Da's vast geen toevalquote:Op donderdag 25 december 2008 13:57 schreef ImTheBase het volgende:
Ben ik met kerst in mijn oude woonplaats, worden er winkels opgeblazenhttp://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=62956
volgens mij de bijenkorf en v&d wel om 10 uur, maar de rest pas om 13 uurquote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Elvi het volgende:
Zijn bij jullie de winkels op maandag ook pas om 1 uur open of gaan ze hardcore gewoon om 10 uur 's ochtends open?
NP-straat was het toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef remlof het volgende:
Ga jij bij mij de straat openbreken? Dat begint ook op 5 januari
Ja de NP straat wordt dan de Niet-Parkeren straatquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
NP-straat was het toch?
Kan ik er dan nog wel doorheen lopen of moet ik een andere route naar het station nemen?
Zijn er geen kaarten meer voor Konijn 2000 in Musis? Is tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef tillaard het volgende:
Iemand suggesties om uit te gaan morgen oud & nieuw in Arnhem?
Vorig jaar had ik mazzel om graties een kroegje ('t Huys) aan de korenmarkt in te komen, benieuwd wat het dit jaar wordt.
Smaak van de groep: 5th avenue-achtig![]()
(maar geen kaartjes voor dat feest daar)
Fijne jaarwisseling Arnhemmers!
Nope, uitverkocht.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zijn er geen kaarten meer voor Konijn 2000 in Musis? Is tof
Het blijft een geweldig nummerquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gelukkig 2009 Arnhemmers.![]()
Is iedereen Oud en Nieuw ongedeerd doorgekomen?
Effe Klarendal spam:
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg vannacht een handje van Glody, dus moest het even spammen.quote:
Meer lotgenoten hier?quote:van station driebergen-zeist naar station ede-wageningen v.v., van station driebergen-zeist naar station veenendaal centrum v.v.: trein ns.
waar: van station driebergen-zeist naar station ede-wageningen in beide richtingen, van station driebergen-zeist naar station veenendaal centrum in beide richtingen
geldigheid: prognose 05-01-09, 19.59 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen: ns
oorzaak: aanrijding met een persoon
gevolg: vertraging van meer dan 60 min.
maatregel: geen treinen
vervangende halte:
advies: reizen via den bosch
quote:
Als ik vandaag naar m'n werk was gegaan had ik er zeker last van gehad. Maar ik heb in Utrecht alweer rechtsomkeert gemaakt vanmorgen omdat ik met m'n pa naar het ziekenhuis moest. Niks ernstigs gelukkig.quote:
ik was dankbaar dat ik vandaag nog een dagje vrij was. morgen moet ik weer werken, dus ik hoop dat er dan niemand is die van die ideeen krijgt!quote:
Jij moet ook die kant op?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:ik was dankbaar dat ik vandaag nog een dagje vrij was. morgen moet ik weer werken, dus ik hoop dat er dan niemand is die van die ideeen krijgt!
Oh, dat is schrikken natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:45 schreef remlof het volgende:
Als ik vandaag naar m'n werk was gegaan had ik er zeker last van gehad. Maar ik heb in Utrecht alweer rechtsomkeert gemaakt vanmorgen omdat ik met m'n pa naar het ziekenhuis moest. Niks ernstigs gelukkig.
idd ja, k ging bijna op m'n plaat daar vanavond.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ook pal voor de deur van de C1000.
Moet je daar maar niet naar toe hoevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Xiance het volgende:
DAMN!
nog even en ik verkas naar een warm oord!
alles vast, alles stuk, iedereen ontregeld..
vanochtend alweer de nodige ellende met de bus!
Lijn 7 die maar tot de helft rijd, geintenkamp was gister veel te glad dus ging ie niet de bult op...
*drama*
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Xiance het volgende:
Lijn 7 die maar tot de helft rijd, geintenkamp was gister veel te glad dus ging ie niet de bult op...
Ja hoor, nu ie daar zit is er juist een last van m'n schouders gevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is schrikken natuurlijk.![]()
Ik las in een ander topic al dat je schreef dat je vader nu in een verzorgingshuis zit.
Gaat wel ok met je?
Gelukkig, mijn eindhalte is hoflaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet naar toe hoeven
Keukenzout?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef Guppyfriend het volgende:
op het station was het anders niet glad. maar ik heb zo'n vermoeden dat het dan de enige plek was. gisteren tijdens het klussen in ons appartement hebben we ook lekker gegleden... niet te geloven
T lijkt me behoorlijk dubbel..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, nu ie daar zit is er juist een last van m'n schouders gevallen.
Ja is het ook... Maar er was geen andere optie en hij is er zelf ook ok mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
T lijkt me behoorlijk dubbel..
tis goed natuurlijk, maar het lijkt me ook wel vervelend
dat stuk van de trein naar de ICA was echt een rampquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Keukenzout?
Hier in Presikhaaf was het ook een glijbaan, vooral de toerit naar de ICA
Ik bedoel die toerit vanaf de stoplichten bij het winkelcentrumquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat stuk van de trein naar de ICA was echt een rampverschillende mensen net niet zien vallen
als je bij de bus uitstapt bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bedoel die toerit vanaf de stoplichten bij het winkelcentrum
Ja, daarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
als je bij de bus uitstapt bedoel je?niet meer geweest sinds maandag maar toen was het daar ook al glad ja.
*band-it* aangeeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Adelante het volgende:
Ik ben al twee keer gevallenBij een val m'n hand opengehaald aan een stenen muur
nee, kapot denk ik. er kwam net zo'n hulpdienst.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is het te glad om te rijden dan?
Met jou? ging het eerst zo slecht dan?quote:
in Presikhaaf niet in ieder gevalquote:
Nee, met de schneequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met jou? ging het eerst zo slecht dan?
Niks te zien inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
in Presikhaaf niet in ieder geval
is dat nu ook al parkeerterrein geworden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bedoel die toerit vanaf de stoplichten bij het winkelcentrum
Donderdagavond komen de deeltijdmensen (lees: arbeiders die (bij)scholing doen)quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
is dat nu ook al parkeerterrein geworden?dat hele weggetje stond vol.
Station Presikhaaf ook goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef voodoolady het volgende:
Zaten er daarom zoveel gaten in het ijs op de vijver? De dooi gaat wel hard, binnen een dagje alles weg!
Welke idioot heeft trouwens z'n kerstboom in mijn tuin gedumpt?? Het wordt duidelijk tijd om een huis te gaan kopen in een andere buurt. Iemand nog iets in de omgeving van het station in de aanbieding toevallig?
remlofquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar kan je hooguit een kerstboom op je balkon gedumpt krijgen
In Klarendal (paar minuten vanaf Velperpoort, iets meer vanaf centraal), doen ze tenminste netjes een winkelwagentje onder (of op of naast) je kerstboom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef voodoolady het volgende:
Welke idioot heeft trouwens z'n kerstboom in mijn tuin gedumpt?? Het wordt duidelijk tijd om een huis te gaan kopen in een andere buurt. Iemand nog iets in de omgeving van het station in de aanbieding toevallig?
mag ik m'n kerstboom terug alsjeblieft?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef voodoolady het volgende:
Zaten er daarom zoveel gaten in het ijs op de vijver? De dooi gaat wel hard, binnen een dagje alles weg!
ik snap niet veel van dat topic, maar eigenlijk is er dus weinig aan de hand?quote:
Jup.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik snap niet veel van dat topic, maar eigenlijk is er dus weinig aan de hand?
Oh, dat is een beetje een anti-climax.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef kwoth het volgende:
Oh, dat gedoe op het centraal station bleek gewoon een van de ovens van AH te zijn die begon te roken en te protesteren. Verder niets speciaals. That's what I heard.
jij had liever een bomaanslag ofzo gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is een beetje een anti-climax.
Da's dan weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
jij had liever een bomaanslag ofzo gehad?
was je wel meteen van die verrotte stationshal met die veel te hoge trappen verlost geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef kwoth het volgende:
Beetje anti-climax idd.
Hah, een bomaanslag is zeker niet hetgeen wat ik voor ogen heb hoor. Al die ellende die we nu al hebben met het station. [ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef eNGine10 het volgende:
was je wel meteen van die verrotte stationshal met die veel te hoge trappen verlost geweest![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
Arnhemmers worden te dik, zo kunnen ze een beetje aan hun gewicht werken door van het ene naar het andere spoor te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |