Da's vast geen toevalquote:Op donderdag 25 december 2008 13:57 schreef ImTheBase het volgende:
Ben ik met kerst in mijn oude woonplaats, worden er winkels opgeblazenhttp://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=62956
volgens mij de bijenkorf en v&d wel om 10 uur, maar de rest pas om 13 uurquote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Elvi het volgende:
Zijn bij jullie de winkels op maandag ook pas om 1 uur open of gaan ze hardcore gewoon om 10 uur 's ochtends open?
NP-straat was het toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef remlof het volgende:
Ga jij bij mij de straat openbreken? Dat begint ook op 5 januari
Ja de NP straat wordt dan de Niet-Parkeren straatquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
NP-straat was het toch?
Kan ik er dan nog wel doorheen lopen of moet ik een andere route naar het station nemen?
Zijn er geen kaarten meer voor Konijn 2000 in Musis? Is tofquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef tillaard het volgende:
Iemand suggesties om uit te gaan morgen oud & nieuw in Arnhem?
Vorig jaar had ik mazzel om graties een kroegje ('t Huys) aan de korenmarkt in te komen, benieuwd wat het dit jaar wordt.
Smaak van de groep: 5th avenue-achtig![]()
(maar geen kaartjes voor dat feest daar)
Fijne jaarwisseling Arnhemmers!
Nope, uitverkocht.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zijn er geen kaarten meer voor Konijn 2000 in Musis? Is tof
Het blijft een geweldig nummerquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gelukkig 2009 Arnhemmers.![]()
Is iedereen Oud en Nieuw ongedeerd doorgekomen?
Effe Klarendal spam:
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg vannacht een handje van Glody, dus moest het even spammen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |