quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
Hier moet ik van pissen.
Geef mij André Rieu maar. Kun je lekker meezingen.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:41 schreef starla het volgende:
[..]
Misschien zien ze er in jouw familie zo uit als ze 60 zijn.....
Je hoort altijd meteen of ze affectie hebben met een onderwerp. Met sport hebben ze bijvoorbeeld ook niks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als je hun vragen hoort vraag je je eigenlijk af of ze wel luisteren naar zijn antwoorden of gewoon een lijstje vooraf opgestelde vragen aflezen ...
Nou, veel plezier dan vanavond: Rieu komt speciaal voor jou langsquote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
Hier moet ik van pissen.
Geef mij André Rieu maar. Kun je lekker meezingen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, veel plezier dan vanavond: Rieu komt speciaal voor jou langs
Ik sla het ook overquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Marc Rutte en Agnes Kant gaan morgen in debat met Wouter Bos over de gevolgen van de kredietcrisis. André Rieu is net terug uit Australië waar hij razend populair is. Hoe werd musicalproducent Erwin van Lambaart de opvolger van Joop van den Ende?
Ik kan dus met een gerust hart vandaag overslaan.
Die laatste twee gasten...pfff, lijkt sodeju wel een uitzending van Ivo Niehe en de eerste twee ff geen zin in. Morgen maar weer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Marc Rutte en Agnes Kant gaan morgen in debat met Wouter Bos over de gevolgen van de kredietcrisis. André Rieu is net terug uit Australië waar hij razend populair is. Hoe werd musicalproducent Erwin van Lambaart de opvolger van Joop van den Ende?
Rieu en Erwin zijn leuke gasten!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
1000x 0 is nogsteeds 0quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Rieu en Erwin zijn leuke gasten!
En Marc liet zojuist weer even zien dat hij 1000x meer verstand heeft van economie dan AgnesKant.
Wat een taalquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte, kankerkneusje. Broodpoot van het bedrijfsleven die constant loopt te zaniken over belastingverlaging en loonmatiging.
Maar het is wel zo, in de jaren 1930 was dat het grote euvel door reele loonsverlagingen, ging de economie toen heel diep de put in, wat dat betreft heeft die blaaskaak wel wat van Colijn wegquote:
Kan je ook normaal praten, ipv weer eens met ziektes te strooien?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
Rutte, kankerkneusje. Broodpoot van het bedrijfsleven die constant loopt te zaniken over belastingverlaging en loonmatiging.
Ja, vooral omdat hij volstrekt A commercieel is, hij zal arm maar gelukkig stervenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan je ook normaal praten, ipv weer eens met ziektes te strooien?
Vond het wel een aardige uitzending.Die Rieu blijft een fantastisch figuur!
Rieu is inderdaad een geweldige vent. Ik heb zelf ook die serie zitten volgens van zijn weg naar Australie en het was echt mooi om te zien hoe erg hij van zijn vak geniet.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:10 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat hij volstrekt A commercieel is, hij zal arm maar gelukkig sterven
inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik weet niet hoeveel Jeroen Pauw dit keer gesnoven had, maar hij was wel weer in een aparte bui!
Nu ga ik misschien de uitzending terugkijken! Bedankt!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik weet niet hoeveel Jeroen Pauw dit keer gesnoven had, maar hij was wel weer in een aparte bui!
quote:Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen over de zestigste verjaardag van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Britta Böhler is de advocaat van Ayaan Hirsi Ali, zij wil bij de rechter afdwingen dat Nederland de beveiliging van haar cliënt in Amerika regelt. Marlies Pernot (Vereniging Eigen Huis) vreest het ergste voor de woningmarkt.
Zou jij zo'n onderzoekje willen financieren dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:23 schreef henkway het volgende:
Verhagen wil niets weten van een onderzoek waarom Nederland zonodig voorop moest lopen in Irak samen met Bush
Ze moeten gewoon antwoord geven op basis van welke redenaties er militairen naar Irak gingen, was het gewoon een telefoontje van Bush?? denk het welquote:Op woensdag 10 december 2008 23:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Zou jij zo'n onderzoekje willen financieren dan?
Speculeren en aannames mogen prima hoor, daar is POL een heel fijn voorbeeld van.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:28 schreef henkway het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon antwoord geven op basis van welke redenaties er militairen naar Irak gingen, was het gewoon een telefoontje van Bush?? denk het wel
er mag niet meer over gepraat worden van Harry Potter
Ja, tis een geil dingetje he?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef qonmann het volgende:
Die Böhler, ze heeft wel iets charmants..
Nee zeg, ben je belazerd. Ik heb dat blond afgezworen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja jij ziet je zelf al met die blonde paardestaart in je rechterhand he??
ga nog even in de herhaling kijken..ze is wel leukquote:
Fap, fap, fap. Zij is fijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
ga nog even in de herhaling kijken..ze is wel leuk
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
ga nog even in de herhaling kijken..ze is wel leuk
quote:AMSTERDAM - In Istanboel en Ankara wordt ze omschreven als 'de advocaat van de duivel', omdat ze PKK-leider Abdullah Öcalan bijstaat. De Amsterdamse strafpleiter mr. Britta Böhler is, samen met haar collega's A. Franken en V. Koppe, sinds enkele dagen ook de advocaat van de extreemlinkse milieu-radikaal Volkert van der G. (32),de dader van de moordaanslag op Pim Fortuyn.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef henkway het volgende:
leuk zoals ze die Rat verhagen de hoek in kletsen
Haar persoonlijk leven (loopbaan) is weleens op tv geweest.quote:
Je hebt het toevallig wel over mensenrechten he.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:39 schreef henkway het volgende:
leuk zoals ze die Rat verhagen de hoek in kletsen
Linkjequote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Haar persoonlijk leven (loopbaan) is weleens op tv geweest.
Leuke doc was dat
heb ik niet , is al een tijdje geledenquote:
Denk dat ik wel een stukje ga kijken vanavond.quote:Vanavond:
Topdirigent Jaap van Zweden is ook populair in Amerika, René Diekstra over de opvoedingscanon, correspondent Wilma van der Maten is terug uit India en Bert Dorenbos over de actie tegen abortus.
ha , René Diekstra zegt hem precies hetzelfde.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef Suko het volgende:
Ow, die Bert Dorenbos. waarvan wij allemaal een foetus in de brievenbus krijgen, zie Plastic foetus op de mat Je zal maar onvruchtbaar zijn, miskraam hebben gehad, en alles wat men zich kan voorstellen waarom men geen kinderen kan krijgen.Walgelijk sujet die Dorenbos.
Te triest voor woorden Golferquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Mooi hij wordt geslacht. En terecht.
Wat een enge man
Echt he.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:52 schreef shmoopy het volgende:
Dit soort idioten zijn het doodschoppen niet waard.
Eens de posters bepalen wel wat wij mogen denkenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een enorme bekrompen mensen aan tafel en hier in het topic zeg, deze man is tegen abortus en een dergeliijk standpunt wordt tegenwoordig aangegrepen om mensen die dat vinden volledig belachelijk te mogen maken.
Fröhlich tong, Frölich.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:54 schreef tong80 het volgende:
Morgen Sjors Frölig. Ik ken zijn verhaal al.
Echt triest
Ok. Maar het is jammer genoegquote:
Jij doet nu exact hetzelfde...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:07 schreef Specularium het volgende:
En ook nog voor vrouwen durven spreken die zoiets meegemaakt hebben.
Dat doen tegenstanders van deze reclamecampagne ook... Bijvoorbeeld het argument van Diekstra... Edit: zie ook Bolkesteijn.quote:En ook nog voor vrouwen durven spreken die zoiets meegemaakt hebben.
Ohja? Waar precies?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij doet nu exact hetzelfde...
Het probleem is niet zozeer dat hij aandacht wil voor zijn standpunt (hoewel ik er persoonlijk totaal niet op zit te wachten en hij mij ook zeker niet zal weten te overtuigen), maar de manier waarop hij dat probeert te bereiken. Het getuigt gewoon van een ontzettende lompheid om zo'n ding huis-aan-huis door de brievenbussen te mikken. Het kan enorm kwetsend zijn voor bepaalde mensen en daar stapt hij wel érg gemakkelijk overheen vind ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een enorme bekrompen mensen aan tafel en hier in het topic zeg, deze man is tegen abortus en (...) wil aandacht voor zijn standpunt
Hij had 5 minuten, kon zich niet verbaal verweren, werd compleet afgemaakt, had werkelijk geen enkel goed argument om te kunnen overtuigen, wat moet je daar dan nog mee? Lekker naar gaan zitten luisteren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef marcodej het volgende:
Dorenbos kreeg nauwelijks tijd/kans, er werd gelijk paniekerig op ingehakt... Gebeurt trouwens altijd bij iemand die voor abortus of euthanasie is en dat uitdraagt. Gelijk panische, belachelijke reacties. Erg jammer.
En de manier waarop vind jij dus ook gezond? Een nep-foetus verspreiden via de brievenbus bij willekeurige huishoudens?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Deze man wil aandacht voor zijn standpunt en andere mensen steunen hem daar in en hij probeert ook andere mensen van dat standpunt te overtuigen. Een zeer gezonde ontwikkeling dus.
Tsja, ik kan het ook niet helpen dat een foetus er nou eenmaal al uit ziet als een klein mensje. Ik snap ook niet hoe je geschokt kunt zijn als je zo'n nep-foetus in je brievenbus vindt, kom op het is een popje en het mag toch ook niet als nieuws worden beschouwd dat er mensen zijn die tegen abortus zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
En de manier waarop vind jij dus ook gezond? Een nep-foetus verspreiden via de brievenbus bij willekeurige huishoudens?
Geen enkel probleem mee.quote:Dus als ik tegen Chistendom ben mag ik nep-Jezusjes met een mes erin willekeurig verspreiden in brievenbussen en vind jij dat oké?
Popjes van mij of van Bolkestein? Ik het eerste geval ontgaat mij de link, ik heb de laatste tijd niet meer zo veel met de VVD. In het geval van Bolkestein vind ik het niet zo sjiek, want je speelt op de persoon Bolkestein terwijl je aan wil geven dat je tegen de VVD bent.quote:Of als ik tegen de VVD ben mag ik nep Bolkesteijn-popjes vervaardigen en die mutileren en verspreiden door heel Nederland?
Ik weet het niet, bel hem op!quote:Misschien kan die engerd het toch beter proberen met argumenten en niet met poppetjes?
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:38 schreef Specularium het volgende:
Lekker naar gaan zitten luisteren?
Wat een belachelijke vergelijkingen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En de manier waarop vind jij dus ook gezond? Een nep-foetus verspreiden via de brievenbus bij willekeurige huishoudens?
Dus als ik tegen Chistendom ben mag ik nep-Jezusjes met een mes erin willekeurig verspreiden in brievenbussen en vind jij dat oké?
Of als ik tegen de VVD ben mag ik nep Bolkesteijn-popjes vervaardigen en die mutileren en verspreiden door heel Nederland?
Ja, eigenlijk hebben we ook een anti-spam wet nodig die het strafbaar stelt om ongevraagd post bij mensen naar binnen te werken. Ik heb zo'n vermoeden dat een NEE/NEE sticker er niet voor gaat zorgen dat ik geen foetus in mijn brievenbus ga krijgen. Ik kan ze maar beter ook niet betrappen op het in mijn brievenbus deponeren van deze foetus, want dan zal ik ze eens hinderlijk gaan volgen door de wijk heen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Even een andere vergelijking: stel dat ik huis-aan-huis in de hele biblebelt pakken condooms (en een komkommer of dildo zodat ze kunnen oefenen) door de brievenbussen zou proppen, plus een foldertje over condoomgebruik en bijvoorbeeld de gevolgen van het 'verbieden' door Christenen van condooms in Afrika (aids, etc.), denk jij dan niet dat meneer Doornbos en zijn fundamentalistische vrienden dat ook niet zo leuk zouden vinden? Ik denk eigenlijk zelfs dat zij dan op hun achterste benen zouden staan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een belachelijke vergelijkingen.
Haha, waarom zouden mensen die tegen die 'verworven rechten' zijn niet aan die rechten mogen tornen? Alleen maar omdat jij vindt dat het 'verworven rechten' zijn die daarom altijd gehandhaafd zouden moeten blijven. Maar wat nou als het niet eens bent met die verworven rechten? Moet je dat dan maar inslikken omdat er mensen zijn die vinden dat je van 'verworven rechten' af moet blijven. Hou toch op zeg, heb je nou werkelijk geen greintje verstand om te snappen dat jij jouw eenzijdige beeld projecteert op anderen net zoals zij hun eenzijdige beeld projecteren op jou? Je bent geen haar beter dan de mensen waar je over klaagt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:28 schreef Afwezig het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er elke keer weer door christelijke organisaties aan verworven rechten wordt getrokken als de (nog buitengewoon conservatie) euthanasiewetgeving en de abortuswetgeving. Het is elke keer weer gedonder vanuit die christelijke hoek. Het is voornamelijk jammer om te zien dat je na al die jaren nog genoodzaakt bent om je elke keer weer sterk te maken voor deze verworven rechten. Maar goed, we zullen de komende periode er weer aan moeten geloven.
Ik vind het sowieso verwerpelijk om op een gestructureerde wijze (delen van) de bevolking ongevraagd trachten te overtuigen van ideologieën, normen en waarden. Mensen moeten er voor kiezen. Wil een christen weten hoe ik denk over euthanasie of een discussie voeren? Prima, ik wil het ze maar al te graag uitleggen. Maar ik zal niet op jacht gaan om ze te overtuigen. Dat vind ik ook zo jammer aan deze actie, ik wil niet ongevraagd thuis posten van 'Schreeuw om Leven' krijgen. Als ik geïnteresseerd ben wat 'Schreeuw om Leven' te vertellen heeft, zoek ik hun wel op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Even een andere vergelijking: stel dat ik huis-aan-huis in de hele biblebelt pakken condooms (en een komkommer of dildo zodat ze kunnen oefenen) door de brievenbussen zou proppen, plus een foldertje over condoomgebruik en bijvoorbeeld de gevolgen van het 'verbieden' door Christenen van condooms in Afrika (aids, etc.), denk jij dan niet dat meneer Doornbos en zijn fundamentalistische vrienden dat ook niet zo leuk zouden vinden? Ik denk eigenlijk zelfs dat zij dan op hun achterste benen zouden staan.
Ik zeg enkel dat ik het jammer vind. Het is hun recht, het in mijn recht om het te gaan verdedigen. Dat zal ik dus ook doen. Een beetje jammer dus dat je meteen over mijn verstand moet gaan klagen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Haha, waarom zouden mensen die tegen die 'verworven rechten' zijn niet aan die rechten mogen tornen? Alleen maar omdat jij vindt dat het 'verworven rechten' zijn die daarom altijd gehandhaafd zouden moeten blijven. Maar wat nou als het niet eens bent met die verworven rechten? Moet je dat dan maar inslikken omdat er mensen zijn die vinden dat je van 'verworven rechten' af moet blijven. Hou toch op zeg, heb je nou werkelijk geen greintje verstand om te snappen dat jij jouw eenzijdige beeld projecteert op anderen net zoals zij hun eenzijdige beeld projecteren op jou? Je bent geen haar beter dan de mensen waar je over klaagt.
Ik krijg altijd dezelfde termen als 'verworven rechten' en 'na tientallen jaren strijd' naar mij geslingerd als ik stel dat ik een eind wil maken aan de WW en de AOW. Het is puur onderbuik gevoel van mensen die weigeren anders na te denken over een bepaald onderwerp. Hakken in het zand, oren dicht en toeteren maar zonder kritische reflectie. Als iedereen daar aan toe geven dan zouden we nooit meer een millimeter vooruit komen, het initiatief van deze vind ik wel van durf getuigen.
Nee, maar die actie zou ook echt nergens op slaan. Als zij zelf er niet voor kiezen voorbehoedsmiddelen te gebruiken wie zijn daar dan de dupe van? Alleen zij zelf toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Even een andere vergelijking: stel dat ik huis-aan-huis in de hele biblebelt pakken condooms (en een komkommer of dildo zodat ze kunnen oefenen) door de brievenbussen zou proppen, plus een foldertje over condoomgebruik en bijvoorbeeld de gevolgen van het 'verbieden' door Christenen van condooms in Afrika (aids, etc.), denk jij dan niet dat meneer Doornbos en zijn fundamentalistische vrienden dat ook niet zo leuk zouden vinden?
Dat kan ik natuurlijk ook zeggen over dat abortusgebeuren. Als persoon X. een abortus pleegt, dan is meneer of mevrouw de Christen daar toch niet de dupe van? Ze worden toch niet gedwongen om zélf abortussen toe te passen? Zij mogen hun foetussen gewoon laten volgroeien. Het enige waar zij last van hebben is dat het ze aan het hart gaat dat er een foetus 'vermoord' wordt, maar daar kan ik dan weer tegenover zetten dat het mij aan het hard gaat dat er in Afrika mensen overlijden door aids terwijl dat door condoomgebruik te voorkomen was geweest. (Een discussie over jouw statement dat 'de meeste' christelijke organisaties in Afrika werken met condooms, laat ik maar even voor wat het is, want dat gaat te ver offtopic.)quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:56 schreef koningdavid het volgende:
Nee, maar die actie zou ook echt nergens op slaan. Als zij zelf er niet voor kiezen voorbehoedsmiddelen te gebruiken wie zijn daar dan de dupe van? Alleen zij zelf toch?
Maar dat laatste is toch een belangrijk punt. Stel dat door het toedoen van bepaalde christenen andere mensen ernstig gedupeerd worden. Dan heb je m.i. alle reden om die christenen te shockeren en te provoceren. Maar aids is wat dat betreft een slecht voorbeeld. Want zelfs die christenen die principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn doen er op andere manier veel aan op tegen aids te strijden. Hen de schuld geven voor 'aids' zou dan werkelijk nergens op slaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk ook zeggen over dat abortusgebeuren. Als persoon X. een abortus pleegt, dan is meneer of mevrouw de Christen daar toch niet de dupe van? Ze worden toch niet gedwongen om zélf abortussen toe te passen? Zij mogen hun foetussen gewoon laten volgroeien. Het enige waar zij last van hebben is dat het ze aan het hart gaat dat er een foetus 'vermoord' wordt, maar daar kan ik dan weer tegenover zetten dat het mij aan het hard gaat dat er in Afrika mensen overlijden door aids terwijl dat door condoomgebruik te voorkomen was geweest. (Een discussie over jouw statement dat 'de meeste' christelijke organisaties in Afrika werken met condooms, laat ik maar even voor wat het is, want dat gaat te ver offtopic.)
Kan ie Bolkestein het topic uit trappenquote:
Wat onaardig weer zeg. Wat heb ik je aan gedaan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ie Bolkestein het topic uit trappen
Verdedigen, prima, maar gebruik dan ook echte argumenten en geen argumenten waarin je je eigen standpunt op de argumenten van de ander projecteert, dat gebeurde namelijk wel bij P&W. Ik ben het overigens wel met je eens dat je ze lekker weg mag jagen als ze bij je deur komen terwijl bijvoorbeeld via een NEE/NEE sticker duidelijk hebt gemaakt dat je niet van reclame gediend bent.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:51 schreef Afwezig het volgende:
Ik zeg enkel dat ik het jammer vind. Het is hun recht, het in mijn recht om het te gaan verdedigen. Dat zal ik dus ook doen.
Blijkbaar dus toch niet: http://www.ad.nl/cultuur/(...)_Pauw__Witteman.htmlquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:41 schreef SCH het volgende:
Vanavond Sjors over zijn afscheid.
quote:Sjors Fröhlich boos op Pauw & Witteman
vrijdag 12 december 2008 | 15:18
HILVERSUM (ANP) - Radiopresentator Sjors Fröhlich zit vanavond toch aan tafel bij Pauw & Witteman, ondanks dat Jeroen Pauw donderdagavond vroegtijdig het nieuws lekte dat Fröhlich afscheid neemt van de radio. Dat was tegen het zere been van Fröhlich, die op vrijdag zijn eigen collega's van de NCRV als eerste op de hoogte had willen brengen.
Jeroen Pauw sloot de VARA-uitzending donderdag af met de aankondiging dat Fröhlich vrijdagavond zou komen uitleggen waarom hij stopt met het presenteren van radioprogramma's. ,,Ik had om negen uur nog een redacteur aan de lijn om zo'n uitspraak juist te voorkomen'', zei een balende Fröhlich vrijdag.
Volgens een VARA-woordvoerder is het inmiddels weer koek en ei tussen Fröhlich en Pauw & Witteman. ,,Jeroen Pauw had het nieuws niet mogen verklappen. Tussen Pauw en de samensteller van het programma is een misverstand gerezen'', aldus de VARA-woordvoerder.
Collega's van Fröhlich reageerden emotioneel op de conclusie van de radiopresentator dat hij niet kan terugkeren op de radio omdat zijn stem te veel gehinderd wordt door een neurologische spieraandoening. Fröhlich heeft het er zelf ook zichtbaar moeilijk mee.
,,Maar ik zie wel de onvermijdelijkheid ervan. Ik heb precies 25 jaar mogen presenteren. Dat heb ik in the pocket. Maar er zat meer in, dat maakt me verdrietig. Het is klote en cynisch dat dit uitgerekend mij overkomt. Ik had het liever aan mijn kleine teen gehad. Normaal mag ik graag relativeren, maar dat doe ik niet meer. Ik vind dat ik best hardop mag zeggen dat ik hier boos en verdrietig over ben'', aldus Fröhlich.
Ik weet het niet zeker, maar misschien omdat Aerts er nog nooit geweest is?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:14 schreef Suko het volgende:
Vanavond dus K1-verliezer Peter Aerts, vorige week in de eerste ronde uitgeschakeld door Badr Hari. En deze laatste was zeer onsportief in de finale-partij tegen Remy Bonjasky middels een natrap, maar toch gewonnen. Voor de derde keer in zijn vechtsportcarriere werd Remy Bonjasky, afgelopen zaterdag in de Yokohama Arena in Japan, gekroond tot wereldkampioen in de K1. Bron
Dus waarom een verliezer uitnodigen en niet winnaar Bonjasky???
Oh ja, dat zal het zijn. Nah interessant vanavond, een verliezerd en: Sjors was in Boulevard. Krijgt Botox-injecties om die spier die de stembanden aanstuurd te behandelen, gaat achter de schermen bij Radio 2 werken en een klus op Nyenrode, vanaf 1 januari een volle agenda, dus werk zat. Het nieuws is er nu wel af P&W!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar misschien omdat Aerts er nog nooit geweest is?
En Bonjasky zat ook maandag bij Holland Sport. Dus zijn verhaal is inmiddels wel bekend.
Daar zal weinig nieuws uitkomen.
Ben je vergeten dat je dankzij hem een keer naar Joe Cocker bent geweest, ondankbaar mannetjequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik kijk uit beleefdheid voor SCH maar even naar die Sjors, waar ik nooit een fan van ben geweest.
Ook daarom en omdat ik hem eigenlijk wel wil opvolgen. Heb niet voor niets die stemtest bij jullie in die studio gedaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Ben je vergeten dat je dankzij hem een keer naar Joe Cocker bent geweest, ondankbaar mannetje
U hoort nog van onsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook daarom en omdat ik hem eigenlijk wel wil opvolgen. Heb niet voor niets die stemtest bij jullie in die studio gedaan.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:24 schreef alexis_ het volgende:
Dacht ik dat die Gijzel eindelijk eens een goed punt had, komt ie met
de Phileas nachtmerrie aanzetten. Elke Eindhovenaar weet dat dit ding enorm veel geld heeft gekost en dat er nooit iets van terecht is gekomen behalve dat het ding op het moment als een normale bus rondrijdt.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)tief-van-de-baan.ece
Dat de VEB een zo hoog mogelijke prijs wilde is niet zo gek toch, volkomen legitiem om daar op in te zetten er valt hem niks te verwijten. Fortis had gewoon nee moeten zeggen als ze het niet konden betalen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef qonmann het volgende:
Peter Paul de Vries is er ook weer, zijn VEB heeft niet zo'n fijne rol gespeeld (die wilden alleen maar zo veel mogelijk geld bij de verkoop van de ABN) ..dus het zou hem sieren wat terughoudend te zijn.
Hij vertegenwoordigt dus het belang van de aandeelhouders en geen enkel ander belang.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat de VEB een zo hoog mogelijke prijs wilde is niet zo gek toch, volkomen legitiem om daar op in te zetten er valt hem niks te verwijten. Fortis had gewoon nee moeten zeggen als ze het niet konden betalen.
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef qonmann het volgende:
De tijd dat Peter Paul de Vries de discussies domineerde is toch wel voorbij, beetje aangeschoten wild lijkt het wel in vergelijking met 3-4 jaar gelden toen hij Ahold nog de oren waste.
Dat hij het zoveel over de rechten van aandeelhouders heeft komt omdat die rechten behoorlijk geschonden zijn in de gang van zaken rondom Fortis. Ook ABN-Amro wilde het liefst de aandeelhouders buiten spel zetten, zo werkt dat natuurlijk niet. Aandeelhouders zijn eigenaren van NV dus zij mogen bepalen hoe de zaken lopen als ze het er niet mee eens zijn, als je dat als bedrijf vervelend vind moet je geen aandelen uitgeven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef qonmann het volgende:
Hij vertegenwoordigt dus het belang van de aandeelhouders en geen enkel ander belang. Dat komt zijn geloofwaardigheid in deze discussies niet ten goede, hij is ook opvallend stil vergeleken met jaren geleden.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat er maandag in DWDD bij de tv draait door een filmpje zit met "in principe".
Vandaag 2 mensen met spraakgebrek aan tafel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef Specularium het volgende:
Leuk interview met Aerts. Al had ik soms moeite met het volgen van de zinnen.
Ik denk dat er maandag in DWDD bij de tv draait door een filmpje zit met "in principe".
Hier op de bank viel het ons ook al op ja.quote:
Een jaar tot anderhalf geleden was het ook al blijkbaar in de paar uitzendingen die hij toen nog deed. Ik dacht toen ook al van goh dit sleept ook al lang aan, maar dat het zou erg zou zijn, had ik ook niet gedacht. Zeer sneu inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hier op de bank viel het ons ook al op ja.
Overigens volgens mij best een sympathiek figuur die Aerts, jammer van die kutsport
En wat sneu voor Frohlig. Hoorde vanavond in een ander programma al zijn 'nieuwe' stem, schrok er echt van.
Indeed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:52 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Niks gemist. Doorspoelen naar Sjors.
Nee joh, klootviool! Juist hartstikke leuk dat ze ook eens zo iemand uitnodigen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef golfer het volgende:
Volkomen oninteressante man die K-1 vechtjas.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh, klootviool! Juist hartstikke leuk dat ze ook eens zo iemand uitnodigen!
Alleen bleef het niveau van P&W natuurlijk weer hangen bij: "Kickboksen, doet dat nou pijn?" en "Dan ben je zeker wel crimineel?"![]()
Zijn dat zulke gekke vragen dan? Ik vond dat ze weer erg mild waren bij een sport waarin notabene in de finale van een WK iemand doortrapt op zijn op de grond liggen opponent. K1 lijkt dan leuk voor de sensatie maar het stelt behalve in Japan nauwelijks iets voor. Liever nodigen ze eens een cricketer uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh, klootviool! Juist hartstikke leuk dat ze ook eens zo iemand uitnodigen!
Alleen bleef het niveau van P&W natuurlijk weer hangen bij: "Kickboksen, doet dat nou pijn?" en "Dan ben je cker wel crimineel?"![]()
Jammer want er waren zoveel goeie vragen te stellen...
Kennelijk is er toch een publiek voor dat soort treurige vragen van Pauw & Paulquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn dat zulke gekke vragen dan? Ik vond dat ze weer erg mild waren bij een sport waarin notabene in de finale van een WK iemand doortrapt op zijn op de grond liggen opponent. K1 lijkt dan leuk voor de sensatie maar het stelt behalve in Japan nauwelijks iets voor. Liever nodigen ze eens een cricketer uit.
En toch is K-1 populairder dan sporten als schoonzwemmen, baanwielrennen, judo en paardensport: sporten die regelmatig in Studio Sport verschijnen, in tegenstelling tot K-1. K-1 is groeiende en zal over een aantal jaren in veel Europese landen bijna net zo populair zijn als voetbal.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn dat zulke gekke vragen dan? Ik vond dat ze weer erg mild waren bij een sport waarin notabene in de finale van een WK iemand doortrapt op zijn op de grond liggen opponent. K1 lijkt dan leuk voor de sensatie maar het stelt behalve in Japan nauwelijks iets voor. Liever nodigen ze eens een cricketer uit.
Treurig genoeg.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch is K-1 populairder dan sporten als schoonzwemmen, baanwielrennen, judo en paardensport: sporten die regelmatig in Studio Sport verschijnen, in tegenstelling tot K-1. K-1 is groeiende en zal over een aantal jaren in veel Europese landen bijna net zo populair zijn als voetbal.
Dat is sport altijd bij P&W.quote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef Wup het volgende:
wat een achterlijk onderwerp voor P&W.
da's waar maar dit gaat over een toernooi van een half jaar terug....quote:Op maandag 15 december 2008 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is sport altijd bij P&W.
Heb je het niet over een andere vraag? O, nee, ze kan gewoon slecht dingen verwoorden.quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Mike het volgende:
Kramer gaf echt een erg vreemd antwoord op de vraag of Wouter Bos ook spraakmakende kanten heeft. Ze begon wel te praten, maar er kwam alleen maar onzin uit.
Ze probeert iets te zeggen , zonder iets te zeggen, en dat moet je kunnen .quote:Op maandag 15 december 2008 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je het niet over een andere vraag? O, nee, ze kan gewoon slecht dingen verwoorden.
Politici lullen bijna altijd om de vraag heen, of ze proberen van onderwerp te veranderen. Ergerlijke mensen.quote:Op maandag 15 december 2008 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je het niet over een andere vraag? O, nee, ze kan gewoon slecht dingen verwoorden.
Ze heeft dan ook dezelfde spindoctor als Vogelaar had.quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Mike het volgende:
Kramer gaf echt een erg vreemd antwoord op de vraag of Wouter Bos ook spraakmakende kanten heeft. Ze begon wel te praten, maar er kwam alleen maar onzin uit.
Ja dat zei General Motors ook tien jaar terugquote:Op maandag 15 december 2008 23:35 schreef Specularium het volgende:
Energiezuinig....![]()
Doei, kutminister.
Valt mij ook op jaquote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef Lkw het volgende:
Heeft Hiddink een kussen onder z'n reet of zo? Hij torent boven iedereen uit.
Daarom doet hij dat niet.quote:Op maandag 15 december 2008 23:37 schreef tong80 het volgende:
Alsof mensen Kramer kennen als Youp iets over haar verteld tijdens zijn congference.
Russische taferelen in studio P&W.quote:
Hij is best grappigquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:00 schreef Lkw het volgende:
Youp is een goeie vent, was leuk 'm weer te zien.
tis (bijna) nooit binnen een week uitverkocht hoor. Kwestie van gewoon kaarten kopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is best grappighet lukt ons nooit om naar zijn voorstelling te gaan..omdat het zo gauw uitverkocht is!
Kleurloze kuifje noemde Ivo Niehe hem.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef Aoristus het volgende:
Tampert, Criminalpolizei
Er ist, wie sagt man das, hin gegangen
En nog een keer politicus van het jaar erachteraan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Kudt, wil ik de herhaling kijken moet er een special uitgezonden worden van een overleden acteur.
Echt zo irritant altijd
Je hebt natuurlijk gelijk maar maak wel je school af he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Kudt, wil ik de herhaling kijken moet er een special uitgezonden worden van een overleden acteur.
Echt zo irritant altijd
Heeft Bos zijn grijze haren geblondeerd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nog een keer politicus van het jaar erachteraan.
Ik vindt dat gewoon echt belachelijk, vrijwel iedereen die nu nog NED1 wil kijken, kijkt dat om effe nog de herhaling van Pauw en Witteman te zien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nog een keer politicus van het jaar erachteraan.
heh? verklaar je naderquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk maar maak wel je school af he?.
Nee, dat ben je niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
heh? verklaar je nader
ben nieuwsgierig naar deze opmerking
quote:Vanavond:
Sonja Karad¸ić, dochter van de van oorlogsmisdaden verdachte Radovan Karad¸ić, Dorine Hermans over de vraag wanneer Beatrix de troon afstaat, eindredacteur Revu Altan Erdogan vindt dat in Nederland niks meer mag en economisch journalist Jeroen Smit over de zwendel van 50 miljard waar Fortis ook slachtoffer van werd.
Wel boeiend.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:41 schreef Suko het volgende:
Die dochter van oorlogsmisdadiger Karadinges, niet boeiend.
Vanuit haar referentiekader is het anders heel logisch.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel boeiend.
Ik dacht die gaat5 verklaren dat haar vader een misdadiger is.
Het tegendeel is waar. Ze beschermt hem en de Seviërs.
Alsof ik Hans Teeuwen hyoor zeggen :
'Ze hebben het wel over de Joden maar die Duitsers waren ook geen lieferdjes.'
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vanuit haar referentiekader is het anders heel logisch.
In bijna ieder conflict heb je aan beide kanten slechte mensen.quote:
Er waren wel degelijk beelden (en foto's waarop je lachende Kroaten en Bosniërs ziet met een afgehakt hoofd van een Joodse of Orthodoxe Serviër in de hand); ik heb ze zelf gezien.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:05 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft 60 jaar geleden met de genocide in Joeoslavië te maken
Toen waren er geen beelden.
In Joegoslavië zag iedereen de strafkampen en de moorddaige acties.
Wat deden de Ustasha's met de moslims in B-H dan? Ze moordden iedereen uit Serven, Joden, Sinti, Roma, maar de moslims niet?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
In bijna ieder conflict heb je aan beide kanten slechte mensen.
De Serviërs zijn niet altijd zo geweest: in de Tweede Wereldoorlog werden ze afgeslacht als beesten door de Ustasha (uit Kroatië; wreder dan de Duitse kampbeulen) en Bosnische nazi's. Dikke kans dat familieleden van Karadzic ook aan de beurt zijn gekomen, en dat die haat zich door de verhalen over de Ustasha heeft ontwikkeld. Als je als kind al van begin af aan aan dergelijke verhalen wordt blootgesteld, moet het wel heel raar lopen om daar niet in te geloven en dat sijpelt nog generaties lang door.
Er waren wel islamitische slachtoffers, maar niet omdat ze islamitisch waren. Zij werden in Jasenovac gestopt omdat ze zich verzetten tegen de Bosnische SS-divisies en de Ustasha. Maar de Serviërs en Joden (ook die uit Kroatië) werden stelselmatig uitgemoord door bloeddorstige Bosniërs en Kroaten, die zo wreed waren dat zelfs de Duitse kampbeulen die op bezoek kwamen ervan schrokken.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat deden de Ustasha's met de moslims in B-H dan? Ze moordden iedereen uit Serven, Joden, Sinti, Roma, maar de moslims niet?
Die kerel lult nog saaier dan een politicus, de tering.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef Wup het volgende:
jee wat een saaie slome figuur is die NOC-NSF vent.
inderdaad niet geschikt voor tvquote:Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef Wup het volgende:
jee wat een saaie slome figuur is die NOC-NSF vent.
De hele uitzending ook gelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:57 schreef Wup het volgende:
ik wilde net roepen saaier dan vanavond kan niet,
kondigen ze Balkenende aan:)
Tja, mensen zijn het verbieden helemaal beu, en op die wind zeilt-ie een beetje mee. Eigenljk zou het verbieden van comazuipen e.d., wat je wrs toch kunt doen met een kratje (of tig) heineken, niet eens zo'n gek verbod zijn. Natuurlijk valt het moeilijk te handhaven.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:34 schreef Croupouque het volgende:
Die man van Heineken is ook een mooie hoor. Net doen alsof het alcoholgebruik onder jongeren hem zorgen baart, terwijl het hem in werkelijkheid om de inkomsten gaat die hij door de populaire drankketen misloopt. Gétverdemme.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:09 schreef Suko het volgende:', hij deugt gewoonen leuk tegelijk, ik ga zeker kijken op nieuwjaarsavond.
Juist doordat hij wat 'saaier' is geworden komtie imo wat meer tot z'n recht, minder wild, meer doordacht. Maar ieder z'n meug hoor.quote:
Dolf is leuk.quote:
Die is nu juist niet leukquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef qonmann het volgende:
Kijken of de heren P&W Balkenende met minstens evenveel respect behandelen als Bos.
Ik heb mijn twijfels, maar misschien hebben de heren bijgeleerd intussen.
Jij moet tegen kritiek tegen kunnen lullo! IK zeg dat Dolf jansen niks aan is dan vind ik hem niks. En Lebbis vind jij niks aan waarom niet? Omdat jij ook geen verstand van humor hebt.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dolf is leuk.
Maar jij herkent leuk of humor niet al zeg je tien keer achter elkaar tegen Vincent Bijlo trek eens aan m'n vinger als je op je handen loopt.
Ja dat is het.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij moet tegen kritiek tegen kunnen lullo! IK zeg dat Dolf jansen niks aan is dan vind ik hem niks. En Lebbis vind jij niks aan waarom niet? Omdat jij ook geen verstand van humor hebt.
Suko, jij respecteert dat ..dat ik niet zo dol op Dolf bent en ik respecteer dat jij hem goed vindquote:Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef Suko het volgende:
[..]
Juist doordat hij wat 'saaier' is geworden komtie imo wat meer tot z'n recht, minder wild, meer doordacht. Maar ieder z'n meug hoor.
Ik ga juist wel kijken.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik sla over.
Overdosis Balkenende kan ik niet tegen.
Wat zei ik nou over die cursus nederlands ?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Suko, jij respecteert dat ..dat ik niet zo dol op Dolf bent en ik respecteer dat jij hem goed vind
Hoe was Paul?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Suko, jij respecteert dat ..dat ik niet zo dol op Dolf bent en ik respecteer dat jij hem goed vind
Je bek houden jijquote:Op donderdag 18 december 2008 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is het.
En ik wil je de LOI cursus nederlands aanraden.
U voor jouquote:
Precies..juist de discussies tussen de gasten maken het programma leuk en onvoorspelbaar. Als je een soloaflevering wilt maken, nodig dan Bob Dylan ofzo uit, maar niet onze MP.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Solo-afleveringen moeten ze zo weinig mogelijk doen. Liever nog Ali B. tegenover de premier dan helemaal niemand.
Love is in the air.quote:
Wouter Bos heb ik toch wel helemaal af zitten kijken wat ik niet vantevoren had verwacht.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Precies..juist de discussies tussen de gasten maken het programma leuk en onvoorspelbaar. Als je een soloaflevering wilt maken, nodig dan Bob Dylan ofzo uit, maar niet onze MP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |