quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
wat lullen jullie over mn vriendin?
Ik wil HJ ook wel eens volblaffenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat ze een heroinjunk isquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik blaf mijn flesjes hertog jan ook wel eens volquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil HJ ook wel eens volblaffen
Vinden ze dat erg?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef reetveter het volgende:
Kut luister ik via oordopjes dat nummer op de laptop leun ik te ver na achter gaat die kenkerhard door het lokaal
Als dat draadje van de oordopjes eruit knalt en het door het lokaal gaat kunnen ze dat niet waarderen neequote:
Haha, herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef reetveter het volgende:
Kut luister ik via oordopjes dat nummer op de laptop leun ik te ver na achter gaat die kenkerhard door het lokaal
Gelukkig maar ... Denk ik...quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... Denk ik...
Oh..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als dat draadje van de oordopjes eruit knalt en het door het lokaal gaat kunnen ze dat niet waarderen nee
Noisecontrollers - Marlboro manquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.Welk nummer was het en moesten de sletjes om je lachen? Zo van: "Hihii, die reetveter, hihihi."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |