Meer lotgenoten hier?quote:van station driebergen-zeist naar station ede-wageningen v.v., van station driebergen-zeist naar station veenendaal centrum v.v.: trein ns.
waar: van station driebergen-zeist naar station ede-wageningen in beide richtingen, van station driebergen-zeist naar station veenendaal centrum in beide richtingen
geldigheid: prognose 05-01-09, 19.59 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen: ns
oorzaak: aanrijding met een persoon
gevolg: vertraging van meer dan 60 min.
maatregel: geen treinen
vervangende halte:
advies: reizen via den bosch
quote:
Als ik vandaag naar m'n werk was gegaan had ik er zeker last van gehad. Maar ik heb in Utrecht alweer rechtsomkeert gemaakt vanmorgen omdat ik met m'n pa naar het ziekenhuis moest. Niks ernstigs gelukkig.quote:
ik was dankbaar dat ik vandaag nog een dagje vrij was. morgen moet ik weer werken, dus ik hoop dat er dan niemand is die van die ideeen krijgt!quote:
Jij moet ook die kant op?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:ik was dankbaar dat ik vandaag nog een dagje vrij was. morgen moet ik weer werken, dus ik hoop dat er dan niemand is die van die ideeen krijgt!
Oh, dat is schrikken natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:45 schreef remlof het volgende:
Als ik vandaag naar m'n werk was gegaan had ik er zeker last van gehad. Maar ik heb in Utrecht alweer rechtsomkeert gemaakt vanmorgen omdat ik met m'n pa naar het ziekenhuis moest. Niks ernstigs gelukkig.
idd ja, k ging bijna op m'n plaat daar vanavond.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En ook pal voor de deur van de C1000.
Moet je daar maar niet naar toe hoevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Xiance het volgende:
DAMN!
nog even en ik verkas naar een warm oord!
alles vast, alles stuk, iedereen ontregeld..
vanochtend alweer de nodige ellende met de bus!
Lijn 7 die maar tot de helft rijd, geintenkamp was gister veel te glad dus ging ie niet de bult op...
*drama*
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Xiance het volgende:
Lijn 7 die maar tot de helft rijd, geintenkamp was gister veel te glad dus ging ie niet de bult op...
Ja hoor, nu ie daar zit is er juist een last van m'n schouders gevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is schrikken natuurlijk.![]()
Ik las in een ander topic al dat je schreef dat je vader nu in een verzorgingshuis zit.
Gaat wel ok met je?
Gelukkig, mijn eindhalte is hoflaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet je daar maar niet naar toe hoeven
Keukenzout?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef Guppyfriend het volgende:
op het station was het anders niet glad. maar ik heb zo'n vermoeden dat het dan de enige plek was. gisteren tijdens het klussen in ons appartement hebben we ook lekker gegleden... niet te geloven
T lijkt me behoorlijk dubbel..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, nu ie daar zit is er juist een last van m'n schouders gevallen.
Ja is het ook... Maar er was geen andere optie en hij is er zelf ook ok mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
T lijkt me behoorlijk dubbel..
tis goed natuurlijk, maar het lijkt me ook wel vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |