nee dat is dezequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
Is dat het logo van de plaatselijke gay-club?
Serieus? hoe doet ie dat dan? want mijn lul zou denk ik geen tandarts kunnen worden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tandarts geweest, wat een lul is dat toch.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Serieus? hoe doet ie dat dan? want mijn lul zou denk ik geen tandarts kunnen worden?
Ik snap er niks van, wel speciaaleen lul als tandarts
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 8 december 2008 21:54 schreef remlof het volgende:
Breathtaking, ban op verzoek tot vrijdagmiddag.
Dat is even lekker wakker wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is even lekker wakker worden
Hoogstaandequote:
Het gaat al tijden zo? misschien horen we nu wel rond de 680 te zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
Wat een kankernummering. Dit hoort 570 of 571 te zijn
Omdat ik niet zo goed ben met photoshopquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom neem je geen kerst UI?
Met een kalkoen uit z`n oor
grrrrrrrrquote:
10quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoogstaande
Voor verdere beschrijving stuk of 10 SC's terug, ik blijf me niet herhalen
572quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
Wat een kankernummering. Dit hoort 570 of 571 te zijn
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoogstaande
Voor verdere beschrijving stuk of 10 SC's terug, ik blijf me niet herhalen
Boh, gewoon naar FEE gaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed ben met photoshop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
Waar zijn BP, NB, NG, KM1, AFCAjos en zulks userts die WEL cool zijnDie hebben een leven en zijn wél aan het werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze slapen nog
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
In 539 (lekker makkelijk zoeken met maar 350 forumpostsquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Misschien wel 19
Tel ze is anders mag je niet meer meedoen
Lekker puh
''Die hebben een leven'' knurftquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die hebben een leven en zijn wél aan het werk?
Of ze slapen nog
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
Waar zijn BP, NB, NG, KM1, AFCAjos en zulks userts die WEL cool zijnIk ben er toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NG moet de hele dag stage lopen en KM1 heb ik net gezien hier.
Blij is een te groot woordquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In 539 (lekker makkelijk zoeken met maar 350 forumposts)
Gezien dit 572 hoort te zijn, zijn het 33 SC's terug
Nu blij?![]()
Ik weet waar NG is, hij fokt altijd op stage. IK KEN HEM RL!!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben er toch?
NG moet de hele dag stage lopen en KM1 heb ik net gezien hier.
Taaie vieze placentaquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
terug Vind penis
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Heb je die dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu kunnen we ongestraft haar naaktfoto's posten
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Tieten Vagina Pijpen
EIN !!! 11ZZ!1111
Ik vind het niet leuk meer, mag ik stoppen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Tieten Vagina Pijpen
EIN !!! 11ZZ!1111
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Blij is een te groot woordwellicht 3 seconde verheerlijkt omdat jij deed wat ik zei
meer niet
hey mijn nichtjes!quote:
Guten morgen!quote:
Dat is een understatementquote:
Ja had zoeen afspraak met de SLB-ert, maar was 5 minuten te laat en kon weer oprottenquote:
Klinkt als mijn schoolleven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja had zoeen afspraak met de SLB-ert, maar was 5 minuten te laat en kon weer oprotten![]()
ik welquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja had zoeen afspraak met de SLB-ert, maar was 5 minuten te laat en kon weer oprotten![]()
enenenenenenenenenenenen????quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef IQM het volgende:
Hello.
Ik heb gisteren weer een Jude Law-film gekeken.
Ik deed het 3x achter elkaar en voelde me exxtrrrrrrreeem goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
trouwens gister deed ik jou ''superman shotje'' ofzo en ging ik een kwartier bad
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij niet? Whehehe, sukkel. BT heeft mij een BT.rar gemaild
Ik voelde hem ook wel gister alleen was het niet fijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik deed het 3x achter elkaar en voelde me exxtrrrrrrreeem goed
Ik heb hem ook + extraquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het is dus wel duidelijk wie BT aardiger vind
Userpicsquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef sezten het volgende:
zwart is lekker toch alles veel mooier!
emooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Ik ben niet emoquote:
daarom ben je dus maagd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef sezten het volgende:
zwart is lekker toch alles veel mooier!
emooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Ik wilde nieuwe pics downloaden, is haar members section downquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
"jo joey, what the fuck is that man, let mee see that"
Ja, dat blijkt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het is dus wel duidelijk wie BT aardiger vind
quote:
Ik ook niet, toch is het zo.quote:
Ik geloof sowieso niemand met een Dombo UI.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:11 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook niet, toch is het zo.
Maar wel: Scenemo ->![]()
He, wat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef reetveter het volgende:
Gelieve geen tieten/tetten/prammen/memmen/jetsers/voorgevels te posten aangezien ik op school zit!!!!
yupquote:
Dus borsten mogen wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef reetveter het volgende:
Gelieve geen tieten/tetten/prammen/memmen/jetsers/voorgevels te posten aangezien ik op school zit!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |