quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stribbelt niet zo snel tegen![]()
Inderdaad. Helaas is het de vriendin van mijn vriendin, dus maar beter van nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Echt een perfect type daarvoor !
Photoshop. Maar heb niet zoveel ervaring met animated gifs.quote:Trouwens he, met welk programma kan je .gifs editen ?
Jezus, wat een niveau ook weerquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die stribbelt niet zo snel tegen![]()
pics van je vriendin ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas is het de vriendin van mijn vriendin, dus maar beter van niet
[..]
Photoshop. Maar heb niet zoveel ervaring met animated gifs.
Moet je nog pauzeren?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Zit ik op stage, komt m'n moeder langs om te vragen of ik mee ging naar de kledingwinkel hiernaast. Kreeg ik een mennus vet overhemd
quote:
Geenquote:
Als jij het doet, doet NG het ook!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
GeenIk ga m'n vriendin niet op FOK! zetten.
Dan willen jullie er dadelijk allemaal over heen.
quote:
Kan me niet voorstellen dat ze net zo lekker is als dat blonde meisjequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als jij het doet, doet NG het ook!
En nu niet dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |