En de uitslag is ook allang geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef Jenglejack het volgende:
Kut... Ik heb kankerhard gefaald.
Je moest het getal VOOR zondagavond mailen.. Heb het net pas gedaan
Breathtaking won ofzo, ze dat 222, en het goeie getal was 234 geloof ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Jenglejack het volgende:
Heeft iemand het nr van Sackboy al gekraakt ?
edit: Je weet wel, die onder de 1000
Gisteren!quote:
Hahaha dubbele faal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de uitslag is ook allang geweest.
Iedereen bij ons in de familie heet Henk. Behalve Koos, die heet Piet.quote:
Waarom heet tante Bep dan ook geen henk dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen bij ons in de familie heet Henk. Behalve Koos, die heet Piet.
Omdat het dinsdag isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom heet tante Bep dan ook geen henk dan?
Inderdaad. Maar als het woensdag was geweest, wel.quote:
Vind dat echt zo vreselijk van die wijven met een peuk in de bekquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=223830476&media_secret=19x7 ze krabbelt me!!!![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=223830476&media_secret=19x7 ze krabbelt me!!!![]()
Dit krabbeld ze:quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind dat echt zo vreselijk van die wijven met een peuk in de bek
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:57 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn denkbeeldige hamster het heulemaal niet fijn vindt om een pen in der achterste te krijgen
Zolang jij er maar van genoten hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:57 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn denkbeeldige hamster het heulemaal niet fijn vindt om een pen in der achterste te krijgen
Alleen terug reageren met 'haha' dan is de boodschap duidelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dit krabbeld ze:
''heey, ik ken jou nog van vroeger, ik heb naast jou gewoont in de graaf wichman straat. ik woonde op 26 samen met wilma en matje ( mijn ouders) en janwillem, marcel en ilse.
zat voor de gein is te zoeken en vond je ook nog haha wel geinig... is wel lang geleden hoor zeker 10 jaar haha''![]()
![]()
Mensen die Kempi goed vindenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zolang jij er maar van genoten hebt.
Waaaaaar de fuck haal je zo'n troll vandaan !?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
Girl next door hequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Waaaaaar de fuck haal je zo'n troll vandaan !?
quote:
quote:
Hij heeft z'n post ook meteen verwijderd.quote:
Lees paar posts terugquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Waaaaaar de fuck haal je zo'n troll vandaan !?
Gelukkig issie gekwootquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft z'n post ook meteen verwijderd.
Die op die krukken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:25 schreef BobbyB het volgende:
Deze meid zou ook wel een keer willen volblaffen.
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig issie gekwoot
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:25 schreef BobbyB het volgende:
Deze meid zou ook wel een keer willen volblaffen.
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig issie gekwoot
Ja, die stribbelt niet zo snel tegenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stribbelt niet zo snel tegen![]()
Inderdaad. Helaas is het de vriendin van mijn vriendin, dus maar beter van nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Echt een perfect type daarvoor !
Photoshop. Maar heb niet zoveel ervaring met animated gifs.quote:Trouwens he, met welk programma kan je .gifs editen ?
Jezus, wat een niveau ook weerquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stribbelt niet zo snel tegen![]()
pics van je vriendin ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas is het de vriendin van mijn vriendin, dus maar beter van niet
[..]
Photoshop. Maar heb niet zoveel ervaring met animated gifs.
Moet je nog pauzeren?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit ik op stage, komt m'n moeder langs om te vragen of ik mee ging naar de kledingwinkel hiernaast. Kreeg ik een mennus vet overhemd
quote:
Geenquote:
Als jij het doet, doet NG het ook!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
GeenIk ga m'n vriendin niet op FOK! zetten.
Dan willen jullie er dadelijk allemaal over heen.
quote:
Kan me niet voorstellen dat ze net zo lekker is als dat blonde meisjequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als jij het doet, doet NG het ook!
En nu niet dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:
maak hem niet je haalt hem toch nietquote:
572quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
De TT klopt niet mensen. We zitten al in SC 567 ofzo
Je bent er vroeg bijquote:
Hij is der voor de zekerheid even een veeg aan het geven ...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is bobbyb dan ineens gebleven? Het gaat over zijn vriendin en hij is direct vertrokken
4EBEquote:
Ik heb al boodschappen gedaan...quote:
Veel lekkerderquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze net zo lekker is als dat blonde meisje![]()
Neequote:
Ik was ff lunchen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is bobbyb dan ineens gebleven? Het gaat over zijn vriendin en hij is direct vertrokken
omdat iemand van 569 naar 550 ging ofzoquote:
Neuh, gaat een beetje moeilijk als ze in de USA zit he .quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij is der voor de zekerheid even een veeg aan het geven ...
Hyves dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Veel lekkerder![]()
[..]
NeeMeer heb ik niet.
[..]
Ik was ff lunchen.en nee ik post geen foto's van mijn vriendin. Alleen McFearless heeft haar gezien.
Telefoonsex jweetzquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh, gaat een beetje moeilijk als ze in de USA zit he .
Klopt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik was ff lunchen.en nee ik post geen foto's van mijn vriendin. Alleen McFearless heeft haar gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |