Station Presikhaaf ook goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef voodoolady het volgende:
Zaten er daarom zoveel gaten in het ijs op de vijver? De dooi gaat wel hard, binnen een dagje alles weg!
Welke idioot heeft trouwens z'n kerstboom in mijn tuin gedumpt?? Het wordt duidelijk tijd om een huis te gaan kopen in een andere buurt. Iemand nog iets in de omgeving van het station in de aanbieding toevallig?
remlofquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar kan je hooguit een kerstboom op je balkon gedumpt krijgen
In Klarendal (paar minuten vanaf Velperpoort, iets meer vanaf centraal), doen ze tenminste netjes een winkelwagentje onder (of op of naast) je kerstboom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef voodoolady het volgende:
Welke idioot heeft trouwens z'n kerstboom in mijn tuin gedumpt?? Het wordt duidelijk tijd om een huis te gaan kopen in een andere buurt. Iemand nog iets in de omgeving van het station in de aanbieding toevallig?
mag ik m'n kerstboom terug alsjeblieft?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef voodoolady het volgende:
Zaten er daarom zoveel gaten in het ijs op de vijver? De dooi gaat wel hard, binnen een dagje alles weg!
ik snap niet veel van dat topic, maar eigenlijk is er dus weinig aan de hand?quote:
Jup.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik snap niet veel van dat topic, maar eigenlijk is er dus weinig aan de hand?
Oh, dat is een beetje een anti-climax.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef kwoth het volgende:
Oh, dat gedoe op het centraal station bleek gewoon een van de ovens van AH te zijn die begon te roken en te protesteren. Verder niets speciaals. That's what I heard.
jij had liever een bomaanslag ofzo gehad?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is een beetje een anti-climax.
Da's dan weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
jij had liever een bomaanslag ofzo gehad?
was je wel meteen van die verrotte stationshal met die veel te hoge trappen verlost geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef kwoth het volgende:
Beetje anti-climax idd.
Hah, een bomaanslag is zeker niet hetgeen wat ik voor ogen heb hoor. Al die ellende die we nu al hebben met het station. [ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef eNGine10 het volgende:
was je wel meteen van die verrotte stationshal met die veel te hoge trappen verlost geweest![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
Arnhemmers worden te dik, zo kunnen ze een beetje aan hun gewicht werken door van het ene naar het andere spoor te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |