quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook niet, toch is het zo.
Maar wel: Scenemo ->![]()
He, wat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef reetveter het volgende:
Gelieve geen tieten/tetten/prammen/memmen/jetsers/voorgevels te posten aangezien ik op school zit!!!!
yupquote:
Dus borsten mogen wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef reetveter het volgende:
Gelieve geen tieten/tetten/prammen/memmen/jetsers/voorgevels te posten aangezien ik op school zit!!!!
En de uitslag is ook allang geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef Jenglejack het volgende:
Kut... Ik heb kankerhard gefaald.
Je moest het getal VOOR zondagavond mailen.. Heb het net pas gedaan
Breathtaking won ofzo, ze dat 222, en het goeie getal was 234 geloof ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef Jenglejack het volgende:
Heeft iemand het nr van Sackboy al gekraakt ?
edit: Je weet wel, die onder de 1000
Gisteren!quote:
Hahaha dubbele faal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En de uitslag is ook allang geweest.
Iedereen bij ons in de familie heet Henk. Behalve Koos, die heet Piet.quote:
Waarom heet tante Bep dan ook geen henk dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen bij ons in de familie heet Henk. Behalve Koos, die heet Piet.
Omdat het dinsdag isquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom heet tante Bep dan ook geen henk dan?
Inderdaad. Maar als het woensdag was geweest, wel.quote:
Vind dat echt zo vreselijk van die wijven met een peuk in de bekquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=223830476&media_secret=19x7 ze krabbelt me!!!![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=223830476&media_secret=19x7 ze krabbelt me!!!![]()
Dit krabbeld ze:quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind dat echt zo vreselijk van die wijven met een peuk in de bek
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:57 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn denkbeeldige hamster het heulemaal niet fijn vindt om een pen in der achterste te krijgen
Zolang jij er maar van genoten hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:57 schreef reetveter het volgende:
Ik kwam er gister achter dat mijn denkbeeldige hamster het heulemaal niet fijn vindt om een pen in der achterste te krijgen
Alleen terug reageren met 'haha' dan is de boodschap duidelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dit krabbeld ze:
''heey, ik ken jou nog van vroeger, ik heb naast jou gewoont in de graaf wichman straat. ik woonde op 26 samen met wilma en matje ( mijn ouders) en janwillem, marcel en ilse.
zat voor de gein is te zoeken en vond je ook nog haha wel geinig... is wel lang geleden hoor zeker 10 jaar haha''![]()
![]()
Mensen die Kempi goed vindenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zolang jij er maar van genoten hebt.
Waaaaaar de fuck haal je zo'n troll vandaan !?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:53 schreef Skaff-a het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |