dat stuk van de trein naar de ICA was echt een rampquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Keukenzout?
Hier in Presikhaaf was het ook een glijbaan, vooral de toerit naar de ICA
Ik bedoel die toerit vanaf de stoplichten bij het winkelcentrumquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat stuk van de trein naar de ICA was echt een rampverschillende mensen net niet zien vallen
als je bij de bus uitstapt bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bedoel die toerit vanaf de stoplichten bij het winkelcentrum
Ja, daarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
als je bij de bus uitstapt bedoel je?niet meer geweest sinds maandag maar toen was het daar ook al glad ja.
*band-it* aangeeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Adelante het volgende:
Ik ben al twee keer gevallenBij een val m'n hand opengehaald aan een stenen muur
nee, kapot denk ik. er kwam net zo'n hulpdienst.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is het te glad om te rijden dan?
Met jou? ging het eerst zo slecht dan?quote:
in Presikhaaf niet in ieder gevalquote:
Nee, met de schneequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met jou? ging het eerst zo slecht dan?
Niks te zien inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
in Presikhaaf niet in ieder geval
is dat nu ook al parkeerterrein geworden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bedoel die toerit vanaf de stoplichten bij het winkelcentrum
Donderdagavond komen de deeltijdmensen (lees: arbeiders die (bij)scholing doen)quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
is dat nu ook al parkeerterrein geworden?dat hele weggetje stond vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |