieten/tetten/prammen/memmen/jetsers/voorgevels te posten aangezien ik op school zit!!!!
En de uitslag is ook allang geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef Jenglejack het volgende:
Kut... Ik heb kankerhard gefaald.
Je moest het getal VOOR zondagavond mailen.. Heb het net pas gedaan
Breathtaking won ofzo, ze dat 222, en het goeie getal was 234 geloof ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Jenglejack het volgende:
Heeft iemand het nr van Sackboy al gekraakt ?
edit: Je weet wel, die onder de 1000
Gisteren!quote:
Hahaha dubbele faal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de uitslag is ook allang geweest.
Iedereen bij ons in de familie heet Henk. Behalve Koos, die heet Piet.quote:
Waarom heet tante Bep dan ook geen henk dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen bij ons in de familie heet Henk. Behalve Koos, die heet Piet.
Omdat het dinsdag isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom heet tante Bep dan ook geen henk dan?
Inderdaad. Maar als het woensdag was geweest, wel.quote:
Vind dat echt zo vreselijk van die wijven met een peuk in de bekquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=223830476&media_secret=19x7 ze krabbelt me!!!![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=223830476&media_secret=19x7 ze krabbelt me!!!![]()
Dit krabbeld ze:quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind dat echt zo vreselijk van die wijven met een peuk in de bek
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:57 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn denkbeeldige hamster het heulemaal niet fijn vindt om een pen in der achterste te krijgen
Zolang jij er maar van genoten hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:57 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn denkbeeldige hamster het heulemaal niet fijn vindt om een pen in der achterste te krijgen
Alleen terug reageren met 'haha' dan is de boodschap duidelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dit krabbeld ze:
''heey, ik ken jou nog van vroeger, ik heb naast jou gewoont in de graaf wichman straat. ik woonde op 26 samen met wilma en matje ( mijn ouders) en janwillem, marcel en ilse.
zat voor de gein is te zoeken en vond je ook nog haha wel geinig... is wel lang geleden hoor zeker 10 jaar haha''![]()
![]()
Mensen die Kempi goed vindenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zolang jij er maar van genoten hebt.
Waaaaaar de fuck haal je zo'n troll vandaan !?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
Girl next door hequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Waaaaaar de fuck haal je zo'n troll vandaan !?
quote:
quote:
Hij heeft z'n post ook meteen verwijderd.quote:
Lees paar posts terugquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Waaaaaar de fuck haal je zo'n troll vandaan !?
Gelukkig issie gekwootquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft z'n post ook meteen verwijderd.
Die op die krukken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:25 schreef BobbyB het volgende:
Deze meid zou ook wel een keer willen volblaffen.
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig issie gekwoot
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:25 schreef BobbyB het volgende:
Deze meid zou ook wel een keer willen volblaffen.
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig issie gekwoot
Ja, die stribbelt niet zo snel tegenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stribbelt niet zo snel tegen![]()
Inderdaad. Helaas is het de vriendin van mijn vriendin, dus maar beter van nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Echt een perfect type daarvoor !
Photoshop. Maar heb niet zoveel ervaring met animated gifs.quote:Trouwens he, met welk programma kan je .gifs editen ?
Jezus, wat een niveau ook weerquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stribbelt niet zo snel tegen![]()
pics van je vriendin ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas is het de vriendin van mijn vriendin, dus maar beter van niet
[..]
Photoshop. Maar heb niet zoveel ervaring met animated gifs.
Moet je nog pauzeren?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit ik op stage, komt m'n moeder langs om te vragen of ik mee ging naar de kledingwinkel hiernaast. Kreeg ik een mennus vet overhemd
quote:
Geenquote:
Als jij het doet, doet NG het ook!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
GeenIk ga m'n vriendin niet op FOK! zetten.
Dan willen jullie er dadelijk allemaal over heen.
quote:
Kan me niet voorstellen dat ze net zo lekker is als dat blonde meisjequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als jij het doet, doet NG het ook!
En nu niet dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:
maak hem niet je haalt hem toch nietquote:
572quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
De TT klopt niet mensen. We zitten al in SC 567 ofzo
Je bent er vroeg bijquote:
Hij is der voor de zekerheid even een veeg aan het geven ...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is bobbyb dan ineens gebleven? Het gaat over zijn vriendin en hij is direct vertrokken
4EBEquote:
Ik heb al boodschappen gedaan...quote:
Veel lekkerderquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze net zo lekker is als dat blonde meisje![]()
Neequote:
Ik was ff lunchen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is bobbyb dan ineens gebleven? Het gaat over zijn vriendin en hij is direct vertrokken
omdat iemand van 569 naar 550 ging ofzoquote:
Neuh, gaat een beetje moeilijk als ze in de USA zit he .quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij is der voor de zekerheid even een veeg aan het geven ...
Hyves dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Veel lekkerder![]()
[..]
NeeMeer heb ik niet.
[..]
Ik was ff lunchen.en nee ik post geen foto's van mijn vriendin. Alleen McFearless heeft haar gezien.
Telefoonsex jweetzquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh, gaat een beetje moeilijk als ze in de USA zit he .
Klopt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik was ff lunchen.en nee ik post geen foto's van mijn vriendin. Alleen McFearless heeft haar gezien.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
wat lullen jullie over mn vriendin?
Ik wil HJ ook wel eens volblaffenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat ze een heroinjunk isquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik blaf mijn flesjes hertog jan ook wel eens volquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil HJ ook wel eens volblaffen
Vinden ze dat erg?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef reetveter het volgende:
Kut luister ik via oordopjes dat nummer op de laptop leun ik te ver na achter gaat die kenkerhard door het lokaal
Als dat draadje van de oordopjes eruit knalt en het door het lokaal gaat kunnen ze dat niet waarderen neequote:
Haha, herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef reetveter het volgende:
Kut luister ik via oordopjes dat nummer op de laptop leun ik te ver na achter gaat die kenkerhard door het lokaal
Gelukkig maar ... Denk ik...quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Denk ik...
Oh..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als dat draadje van de oordopjes eruit knalt en het door het lokaal gaat kunnen ze dat niet waarderen nee
Noisecontrollers - Marlboro manquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.Welk nummer was het en moesten de sletjes om je lachen? Zo van: "Hihii, die reetveter, hihihi."
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een foto van de lelijkste sma die Jos ooit heeft gehosseld![]()
PM?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een foto van de lelijkste sma die Jos ooit heeft gehosseld![]()
Care, het is verleden tijd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, die laat ik niet zien, want hij heeft ook een foto van de lelijkste sma die ik ooit heb gehosseld
aandachtshoerquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand geïnteresseerd in Amanda?
Ik heb zin om m'n penis tussen haar tieten te stoppen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand geïnteresseerd in Amanda?
OMFG, ZE KUNNEN JE DUS WEL VERSTAAN@!!1!1quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn telefoon stoort heel erg en dan vraag ik of mensen mij kunnen verstaan.
Dan antwoorden ze met: nee ik kan je niet verstaan_!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, die laat ik niet zien, want hij heeft ook een foto van de lelijkste sma die ik ooit heb gehosseld
HALLO !!! HOOR JE ME!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn telefoon stoort heel erg en dan vraag ik of mensen mij kunnen verstaan.
Dan antwoorden ze met: nee ik kan je niet verstaan_!
Het klinkt zo dom..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
OMFG, ZE KUNNEN JE DUS WEL VERSTAAN@!!1!1
... ruis....quote:
Dat is dan ook de eerste en belangrijkste voorwaarde die ik stel aan het hebben van een vriendin.quote:
IK HOOR JE WEL HOOR JE ME ECHT NIET !@!@!!@!@quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... ruis....
Nee, ik hoor je niet...
.... ruis...
....quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:24 schreef gers het volgende:
[..]
IK HOOR JE WEL HOOR JE ME ECHT NIET !@!@!!@!@
Ik keek meequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:27 schreef BobbyB het volgende:
Voor Jitzzze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij zou pics van je vriendin posten als ik pics van mijn vriendin post, of zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik word hier niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:27 schreef BobbyB het volgende:
Voor Jitzzze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Jitzzze wel.quote:
Waarom niet?quote:
Waarom heb jij een ui in UI?quote:
leipe shit ui!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vond ik wel grappig een ui als UISNAPJEHEM!!!!!____
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef behangplakker het volgende:
Ik mocht de hele les niks zeggen, ben nu bekend als de Silent Bob van de klas
M;n vriendin zit ook op fok en heeft zelfs een foboquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zou pics van je vriendin posten als ik pics van mijn vriendin post, of zo
Het leuke was dat ik niks zei, maar ze dacht het.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:51 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Lul jij ook al zoveel op school.
Moest vroeger altijd apart gaan zitten met gezicht naar de muur.
Linklinklinklink x10quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M;n vriendin zit ook op fok en heeft zelfs een fobo
Ja, dat was ook de grap waar ik in zou moeten trappenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M;n vriendin zit ook op fok en heeft zelfs een fobo
Maak je geen zorgen, ik hossel wel een chick voor je!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:50 schreef behangplakker het volgende:
Ik mocht de hele les niks zeggen, ben nu bekend als de Silent Bob van de klas
Ik weet nog wel de top 3 slechtste openingszinnen, dit was er 1 van:quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik hossel wel een chick voor je!
Yo baby, you ever had your asshole licked by a fat man in an overcoat?
Hier ook niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
D'r kop staat me niet aan op die foto's.
Kempi.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ow ik als trouwe kempi fan typte het fout
Van Ninoquote:
Het is aan aan vond ik vroeger nog wel chillquote:
zit op school jaquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef gers het volgende:
[..]
zit op school ja
dadelijk denken ze dat ik homo ben
Is wel een chill nummer maar de Gremma boy maakt het toch 100x beterquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is aan aan vond ik vroeger nog wel chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |