no shitquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat vanzelfAlleen een panel met allemaal knopjes voor wanneer de deur open mag, dicht en wanneer hij vooruit wilt. Daar heeft hij wel een stokje voor.
WAT een puberquote:
Voor de balansquote:
JAJAJA je wilt gewoon in hun broekjes komenquote:
ssstquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:13 schreef gers het volgende:
[..]
JAJAJA je wilt gewoon in hun broekjes komen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zit hier op kantokkel naar kerstliedjes te luisteren. Normaal omgeven door de jostiband die met alle liedjes mee aan het zingen is. Maar nu het kerstliedjes zijn willen ze ineens niet meer mee zingen
Ik ben er enorm gelukkig mee, ik denk dat ik de rest van het jaar ook kerstliedjes ga opzettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:19 schreef sezten het volgende:
[..]
wees blij daarmee
je kan in ieder geval van je kerst gaan genieten.. OF je moet zelf mee willen zingen maar niet alleen
Ik logischquote:
quote:
tellen is voor n00bsquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef sezten het volgende:
Dit is trouwens SC #571, als ik goed geteld heb..
lijkt me wel logisch, want anders zou 't betekenen dat we maar 2 topics hebben volgespamd met kwaliteit in 4 dagen tijd volgensmijquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef sezten het volgende:
Dit is trouwens SC #571, als ik goed geteld heb..
Ja.. maar die TT. Het is ergens fout gegaan maar /carequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
lijkt me wel logisch, want anders zou 't betekenen dat we maar 2 topics hebben volgespamd met kwaliteit in 4 dagen tijd volgensmij
Ik telde hem alquote:
Ik dacht eerst wat is dit nu weer voor een kut kloon, is het gersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |